Урок з факультативу "медіакультура особистості" розрахований на учнів 10-11 класів.Метою уроку є навчити аналізувати різні види медіатекстів та виділяти головну думку твору.
Урок з медіакультури особистості № 13 Дата:09.12
Вчитель Приходьон О. П. Клас 10
Тема: Аналіз презентації «вічних» тем, представлених у медіатекстах. Жінка, материнство.
Мета: навчити аналізувати різні види медіатекстів та виділяти головну думку твору;
Розвивати вміння висловлювати судження щодо образу жіноцтва у різних медіа текстах;
Виховувати уважне ставлення до інформації, яку отримуємо з медіа.
Завдання уроку:
Обладнання: комп’ютер, проектор, презентація, фрагменти відео: «Москва слезам не верит», «служебный роман» коли ми вдома, реклами, картки опису образів.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку.
На сьогодні телебачення так вкоренилося в наш побут, що уявити собі вечір без перегляду улюбленого серіалу чи програми майже неможливо. Найцікавіше те, що переглядаючи відеоматеріали по телевізору, ми майже незадумуємося над тим, які образи в нашій голові вони створюють. Що хочуть донести до глядачів творці медіапродукту. Сьогодні ми спробуємо проаналізувати різні продукти медіа та визначити образ жінки у них.
ІІІ. Сприймання й засвоєння учнями навчального матеріалу.
Ми розглянемо 3 різні продукти медіа:
Вправа 1.
Переглянувши фрагменти фільмів пропоную учням скласти образ жінки-лідера, та жінки-матері;
Учні дають коротку характеристику образам;
Скажіть будь ласка на вашу думку на якого глядача спрямована реклама?
Вправа 2
Переглядаємо реклами описуємо образ жінки з реклами.
Учні формують образ жінки з реклами:
Отже, перш за все активним користувачем реклами є жінка, рекламодавці створюють образ жінки для того, щоб картинка з реклами подобалась в першу чергу жінці.
Вправа 3
Опис образу жінки-матері та жінки-дружини вічний конфлікт між свекрухою та невісткою.
Опис образів жінок.
IV. Підбиття підсумків
Обговорення впливу відеоматеріалів на користувача. Завершення опису образів жінки та жінки-матері.
Аналіз презентації «вічних» тем, представлених у медіатекстах. Жінка, материнство.
Коротка характеристика жінки у кінофільмі «Москва слезам не верит»
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Опис образу жінки у фільмі «Служебный роман»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Загальна характеристика образів жінок з реклами
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Опис жінки-матері в образі Наталії Богданівни
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Опис жінки-дружини в образі Оксани
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Загальні риси жінки висвітлені в медіатекстах
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висвітлення материнства у медіатекстах
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________