Урок на тему "Дивовижна рибка".

Про матеріал

Конспект уроку з предмету Дизайн і технології (1 клас) на тему "Дивовижна рибка".

Перегляд файлу

Дизайн та технології

1 клас

Тема: «Дивовижна рибка». Робота з папером. Виготовлення колективної аплікації «Підводне царство».

Мета:

Формування  ключових компетентностей:

уміння вчитися- навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність;

загальнокультурної  - використовувати набуті знання та уміння під час виконання завдань;

соціальної - формувати навички особистісного спілкування, заоохочувати дітей до спільної праці та взаємодопомоги;

інформаційно-комунікативної  розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу;

здоров’язбережувальної - працювати над  удосконаленням соціальної та духовної складової здоров’я;

формування предметних компетентностей –  закріпити і поглибити знання учнів про риб  та будову їхнього тіла; удосконалювати навички роботи з папером, вміння раціонально використовувати матеріали та презентувати результат власної роботи.

Обладнання: кольоровий папір, ножиці,клей;  ілюстрації із зображенням підводного світу, відео «Цікаві факти про риб », кольоровий папір, ножиці,клей.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Дзвоник весело лунає,

Працювати всіх скликає.

-         Діти , з яким настроєм ви прийшли на цей урок? Чого ви очікуєте від цього уроку?

Я хочу побажати вам на уроці хорошого настрою і цікавих завдань.

ІІ.Актуалізація опорних знань.

-         Відгадайте загадку:

Поміж хвильок пропливає,

Швидко хвостиком махає.

Мерехтить на ній луска.

Здогадайтесь, хто така?

 

-         Пригадайте, яку казку ми слухали на уроці? Як звали рибку? Про що вона мріяла?

 

-         Хто врятував рибку Моллі і став її другом?

-         Діти, підводні глибини сповнені таємниць. Людська фантазія завжди населяла їх неймовірними та таємничими істотами. Про них складали  казки та легенди.

-         Чи хочете ви дізнатись більше про мешканців водойм?

ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку.

-Тож сьогодні ми з вами дізнаємось більше про мешканців річок, озер та морів і створимо колективну аплікацію «Підводне царство».

ІV. Рухлива хвилинка.

V. Бесіда

-Що ви знаєте про риб?

Тіло риб має обтічну форму. Риби – це водні мешканці, тіло яких вкрите слизькою лускою. Воно складається з голови , тулуба, хвоста і плавців.

Риби  різні за розмірами , формою тіла та забарвленням.  Переглянемо відео з цікавими фактами про життя риб.

VІ.Планування трудового процесу

-         Сьогодні на уроці ми створимо паперову рибку.

 

Інструктаж з техніки безпеки

Але перед тим,як ми з вами розпочнемо нашу роботу нам треба пригадати правила техніки безпеки на уроці:

-         Які правила безпечного користування ножицями і клеєм ви знаєте?

 

-         Отже, на кольоровому папері малюємо тулуб рибки та плавці( демонструю як). Потім їх потрібно вирізати. Для хвоста вирізаємо різнокольорові смужки різної довжини, згинаємо їх навпіл та приклеюємо до тулуба.

Фломастером малюємо око та рот.

 

Щоб нам краще працювалося,ми з вами виконаємо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика «Дощик».

VІ.Практична робота учнів.

 VІІ. Презентація власної роботи. Створення колективної аплікації «Підводне царство».

C:\Users\Алла\Desktop\266.jpg

 

 

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія з цеглинками Lego.

-         Чи сподобався урок?

-         Легко чи важко було виконувати завдання ?

-         Який у вас настрій?

-         Чи справдились ваші очікування щодо уроку?

-         Що нового дізнались? Що сподобалось найбільше?


     Ось і пролунав дзвінок ,

Закінчився наш урок.

            Постарались всі, це – факт.

           Гарний вийшов результат!

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
771
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку