Урок на тему "Ключові слова" для учнів 3 класу з Інформатики

Про матеріал
Конспект уроку для учнів 3 класу на тему "Ключові слова" з предмету Інформатика.
Перегляд файлу

Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих

текстів з природознавства, літературного читання,

інших предметів).

 

Цілі:

     навчальна: сформувати уявлення про рядок пошуку, ключові слова, правила пошуку необхідної інформації в Інтернеті; формувати вміння використовувати рядок пошуку для знаходження інформації;

     розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення;

     виховна: виховувати інтерес до інформатики, повагу до авторських прав, до думки інших людей.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

     Обладнання: комп’ютери, зошити з інформатики, картки з зеленим та   

                           красним кольором світлофору, картки зі смайлами настрою.

 

Хід уроку:

1. Організація класу до уроку

Пролунав дзвінок.

Починаємо урок.

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім дружнім класі

Діти просто молодці.

А з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок?

У кожного з вас на столі є 3 картки зі смайлами!

Підніміть саме ту картку, яка відповідає вашому настрою.

2. Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

Форма: гра «Світлофор» у вас на столі лежить дві картки, як на світлофорі для пішоходів. Що означає зелене світло? А червоне? Так, зелене дозволяє, а червоне заперечує.

Я називаю правило, а ви піднімаєте картку відповідного кольору.

Якщо можна так робити, то зелену, а якщо не можна - червону.

  • Можна їсти в кабінеті інформатики. (червоне)
  • Біля комп’ютеру треба сидіти рівно (зелене)
  • До кабінету інформатики треба заходити лише за дозволом вчителя (зелене)
  • Можна бігати біля комп’ютерів та в кабінеті взагалі (червоне)
  • На монітор комп’ютера не можна ставити квіти, класти книги тощо (зелене)
  • Не можна торкатися руками дротів під напругою (зелене)
  •  Безпечна відстань від очей до екрана монітора – 50 см. (зелене)
  • Персональний комп’ютер розміщують лише на рівній поверхні. (зелене)
  •  Можна використовувати сторонні предмети під час роботи за комп’ютером. (червоне)
  • Можна торкатися проводів живлення, розеток, задньої панелі системного блока чи монітора? (червоне)
  • Робоче місце має бути чистим. (зелене)
  •  Руки повинні бути чистими і сухими? (зелене)
  •  На робоче місце можна приносити їжу та напої? (червоне)
  •  Час безперервної роботи за комп’ютером має перевищувати 15 хв? (червоне)
  •  При виникненні незвичайної ситуації з комп’ютером негайно повідом учителя у школі, а вдома – дорослих. (зелене)
  •  Заходити до комп’ютерного кабінету тільки з дозволу вчителя, не поспішаючи, не торкаючись обладнання. (зелене)
  •  Можна вмикати та вимикати комп’ютери без дозволу вчителя. (червоне)
  •  Після закінчення роботи закрити всі активні програми та коректно вимкнути комп’ютер. Прибрати робоче місце. (зелене)

 

3. Мотивація навчальної діяльності

Ребуси

    

 Нагадайте мені будь ласка, що таке Інтернет?

Так, це Всесвітня павутина, це сукупність електронних веб-сторінок, які можна переглядати за допомогою браузерів.

    Для чого ми використовуємо Інтернет?

    Яку інформацію ми можемо знайти в Інтернеті?

2.1 Повідомлення теми та  постановка мети уроку

На минулих уроці ми ознайомилися із комп’ютерною мережею Інтернет, а на сьогоднішньому уроці ви дізнаєтеся, які послуги пошуку надає своїм користувачам Інтернет, про його можливості, та  будемо шукати в Інтернеті за допомогою пошукових серверів цікаву і корисну інформацію.

2.2 Пояснення нового матеріалу

    Навряд чи хтось може сказати, скільки веб-сторінок і веб-сайтів є сьогодні у веб-просторі, але немає сумніву, що рахунок йде на мільярди. Усі ці веб-сторінки пов'язані довільно, а отже, неможливо побудувати загальну структуру цієї глобальної мережі, що давала б уявлення про те, де міститься та яку адресу має той чи інший сайт.

За таких умов, не маючи ефективних пошукових програм, знайти у Вебі потрібну інформацію майже неможливо. Тому засоби пошуку дуже необхідні користувачам цієї служби. Але не лише їм. Оскільки Веб — ефективне середовище для торгівлі та реклами, величезна кількість підприємств, організацій і приватних осіб прагнуть представити себе у веб-просторі, щоб підвищити ефективність своєї діяльності. У Всесвітній мережі працюють також інтернет-магазини, платні електронні бібліотеки тощо. Звичайно, усі такі підприємства й приватні особи дуже зацікавлені в тому, щоб потенційний клієнт якнайшвидше потрапив на їхній сайт, і згодні платити за це.

Працюючи у мережі Інтернет, необхідно орієнтуватися в об’ємі інформації. 

 

Для пошуку інформації можна:

1) Вказати адресу сторінки

Це найшвидший спосіб пошуку, але його можна використовувати лише в тому випадку, якщо точно відома адреса документа або сайту, де розташований документ.

2) Переміщення по гіпертекстових посиланнях;

Це найменш зручний спосіб, оскільки з його допомогою можна шукати документи.

3) Звернення до пошукової системи

Адреси пошукових серверів добре відомі всім, хто працює в Інтернеті. В даний час в україномовній частині Інтернет популярні наступні пошукові сервери: МЕТА-Україна, Яндекс.ua та інші. Пошукова система надає можливість пошуку інформації в Інтернеті. Більшість пошукових систем шукають інформацію на сайтах Всесвітньої павутини.

А які пошукові системи ви знаєте? Молодці!

А тепер давайте трішки відпочинемо.

2.3 Фізкультхвилинка

2.4 Підготовка до роботи з комп’ютером

Пвторення правил робти за комп’ютером.

2.5. Закріплення нових знань

Мета: навчитися використовувати теоретичні навички на практиці

А зараз ми виконаємо з вами практичну роботу з цієї теми.

1.Ви повинні сісти за комп’ютери, відкрити інтернет-браузер

2.  У рядку пошуку вводити дані, та натискати кнопку пошук.

3. Ви повинні знайти інформацію.

5. За кожну правильну відповідь - ви отримуєте 1 бал, за відповідь із доповненням – 2 бали. Максимально ви зможете отримати 10 балів.

6. Ті, хто знайшов лише тільки відповіді на запитання отримує додаткові 3 бали до оцінки за урок.

2.6 Рефлексія

 

3.1 Постановка домашнього завдання

За допомогою пошукових систем в Інтернеті знайти відповідь на запитання: де розташований географічний центр Європи? Як називається найбільше озеро в Україні?

3.2 Підведення підсумків уроку

- Де можна використати знання, отримані на уроці?

- З яким настроєм ви закінчуєте наш урок? Підніміть картки настрою!

- У кого настрій покращився, та чому?

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 жовтня 2023
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку