Урок на тему "Аналіз презентації «вічних» тем, представлених у медіатекстах. Жінка, материнство."

Про матеріал

Урок з факультативу "медіакультура особистості" розрахований на учнів 10-11 класів.Метою уроку є навчити аналізувати різні види медіатекстів та виділяти головну думку твору.

Перегляд файлу

Урок з медіакультури особистості № 13    Дата:09.12

Вчитель Приходьон О. П.        Клас 10

Тема: Аналіз презентації «вічних» тем, представлених у медіатекстах. Жінка, материнство.

Мета: навчити аналізувати різні види медіатекстів та виділяти головну думку твору;

Розвивати вміння висловлювати судження щодо образу жіноцтва у різних медіа текстах;

Виховувати уважне ставлення до інформації, яку отримуємо з медіа.

Завдання уроку:

  1. Описати образ жінки у кінематографі, телебаченні та рекламі;
  2. Дати змогу зрозуміти базові стандарти подання інформації про жінку  XXIст;
  3. Відпрацювати навички і вміння: порівняння інформації, критичного аналізу, виділення головних думок і грамотного їх викладення, сприйняття і засвоєння почутого.

Обладнання: комп’ютер, проектор, презентація, фрагменти відео: «Москва слезам не верит», «служебный роман» коли ми вдома, реклами, картки опису образів.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку.

 На сьогодні телебачення так вкоренилося в наш побут, що уявити собі вечір без перегляду улюбленого серіалу чи програми майже неможливо. Найцікавіше те, що переглядаючи відеоматеріали по телевізору, ми майже незадумуємося над тим, які образи в нашій голові вони створюють. Що хочуть донести до глядачів творці медіапродукту. Сьогодні ми спробуємо проаналізувати різні продукти медіа та визначити образ жінки у них.

ІІІ. Сприймання й засвоєння учнями навчального матеріалу.

Ми розглянемо 3 різні продукти медіа:

  • Кінофільм: «Москва слезам не верит», «Служебный роман»
  • Серіал «коли ми вдома»
  • Реклами

Вправа 1.

Переглянувши фрагменти фільмів пропоную учням скласти образ жінки-лідера, та жінки-матері;

Учні дають коротку характеристику образам;

  • активна/провідна роль жінки в житті, в родині: «Москва сльозам не вірить» (реж. В. Меньшов), «Рідня» (реж. М. Михалков), «Мама» (реж. Д. Євстигнєєв, за уч. Н. Мордюкової), «Мачуха» (реж. О. Бондарёв, за уч. Т. Дороніної);
  • пасивна роль у сім’ї: «Повернення», «Вигнання» (реж. А. Звягинцев);

Скажіть будь ласка на вашу думку на якого глядача спрямована реклама?

Вправа 2

Переглядаємо реклами описуємо образ жінки з реклами.

Учні формують образ жінки з реклами:

  • досвідчена/ молода господиня;
  • авторитетний експерт;
  • приваблива молода особа, яка стежить за своїм волоссям, шкірою, руками, ногами, фігурою, зубами тощо.

Отже, перш за все активним користувачем реклами є жінка, рекламодавці створюють образ жінки для того, щоб картинка з реклами подобалась в першу чергу жінці.

Вправа 3

Опис образу жінки-матері та жінки-дружини вічний конфлікт між свекрухою та невісткою.

Опис образів жінок.

IV. Підбиття підсумків

Обговорення впливу відеоматеріалів на користувача. Завершення опису образів жінки та жінки-матері.

Аналіз презентації «вічних» тем, представлених у медіатекстах. Жінка, материнство.

Коротка характеристика жінки у кінофільмі «Москва слезам не верит»

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Опис образу жінки у фільмі «Служебный роман»

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Загальна характеристика образів жінок з реклами

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Опис жінки-матері в образі Наталії Богданівни

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Опис жінки-дружини в образі Оксани

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Загальні риси жінки висвітлені в медіатекстах

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висвітлення материнства у медіатекстах

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку