Під час проведення уроку учитель може ввести нову лексику до теми "Моє місто. Моє село", навчити учнів розповідати про проведення вільного часу в своєму місті чи селі, використовуючи відомі їм структури (Es gibt + Akk) та Präpositionen mit Akk. und Dat. Учні розвивають навички усного (діалогічного та монологічного мовлення), читання, письмо, увагу, пам'ять, мовленнєву реакцію.
HIER BIN ICH ZU HAUSE
план-конспект уроку
за підручником з німецької мови
С. Сотникової
8-й клас
Мета:
Практична: ввести нову лексику до теми «Моя мала Батьківщина», навчити учнів розповідати про проведення вільного часу в своєму місті чи селі, використовуючи відомі їм структури (Es gibt + Akk) та Präpositionen mit Akk. und Dat..
Освітня: поглибити знання учнів за темою «Моя мала Батьківщина».
Розвивальна: розвивати навички усного (діалогічного та монологічного мовлення), читання, письмо, увагу, пам’ять, мовленнєву реакцію.
Виховна: виховувати в учнів любов до рідного краю, позитивне ставлення до відпочинку в рідному місті чи селі; виховувати толерантне ставлення один до одного під час парної та групової роботи.
Обладнання: підручник, робочий зошит, таблиці.
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Привітання. Організаційний момент.
L: Guten tag, liebe Kinder. Ich bin froh euch wieder gesund und munter zu sehen. Wer hat heute Klassendienst? Sag, der Wievielte ist heute? Welcher Wochentag ist heute? Wer fehlt in der Stunde?
(Учні відповідають на запитання вчителя.)
Das Thema unserer heutigen Stunde lauter „Hier bin ich zu Hause“. Wir sprechen heute über unsere kleine Heimat.
2. Мовленнєва зарядка. Hört zu und sprecht nach.
MEINE STADT
Meine Stadt hat viele Straßen,
breite Plätze, enge Gassen,
eine Bank, die Polizei,
ein Hotel, die Bäckerei.
Der Bahnhof, di Apotheke
sind ganz nah, gleich um die Ecke.
Grüne Parks, ein Stadion.
Mein Stadt ist groß und schön.
3. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок.
L: Kinder, welche Wörter kennt ihr über die Stadt oder das Dorf?
II. Основна частина уроку
2. Тренування вживання лексики та повторення вивчених структур.
a) Was kann sich in deinem Wohnort finden? Finde passende Wörter im Kasten zur Ub. 1 und erzählen. Gebrauche die Redemittel. Vergiss den Akkusativ nach dem „es gibt“ nicht.
III. Заключний етап уроку.
(Учні відповідають на запитання вчителя)
- Was sich dort befindet? –Wie verbringst du Zeit in deinem Wohnort? –Was gefällt dir in deinem Wohnort? –Was möchtest du in deinem Wohnort verbessern?