Мета: Навчитися формувати компетентності: розвивати навички аналізу художнього твору, творчу уяву; вміти висловлювати власну думку; виховувати людяність, доброту, милосердя, уміння співчувати.
План-конспект уроку
з курсу «Зарубіжна література 6 клас»
Тема: Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі…». Традиції Різдва в родинах Кретчита і Фреда.
Мета: Навчитися формувати компетентності: розвивати навички аналізу художнього твору, творчу уяву; вміти висловлювати власну думку; виховувати людяність, доброту, милосердя, уміння співчувати.
Епіграф: Немає справедливості на землі!
Світ найсуворіше ставиться до бідності, але не менш суворо засуджує погоню за багатством.
Ч. Діккенс
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань та формування на їх основі вмінь і навичок.
Обладнання: підручник «Світова література» 6 клас (Є. Волощук), презентація Power Point, друковані матеріали (кросворд).
Хід роботи
І. Організація початку уроку (1-2 хв)
II.Повідомлення теми, мети та завдання (1-2 хв)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання та робота в групах (6 хв)
Діти діляться на маленькі групи по 4 людини, читають твори та визначають спільні та відмінні традиції Різдва.
Вступне слово вчителя (2 хв)
З дитинства ми очікуємо морозну, зимову ніч Різдва. Різдво – свято миру, душевного спокою, радості, милосердя, любові та відпочинку. Кожен очікує щасливих змін у житті. Так і наш головний герой вирішив кардинально змінити своє життя до кращого. І нарешті відчув себе щасливим.
Робота з епіграфом (3 хв)
Бесіда ( 5 хв)
Робота з Power Point (15 хв)
Перегляд фрагменту «Різдво у Кретчитів» та аналіз відеофрагменту.
Питання:
Перегляд фрагменту «Різдво у Фреда» та аналіз відеофрагменту.
Питання:
Гра «Кросворд» та робота в парах (5 хв)
Діти у парах вирішують кросворд на засвоєння теми уроку.
5
2
3
4
1
Літературна вікторина ( 6 хв)
Перевірка знань за пройденим матеріалом.
Діти діляться на 3 команди та відповідають на запитання. Виграє команда, яка набрала найбільшу кількість балів, тобто правильних відповідей.
А) 1843 Б) 1845 В) 1844
А) Пісня Б) Повість В) Роман
А) десять доларів Б) одну тисячу доларів В) нічого не дав
А) 8 Б) 4 В)7
А) обличчя Марлі Б) своє відображення В) свого племінника
А) шлейф Б) ланцюг В) сюртук
А) в будинок племінника Б) до школи, де Скрудж колись навчався В) в будинок Кретчетів
А) індичку Б) салат В) торт та солодощі
А) тому що хотів, щоб Скрудж зробив йому подарунок Б) жалів Скруджа В) любив його
А) Спокій Б) Страх В) Радість
А) Сусіди, яких він не знав Б) Племінник В) Ніхто
А) Том Б) Пітер В) Тім
VI. Підбиття підсумків уроку: (3 хвилини)
Гра «Мікрофон». Кожен учень висловлює думку швидко, по черзі, відповідаючи на запитання:
1) Яка інформація вам запам’яталась протягом уроку? Чому?
2) Що вам сподобалось найбільше?
VII. Домашнє завдання: (1-2 хвилини)
Схематично порівняти сім’ю Кретчитів, Фреда та Скруджа.
VIII. Оцінювання учнів та коментарі (1-2 хвилини)