19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок на тему: "Рельєф дна Світового океану".

Про матеріал

формування первинних знань про рельєф дна світового океану; поглиблення тасистематизація знань учнів про основні форми рельєфу Землі; розвиток умінь колективної творчості, нестандартного мислення; формування пізнавального інтересу; продовжити формування вмінь працювати з географічною картою; виховувати інтерес до різних видів діяльності, вміння захищати власну думку, подальший розвиток умінь учнівпрацювати з підручником, картами та схемами, прийомам роботи з комп'ютером.

Перегляд файлу

          Урок № 9

   Тема уроку:     Рельєф дна Світового океану

   Мета: формування первинних знань про рельєф дна світового океану; поглиблення та   систематизація знань учнів про основні форми рельєфу Землі; розвиток умінь колективної творчості, нестандартного мислення; формування пізнавального інтересу; продовжити формування вмінь працювати з географічною картою; виховувати інтерес до різних видів діяльності, вміння захищати власну думку, подальший розвиток умінь учнів  працювати з підручником, картами та схемами, прийомам роботи з комп’ютером.

                Основні засоби навчання: карти та схеми атласу,  підручники, зошити,  відеозаписи.

    Тип уроку:  комбінований.

              Хід уроку:

І. Організаційно – мотиваційний  етап:

Проектна діяльність:

 Очікувані результати діяльності на уроці – вміння учнів виділяти особливості рельєфу дна океанів, позначення на карті основних серединно – океанічних хребтів.

Основні питання теми:

1. Будова океанічного дна

2. історія вивчення океанів

3. Зміна рельєфу дна

     Актуалізація опорних знань і досвіду учнів:

Гра «Подорожуємо горами». Проводиться по групам: На схемі підписати елементи рельєфу: вершина, пік, схил, підошва, гірська долина, гірський хребет.

Прийом «Інтелектуальна розминка»

Що таке рельєф? Які особливості рельєфу гір?

Як утворюються складчасті гори?

Причинами утворення  складчасто – брилових гір є…

 Як можуть змінюватися гори?

Прийом «Географічний практикум»

«Путанка» (знайти в кросворд ній сітці назви 12 гірських систем, вершин, вулканів)

К

О

Р

И

Е

Г

В

У

В

Г

Е

Д

Р

Є

А

В

О

Е

З

І

Л

К

И

Л

Ь

Н

С

В

Е

Р

Й

А

А

Л

А

И

Д

Р

Е

С

Л

А

О

К

Ь

П

И

К

А

П

Т

А

М

Н

К

А

Т

А

А

Д

О

О

Л

Г

Г

А

Т

И

П

Р

Ж

О

М

У

Н

У

А

Л

А

С

І

К

Ь

С

М

И

Р

К

(Кордильєри, Анди, Еверест, Говерла, Везувій, Гекла, Аконкогуа,  Кримські, Карпати, Альпи, Атлас, Джомолунгма)

               Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності:

Людина прагне пізнавати невідоме, відкривати таємниці. Але не дивлячись на досягнення, величезні простори Світового океану, в тому числі  дно, залишаються недостатньо вивченими.

Показ відеофільму.

         Сучасна апаратура показала, що  рельєф дна океану також різноманітний як і суша. Сьогодні наша задача дослідити особливості рельєфу дна Світового океану. Уявіть собі занурення в океанічні глибини – на саме дно. Що ми побачимо? Чи буде рельєф дна відрізнятися від того, що ми бачимо на суходолі?

ІІ. Етап забезпечення виконання основних  завдань уроку

Прийом «Географічне дослідження»

Вивчення дна Світового океану

Робота учнів по групам:

І група – дослідники – теоретики (робота з підручником)

ІІ група – дослідники – фантасти ( підготовка цікавого матеріалу)

ІІІ група – група «Практики» (Визначте географічне положення Серединно – Атлантичного океану).

ІІІ. Етап осмислення матеріалу і корекції знань

Прийом «Наукова конференція» - короткі виступи учнів.

Прийом «Океанологічна лабораторія»

Використовуючи відомості, складіть схему «Рельєф дна Світового океану»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом «Проблемне питання»:

Як ми будемо вивчати рельєф дна океану?

Як на карті позначається  шельф? материковий схил?

Знайдіть і покажіть улоговини в Тихому океані, в Індійському океані.

Де в океані знаходяться сейсмічні зони?

Які гори є на дні океану? Чим вони відрізняються?

As85мпрьрорпр

 

land16

 

ІV. Підсумок уроку та оцінювання досягнень учнів

Прийом «Мікрофон».

Учні самостійно роблять висновок про те, що нового вивчили на уроці.

V. Домашнє завдання

Опрацювати текст параграфа.

Позначити на контурній карті географічні об’єкти Світового океану.

Випереджувальне завдання: Підготувати розповідь про унікальні форми рельєфу, створені природою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
199
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку