23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок на тему:"Основні форми рельєфу Землі. Гори".

Про матеріал

поглиблення тасистематизація знань учнів про форми рельєфу земної поверхні; їх особливості та відмінності; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення гір на фізичній карті та складати їх комплексну характеристику; формування пізнавального інтересу, логічного мислення та пам'яті; продовжити формування вмінь працювати з географічною картою; виховувати оригінальне творче мислення;подальший розвиток умінь учнівпрацювати з підручником, картами та схемами, прийомам роботи з комп'ютером; виховувати навички колективної творчості та взаємодопомоги.

Перегляд файлу

Урок № 8

Тема уроку: Основні форми рельєфу Землі. Гори.

Практична робота № 7 (продовження)

Практична робота № 6 (встановлення  взаємозв’язків між будовою земної кори та формами рельєфу)

 

                   Мета: поглиблення та   систематизація знань учнів про форми рельєфу земної поверхні; їх особливості та відмінності; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення гір на фізичній карті та складати їх комплексну характеристику; формування пізнавального інтересу, логічного мислення та пам’яті; продовжити формування вмінь працювати з географічною картою; виховувати оригінальне творче мислення;  подальший розвиток умінь учнів  працювати з підручником, картами та схемами, прийомам роботи з комп’ютером; виховувати навички колективної творчості та взаємодопомоги.

                    Основні засоби навчання: карти та схеми атласу,  підручники, зошити,  відеозаписи.

    Тип уроку:  комбінований.

              Хід уроку:

І. Організаційно – мотиваційний  етап:

Проектна діяльність:

 Очікувані результати діяльності на уроці – розуміння учнями поняття «гори», вміння виділяти особливості гір та  їх утворення, вміння класифікувати гори за певними особливостями.

Основні питання теми:

1. Рельєф гір

2. Утворення гір

3. Класифікація гір за висотою

4. Зміна гір

     Актуалізація опорних знань і досвіду учнів:

Прийом «Взаємоперевірка» (За фізичною картою учні ставлять один одному запитання, визначаючи положення рівнин)

Прийом «Доповни фразу»

Рівнина – це…

Рівнини бувають…

Низовина не перевищує висоту…

Височина – це…

Первинні рівнини –це …

Вторинні рівнини утворюються на місці…

Прийом «Вірю не вірю»

Чи вірите ви в те, що на Україні більшу територію займають рівнини?

Чи вірите ви в те, що на місці гір можуть утворитися гори?

Чи вірите ви в те, що рівнини показують коричневим кольором?

Чи вірите ви в те, що дно моря може стати  рівниною?

Прийом «Проблемне питання»

Чим можна пояснити, що на більшій території України розміщенні рівнини?

Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності:

В пісні В. Висоцького є такі слова « Краще гір, можуть бути тільки гори, на яких ще ніхто не бував…».  Чим приваблюють гори? Чому таке захоплення вони викликають? Сьогодні на уроці ми спробуємо відгадати деякі загадки природи, охарактеризувавши особливості гір.

ІІ. Етап забезпечення виконання основних  завдань уроку

Гори і їх класифікація:

Завдання: Визначити за допомогою підручника поняття «гори».

 120px-Mount_Kilimanjaro_2007 200px-Archip_Iwanowitsch_Kuindshi_002 120px-Mount_Feathertop_and_Razorback бер

 Гора  Кіліманджаро            Гірська країна                      Схил гори

 

тим  ро долина гіка

Гірський хребет     Перевал                Долина                     Пік

 

Скласти схему елементів гори:

                                                                       Гірська країна

                   Вершина                            пік

                                                                                         Гребінь

default                               ачпап                        

   Підніжжя    Долина                  Схил     Перевал                                          

 

   1236326443b337               12363264426bb3                                    

 

 

 

 

 

Як утворюються гори?

Скласти схему класифікації гір за утворенням, віком, висотою.

 

 

 

 

 

                                                                                                                             

 

 

  тол       220px-Olympus_Litochoro         120px-Mount_Yu_Shan_-_Taiwan                

 

 

 

                                                                                                                                                                                                        
                          

 

 

         гіка                     щот

                                                                                                                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

         крим           папрпп            150px-K2-big            

           ДО 1000 м                     1000 -2000 м              Більше 2000 м

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Етап осмислення матеріалу і корекції знань

 

Прийом «Географічний практикум»

Робота над практичною роботою № 7:

Завдання 3, висновок, додаткове завдання.

Робота над практичною роботою № 6:

Установлення взаємозв’язків між будовою земної кори та формами рельєфу, визначення їхнього геологічного часу

 

ІV. Підсумок уроку та оцінювання досягнень учнів

Слово вчителя

 

V. Домашнє завдання

Опрацювати текст параграфа.

Продовження  роботи над практичною роботою № 6 .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку