http://aida.ucoz.ru Перетворення. Фігура. Корені. Рівносильність (яке слово зайве? в якому кольорі?)
Номер слайду 2
http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 3
-0,9 -2 5,5 2,9 -1,6 2
7,9
6 О А Н Р Ю Н Ь Т (за відповідями д/з розкриваємо ім’я) Ісаак Ньютон - англійський фізик і математик “Загальна арифметика” 1707р.
Номер слайду 4
1. Рівність, що містить змінну, називається … рівнянням http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 5
2. Число, яке задовольняє рівняння, називається його … розв’язком http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 6
3. Розв'язати рівняння означає … знайти всі його корені, або довести що їх немає. http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 7
4. Вирази, що містять дії додавання, віднімання, множення, ділення та піднесення до степеня, з цілим показником, називають … раціональними http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 8
5. Значення змінних, при яких вираз має зміст, називають ... допустимими значеннями змінних http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 9
6. Укажіть допустимі значення змінної у виразі http://aida.ucoz.ru А) Усі числа, крім -1; 2; Б) Усі числа, крім 5; В) Усі числа, крім 2; -3; Г) Усі числа, крім -1; 5.
Номер слайду 10
7. Рівняння, ліва і права частини яких є раціональними виразами, називають… раціональними http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 11
8. Раціональне рівняння, ліва і права частини якого є цілими раціональними виразами, називають … цілим http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 12
9. Раціональне рівняння, яке містить дробові раціональні вирази, називають … дробовим http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 13
Знайдіть ОДЗ змінної. http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 14
Знайдіть ОДЗ змінної http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 15
http://aida.ucoz.ru 1) за допомогою тотожних перетворень звести рівняння до виду = 0; 2) прирівняти чисельник дробу до нуля та розв‘язати утворене ціле рівняння; 3) виключити з його коренів ті, при яких знаменник дробу дорівнює нулю.
Номер слайду 16
http://aida.ucoz.ru * Розв'яжіть рівняння. Використовуючи умову рівності дробу нулю.:
Номер слайду 17
http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 18
http://aida.ucoz.ru * Розв'яжіть рівняння. Використовуючи основну властивість пропорції.:
Номер слайду 19
Метод множення обох частин рівняння на спільний знаменник дробів. 1) розкласти знаменник кожного дробу на множники; 2) знайти найменший спільний знаменник; 3) помножити на спільний знаменник обидві частини рівняння; 4) розв‘язати отримане ціле рівняння; 5) виключити з його коренів ті, які перетворюють в нуль спільний знаменник дробів. http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 20
http://aida.ucoz.ru * Розв'яжіть рівняння. Методом множення обох частин рівняння на спільний знаменник дробів.:
Номер слайду 21
http://aida.ucoz.ru Рекламна пауза (презентація учнів про важливість рівнянь у житті)
Номер слайду 22
Н.Тарталья і А.Фіоре http://aida.ucoz.ru
Номер слайду 23
http://aida.ucoz.ru * «Особиста першість» Самостійне розв‘язування – за відповіддю оцінюється. За бажанням два(три) учня розв’язують на дошці.
Номер слайду 24
http://aida.ucoz.ru “Мені доводилося ділити час між політикою та рівняннями. Однак рівняння, на мій розсуд, набагато важливіші. Політика існує тільки для даного моменту, а рівняння будуть існувати вічно” Альберт Ейнштейн
Номер слайду 25
http://aida.ucoz.ru Роздаткові матеріали – 5 рівнянь