Урок на основі кейс технології «Повторення і закріплення знань про іменник як самостійну частину мови»

Про матеріал
Кейс технології спрямовані на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів, формують мотивацію до майбутньої професійної діяльності, розвивають творчість, мислення, соціальну активність, комунікабельність, вміння слухати і грамотно викладати свої думки, вчать працювати в команді та при цьому аналізувати власні відповіді, висловлювання однокласників і приймати спільні рішення. Такі уроки найбільше подобаються учням і викликають у них творчий інтерес, мотивують їх до навчання та самонавчання, формують ключові освітні компетентності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок на основі кейс технології «Повторення вивченого з теми «Іменник»

Номер слайду 2

Дванадцяте грудня. Класна робота І і Іі ім ім іме нн нник іменник

Номер слайду 3

«Лінивий диктант» ГРУШЕЙ, ВЕЖІВ, МАШИН, ПОДОРОЖІВ, СТІН, ЗИМІВ, РУЧОК, ПАРТІВ, КРУЧІВ, НА ЗЕМЛЯХ

Номер слайду 4

Правила роботи в групі:  

Номер слайду 5

Кейс 1: «Число іменників»Алгоритм №1 Опрацювати матеріали кейсу «Іменник». З’ясуйте, які іменники відносяться до однини, а які до множини.3. Виконайте завдання «Дивовижні олівці».4. Презентуйте свою роботу.

Номер слайду 6

Завдання: Виконайте вправу «Дивовижні олівці »Виріжте слова та наклейте їх на відповідну картинку.

Номер слайду 7

Кейс 2: «Загальні та власні назви»Алгоритм №2 Опрацювати матеріали кейсу «Іменник». З’ясуйте, які іменники відносяться до власних назв, а які - до загальних.3. Виконайте завдання «Засели фортеці».4. Презентуйте свою роботу.

Номер слайду 8

Завдання: Розгляньте малюнки. Вам потрібно підібрати слова і записати їх по фортецям, які належать до «власної та загальної назв».

Номер слайду 9

Кейс 3: «Відмінки іменників»Алгоритм №3 Опрацювати матеріали кейсу «Іменник». З’ясуйте, як іменники змінюються за відмінками.3. Виконайте завдання «Лісова пошта».4. Презентуйте свою роботу.

Номер слайду 10

Завдання: Допоможи підписати листи мешканцям лісу.

Номер слайду 11

Кейс 4: «Рід іменників»Алгоритм №4 Опрацювати матеріали кейсу «Іменник». З’ясуйте, як іменники змінюються за родами.3. Виконайте завдання «Проведи сніжинку».4. Презентуйте свою роботу.

Номер слайду 12

Завдання:«Проведи» сніжинку до її господаря.

Номер слайду 13

Підсумок уроку https://learningapps.org/26898189

Номер слайду 14

Рефлексія

Номер слайду 15

Дякую за увагу!r

Номер слайду 16

Список використаних джерел Інтернет ресурси:https://learningapps.org/26898189https://vseosvita.ua/library/gra-odnina-ci-mnozina-216160.html https://naurok.com.ua/didaktichna-kartka-na-viznachennya-rodu-imennikiv-provedi-snizhinku-do-gospodarya-435840.html https://childdevelop.com.ua/worksheets/10956/ 2. Українська мова та читання. 4 клас. Частина 1/Т. Л. Абрамюк, І. В. Оніщенко. – Харків : Вид.група «Основа», 2022.- 270с. –( Серія «Мій конспект»)

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
4 грудня
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку