Урок на тему "Досліджуємо питальні речення."

Про матеріал

Конспект уроку в 2 класі з української мови на тему : "Досліджуємо питальні речення."

Перегляд файлу

Тема: Досліджуємо питальні речення.

Мета:  дати уявлення про питальне речення; формувати навички інтонування питальних речень та вміння ставити логічний наголос; розвивати усне мовлення учнів; виховувати любов до природи.

Хід уроку

І ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

ІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. «Мозковий штурм»
  • Що таке речення?
  • Про які речення ви дізналися на попередньому уроці?
  • Яке речення називають розповідним?
  • Які розділові знаки стоять в кінці розповідного речення?
  1. Каліграфічна хвилинка
  • Відгаадайте загадку

Привітанням журавля я пробуджую поля,

Небеса і ручаї та заквітчую гаї.

Відгадали, хто вона, ця красуня чарівна ?

(Весна)

  • Про яку пташку йшлося в загадці?
  • Запишіть слово «журавель» в зошит та складіть звукову модель цього слова.

ІІІ ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

  • Сьогодні ми будемо вивчати питальні речення, навчимося іх правильно інтонувати.

IV СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Робота за підручником

Вправа 1

  • Прочитайте уривок із тексту про хлопчика Шушу.
  • Про що думає хлопчик?
  • Що спільного між виділеними реченнями?
  • Який знак слоїть в кінці цих речень?
  • Як, на вашу думку, вони називаються?

Ознайомлення з правилом

Вправа 3

  • Прочитайте смс повідомлення.
  • Визначте яке речення там написано.
  • Чому?
  • Поставте питання до смс повідомлення за поданим початком і запишіть.
  • Хто….?
  • Звідки…?
  • Які речення утворилися?
  • Чому?
  1. Фізхвилинка
  2. Робота з деформованим текстом

Вправа 5

  • Прочитайте текст.
  • Що в цьому тексті написано не правильно?
  • Спишіть текст, виправляючи помилки.

V УЗАГАЛЬНЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

  1. Робота в групах
  • Розгляньте малюнки. Розкажіть, яка пригода трапилася з котом?
  • Побудуйте запитання до кожного малюнку. (1 група – 1 малюнок, 2 група – 2 малюнок, 3 група – 3 малюнок)

Обговорення складених речень.

VI ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Фронтальне опитування
  • Про які речення ви дізналися на уроці?
  • Чому ці речення називають питальними?
  • Що ставимо в кінці цих речень?
  1. Релаксація. Самооцінювання.
docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 березня 2021
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку