Урок на тему "Г.Чубай "Дон Кіхот""

Про матеріал
Матеріал містить розробку уроку аналізу поезії Г.Чубай "Дон Кіхот". Оскільки ця поезія не входить до переліку обо'язкових для вивчення за програмою, то вона може бути опрацьована під час уроків позакласного читання.
Перегляд файлу

 

Тема: Г.Чубай «Дон Кіхот»

Мета:

освітня: розглянути передумови виникнення українського андеграунду та його ознаки, ознайомити із життєвим та творчим шляхом письменника, допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст поезії «Дон Кіхот», її неповторність;          

розвивальна: розвивати навички виразного читання, аналізу поетичного твору, висловлення власної думки з приводу прочитаного, вміння працювати в команді;

виховна: виховувати інтерес до мистецьких творів, естетичні смаки та вподобання.

Обладнання: портрет письменника, виставка його книжок, мультимедійна дошка, телефони для створення «хмари слів», аркуші паперу, фломастери.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І Організаційний етап

ІІ Повідомлення теми та мети уроку

ІІІ Актуалізація опорних знань

1. Перевірка випереджального домашнього завдання. Повідомлення групи учнів із супроводом мультимедійної презентації:

- «Літературознавці»: Передумови виникнення українського андеграунду, його ознаки.

- «Мистецтвознавці»: Український андеграунд у різних видах мистецтва.

 - «Біографи»: Розповідь групи учнів про життєвий та творчий шлях Григорія Чубая.

2. «Мікрофон» : Від сьогоднішнього знайомства з поезією поета я очікую…

IV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу.

1. Виразне читання вірша під музичний супровід.

2. Перше враження від тексту. Використовуючи інтерактивний сервіс Mentimeter, створюємо «хмару слів» із асоціацій та думок, які виникли в учнів після першого прочитання поезії з метою їх візуалізації та сприяння зосередженості на матеріалі, емоційному його сприйнятті.

3. Евристична бесіда:

- Що могло стати поштовхом до написання вірша?

- Чому поезія називається «Дон Кіхот»?

- Яким настроєм пройнята поезія?

- Що найбільше непокоїть ліричного героя?

 

 

4. Групова робота над ідейно-художнім аналізом поезії:

1 група працює над визначенням провідного мотиву, ідеї, виду лірики.

2 група працює над визначенням лексичних художніх засобів.

3 група працює над визначенням синтаксичних та фонетичних художніх засобів

Результати роботи учні оформлюють на окремих аркушах паперу, які прикріплюють на дошці, створюючи ментальну карту аналізу поезії або по одному з групи заповнюють за комп’ютером електронний варіант ментальної карти, користуючись сервісом Mindmup.Gold

 

 

V. Закріплення знань, умінь і навичок.

1. Тестові завдання, виведені на екран комп’ютера:

VІ. Підбиття підсумків уроку.

Метод «Незакінчене речення»

1. Як змінилося ваше первинне враження після роботи над поезією?

2. Знайомство з поезією змусило мене замислитись над тим…

VІІ.Оцінювання. Рефлексія.

VІІІ. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 січня 2022
Переглядів
436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку