Урок на тему дружбаММММММММ

Про матеріал
Дружба –це особливі стосунки,що виникають між людьми, які мають спільні погляди та інтереси
Перегляд файлу

Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностичних робіт з ЯДС,                                                                             3 клас, ІІ семестр (розділ «Світ природи») 2021 н.р. (підручник Воронцова та інші)                                        

 

Учня/учениці  ____________________________________________________________________________________________

 

 

 

Індекс результату навчання у свідоцтві досягнень

Результат навчання у свідоцтві досягнень

Рівні результатів навчання учня/ениці*

ДР17

ДР18

ДР19

ДР20

ДР21

ДР22

ДР23

ДР24

ДР25

ДР26

ДР27

ДР28

ДР за розділом 3

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

 

ПРО 1

Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює

6

7

 

 

 

 

4,5,6

3,5,6

1,3,5,6

 

4,5

 

 

 

ПРО 2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

 

1,2,3,4,5

 

1,2,3

1

1,2,3,4,6

1,2,3,4,7

1,4,6

1,3

2,3,5

1,2,5,6

1,2,3,5

1,2,3,4

1,2

1,2,5,6,7,11

 

ПРО 3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

 

 

7,8

1,2

 

 

 

 

3

 

ПРО 4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

1,2,3,4,5

5,6

2,3,5,6

5

4,5,6

2,3

2,4,5,6

4,6

3

4,5

3,4

1,2

8,10,12

 

СЗО 1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО 2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО 3

Обирає здоровий спосіб життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЗО 4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 4

Розповідає про минуле і сучасне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 6

Поважає права і свободи свої та інших людей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 7

Усвідомлює себе як громадянина України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 8

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 1

 

Втілює творчий задум у готовий виріб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

Турбується про власний побут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

Ефективно та екологічно  використовує природні матеріали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІФО 1

Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію

1,2,3,4,5

4

4

 

3,4

2,3,5

 

3

2,4

2,3

2,4

3

1,3,4,9

 

ІФО 2

Створює інформаційні продукти та  програми

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІФО 3

Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІФО 4

Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАО 1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

 

 

 

6

 

4

 

1

 

МАО 4.1

Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

1,2,3,4,5

 

 

 

 

2,3

 

 

 

 

2,4

 

1,2,3,5

МАО 4.3

Здійснює обчислення усно та письмово

 

5,6

3,5,6

 

5,6

 

 

6

 

4

 

1

 

МАО 4.4

Орієнтується на площині і в просторі

 

 

 

3,4,5

 

 

 

 

 

 

 

 

10

МАО 4.8

Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами

 

5

 

 

5

 

2

4,6

 

 

 

1

 

 

 

*За підсумками виконаних завдань оцінювання результатів навчання здійснюється за допомогою системи позначення кольором:

 

      - Розв’язання  правильне і в повному обсязі                   - Більше неправильно розв’язаних завдань

       - Більше правильно розв’язаних завдань                       - Розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдань

 


Оцінювання результатів навчання за підсумками виконання тематичних діагностичних робіт з ЯДС,                                                                             3 клас, ІІ семестр (розділ «Світ природи») 2021 н.р. (підручник Воронцова та інші)                                                                                

 

Учня/учениці  __________________________________________________________________________________

 

 

 

Індекс результату навчання у свідоцтві досягнень

Результат навчання у свідоцтві досягнень

Рівні результатів навчання учня/ениці

ДР29

ДР30

ДР31

ДР32

ДР33

ДР за розділом 4

За

ІІ семестр

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

Номер завдання

ПРО 1

Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює

 

 

 

 

 

 

 

ПРО 2

Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту

 

 

 

 

 

 

 

ПРО 3

Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи

 

 

 

 

 

 

 

ПРО 4

Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру

 

 

 

 

 

 

 

СЗО 1

Турбується про здоров’я, безпеку та добробут

 

2,3

2,3

1,2,3,4,5,6

1,2,3,6

1,6,7

 

СЗО 2

Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб

 

3,4

1,2,3,4,5

1,2,3,4

1,3,6

1,2,3,6

 

СЗО 3

Обирає здоровий спосіб життя

 

 

 

 

 

 

 

СЗО 4

Демонструє підприємливість та етичну поведінку

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 1

Встановлює зв’язки між подіями, діяльністю людей та її результатами в часі

1,2,3,6

1

 

 

 

 

 

ГІО 2

Орієнтується у знайомому соціальному середовищі, долучається до його розвитку

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 3

Розуміє, аналізує, узагальнює різні джерела соціальної та історичної інформації

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 4

Розповідає про минуле і сучасне

1,2,3,6

1

 

 

 

 

 

ГІО 5

Висловлюється щодо відомих фактів історії та історичних осіб, а також про події суспільного життя

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 6

Поважає права і свободи свої та інших людей

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 7

Усвідомлює себе як громадянина України

 

 

 

 

 

 

 

ГІО 8

Дотримується принципів демократичного громадянства

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 1

 

Втілює творчий задум у готовий виріб

7

 

 

 

 

 

 

ТЕО 2

Турбується про власний побут

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 3

Ефективно та екологічно  використовує природні матеріали

 

 

 

 

 

 

 

ТЕО 4

Практично і творчо застосовує традиційні та сучасні ремесла

 

 

 

 

 

 

 

ІФО 1

Знаходить, аналізує, узагальнює та систематизує дані, критично оцінює інформацію

 

2,3

1

2,3

5

2,7

 

ІФО 2

Створює інформаційні продукти та  програми

 

 

 

 

 

 

 

ІФО 3

Спілкується та співпрацює з використанням інформаційних і комунікаційних технологій та цифрових пристроїв

 

 

 

 

 

 

 

ІФО 4

Дотримується етичних, міжкультурних та правових норм інформаційної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

МАО 1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

4,5

 

 

2,3

2

4,5

 

МАО 4.1

Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

 

 

 

МАО 4.3

Здійснює обчислення усно та письмово

4,5

 

 

2,3

2,4

4,5

 

МАО 4.4

Орієнтується на площині і в просторі

 

 

 

 

 

 

 

МАО 4.8

Працює з таблицями, схемами, графіками, діаграмами

 

 

 

2,3

4

4

 

*За підсумками виконаних завдань оцінювання результатів навчання здійснюється за допомогою системи позначення кольором:

 

      - Розв’язання  правильне і в повному обсязі                   - Більше неправильно розв’язаних завдань

       - Більше правильно розв’язаних завдань                       - Розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання

 

 

doc
Додано
26 січня 2021
Переглядів
292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку