Урок з предмету "Дизайн і технології" на тему : "Транспорт. Види транспорту. Виготовлення моделей транспорту з деталей конструктора LEGO"

Про матеріал
Урок створений з метою ознайомлення здобувачів освіти з різними видами транспорту; розвитку мовленнєвої активності , творчої уяви, спостережливості, пізнавального інтересу; навичок безпечної поведінки на дорозі; формування математичної компетентності, екологічної свідомості
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STEM -  урок з предмету «Дизайн і технології»

в 1 класі

на тему:

«Тема: Транспорт. Види транспорту. Виготовлення моделей    транспорту з деталей конструктора LEGO»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Марієнко О.Г.

2021

                                            Урок в 1 класі

Дизайн і технології

Тема: Транспорт. Види транспорту. Виготовлення моделей    транспорту з деталей конструктора LEGO

Мета:

  • ознайомити учнів із видами транспорту; вправляти дітей в умінні класифікувати транспорт за видами; навчати висловлювати думку, активно слухати в  умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками;
  • розвивати мовленнєву активність, творчу уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес; навички безпечної поведінки на дорозі;
  • формувати математичну компетентність,  екологічну свідомість

 

Обладнання: презентація, конверти із завданнями , конструктор лего

         

Хід уроку

І. Організаційний момент. Створення позитивного настрою на урок

   До уроку всі приготувались

   На плідну роботу в команді налаштувались.

   Сядьте зручно!

   Усміхніться,

   І на мене подивіться!

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Діти працюють у групах ( 5 груп)

Кожна група має свій номер і колір.

(слайд 2)

Відповіді на запитання :

         Подивіться на картинку і скажіть:

-         На картинці зображено місто чи село ? (Місто)

-         Як називається наше місто?  (Київ)

-         Воно велике чи маленьке?

-         Чи можемо ми пішки дістатися з одного кінця міста в інший?( Ні)

-         А що на для цього можна використати ? ( Автобус, тролейбус, трамвай)

-         Як ми можемо назвати все це одним словом? (Транспорт)

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку

    

 

(слайд 3)

 Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку «Транспорт»  

    Ми сьогодні з вами познайомимося з різними видами транспорту, будемо розподіляти транспортні моделі на групи, дізнаємося, яким повинен бути транспорт майбутнього і кожна група виготовить  із  деталей конструктора лего свою модель транспортного засобу.

IV Формувальне оцінювання                                                                       Нагадати учням про знаки рукою , які ми можемо використовувати під час уроку при виконанні різних завдань.

V Вивчення нового матеріалу                                              1)Відгадування загадок  (слайди 4 – 13)

      Група №1   

             Що за чудо – довгий дім

              Пасажири є у нім.
              Все взуття його з резини,
              А харчується бензином.   (Автобус)

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах       (Поїзд)

     

  Група №2

                  Є великий, є малий,

                   Є вантажний, є легковий.

                    По дорогах поспішає,

                    У собі людей катає.   ( Автомобіль)

Замість рейок дві дротини

Визначають рух машини,

Щоби взуті в гуму ноги

Не збивалися з дороги.   ( Тролейбус)

     Група №3

                  На доріжці розігнався,

                   В небо, наче птах,піднявся.

                  Через море швидко лине

                   В інші землі та країни  (Літак)

       Покрути його педалі –

       Й повезе в далекі далі.

       Є звичайний, є гірський,

       Жовтий, білий, голубий…  (Велосипед)

      Група №4

                Як сідаєш – він гарчить,

                По дорогах швидко мчить.

                Та шолом слід одягати

                І права водійські мати. (Мотоцикл)

    По рейках сталевих

    будиночок мчить.
     – Увага! Я їду! –

    дзвінок дзеленчить  (Трамвай)

      

           Група №5

                  Під землею – дивне місто:
                   Все в огнях, як у намисті.
                   В нім будинки не стоять,
                   По залізних рейках мчать. (Метро)

  Через море – океан,

  В сильний шторм чи ураган

  Впевнено вперед прямує,

 А на ньому люд мандрує (Корабель)

2) За способом пересування транспорт ділиться на такі групи :      (слайд 14)

-         наземний  ( транспорт, що пересувається по землі)

-         повітряний (    транспорт, що пересувається у повітрі)

-         водний (   транспорт, що пересувається по воді)

-         А до якого виду транспорту ми  зарахуємо метро?  (підземного)

3)Розподіліть транспорт по групах:

 

 

(слайд 15)

У кожної  групи  в конверті  є12 картинок транспорту. Кожна група повинна вибрати транспортні засоби , які належать до певної групи

1група : наземний пасажирський транспорт;

2 група : наземний пасажирський транспорт

3 група : наземний вантажний транспорт

4 група: повітряний транспорт

5 група: водний транспорт

 

---- Порахуйте, скільки моделей наземного пасажирського транспорту?(6)

- Скільки моделей пасажирського вантажного транспорту? (3)

- Як знайти скільки, всього моделей пасажирського транспорту? Якою дією?

- До 6 додати 3 дорівнює? (9)

- А скільки моделей повітряного транспорту ? А водного?(3)

- Порівняйте числа 9 і 3 Який знак ставимо? (≥ )

- Порівняйте числа 3 і 3 Який знак ставимо? (=)

4)Для чого потрібен транспорт?

 

 

   (слайд 16)

5) Як називають людей, які користуються транспортом? (Пасажири)

                              

     (слайд 17)

 

6) Яким транспортом керують ці люди?

    1група -   шофер (автомобіль)

    2група – машиніст (поїзд)

    3група – пілот (літак)

    4 група – водій (автобус, тролейбус, трамвай)

    5 група – капітан (корабель)

-          

(слайд 18)

 

VI. Фізкультхвилинка

 

 

 

 

 (слайд 19)

                            

 

VII. Закріплення нового матеріалу.

1)Знайдіть зайвий транспорт

 1 група

                                                                      

 

 

 

                                                                          (слайд 20)

 

2група

  

         

 

 

                                                     (слайд 21)

                 

3група

 

 

 

 

(слайд 22)

 

4група

 

 

 

(слайд 23)

 

5група

 

 

 

(слайд 24)

 

2)Ознайомлення учнів зі  спеціальним транспортом , який  використовують для допомоги людям

- Які ж машини використовують для допомоги  людям в різних рятувальних операціях?

- За якими номерами телефонів можна викликати допомогу?

 

 

 

(слайд 25)

 

3) Проблемне запитання :

- Чи завжди машини приносять тільки користь?

 

 

 

(слайд 26)

 

 

4) Бесіда про екологію

 а) Перегляд відеоролика

 

 

 

(слайд 27)

 

- Як же автомобілі впливають на природу? (Забруднюють природу)

 

 

-         Порівняйте ці два транспортних засоби і скажіть, який  з них менше забруднює повітря . Чому?

                                                                                                                        

 

 

 

(слайд 28)

 

 

Для того , щоб зберегти природу нашої планети транспорт майбутнього повинен бути не тільки зручним , швидкісним , а ще і таким , що не забруднює навколишню природу

                                                                                       

 

 

 

 

(слайд 29)

 

5) Ознайомлення учнів з деякими сучасними моделями транспорту майбутнього

- Зараз я вас познайомлю з деякими моделями транспорту , які вже у наш час   розробляють і випробовують у різних країнах світу

 

 

(слайд 30)                                              

 

                                                                      (слайд 31)                                              

      

 

 

 

  (слайд 32)           (слайд 33)

 

    

 

 

 

   (слайд 34)          

 

 

VIIIФізкультхвилинка

                                                                                            

 

 

 

 

  (слайд 35)     

 

 IX  Практична робота у групах

 Виготовлення  і презентація моделей транспорту майбутнього з деталей конструктора лего

Кожна група повинна виготовити модель будь-якого транспорту майбутнього , придумати його назву і сказати , до якого виду транспорту він належить.

  

 

 

 

 (слайд 36)           

 

    X Повторення правил дорожнього руху   

Для того, щоб зберегти своє життя  і здоров’я потрібно не забувати про  правила дорожнього руху

  

 

 

(слайд 37)                                             (слайд 38)

 

 

IX Підсумок уроку

  1.     Що потрібно робити, щоб наша планета і в майбутньому залишалась зеленою і квітучою ? (Охороняти і не забруднювати природу)

-        

 

 

 

 

  1.     Формувальне оцінювання

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку