Урок на тему: "Підготовка до ЗНО" (на комп'ютерах)

Про матеріал
Тема уроку: "Підготовка до ЗНО" ( на комп’ютерах) Тип уроку: урок застосування знань Аспекти уроку: Навчальний: 1. Узагальнити та систематизувати знання з математики 2. Навчити застосовувати отримані знання на практиці під час вирішення завдань. 3. Формувати основні світоглядні ідеї 4. Підготовутися до ЗНО Розвиваючий: 1. Розвивати логічне, математичне мислення та інтуїцію. Творчі здібності у галузі математики; 2. Розвивати навички самоконтролю та самоаналізу; 3. Формувати інтереси учнів до вивчення геометрії; 4. Формувати інформаційну, логічну та математичну компетентності. Виховний: 1. Виховувати уважність, працелюбність, відповідальність, дисциплінованість; 2. Виховувати здатність до подолання труднощів; 3. Виховувати зацікавленість до самоосвіті. Обладнення: комп’ютера або планшети Методи:  Словесний  Ілюстративно-демонстраційний  Самостійна робота учні Форма роботи:  Індивідуальна  Групова
Перегляд файлу

Тема уроку: "Підготовка до ЗНО" ( на комп’ютерах)

Тип уроку: урок застосування знань

Аспекти уроку:

     Навчальний:

1. Узагальнити та систематизувати знання з математики

2. Навчити застосовувати отримані знання на практиці під час вирішення завдань.

3. Формувати основні світоглядні ідеї

4. Підготовутися до ЗНО

     Розвиваючий:

1. Розвивати логічне, математичне мислення та інтуїцію. Творчі здібності у галузі математики;

2. Розвивати навички самоконтролю та самоаналізу;

3. Формувати інтереси учнів до вивчення геометрії;

4. Формувати інформаційну, логічну та математичну компетентності.

Виховний:

1. Виховувати уважність, працелюбність, відповідальність, дисциплінованість;

2. Виховувати здатність до подолання труднощів;

3. Виховувати зацікавленість до самоосвіті.

Обладнення: комп’ютера або планшети

Методи:

  • Словесний
  • Ілюстративно-демонстраційний
  • Самостійна робота учні

Форма роботи:

  • Індивідуальна
  • Групова

 

На дошці записано число, місяць, рік цього уроку, і навіть тема уроку. Тривалість уроку – 45 хвилин.

 

 

Хід уроку

1. Організація початку уроку

2. Формування мети та плану уроку

Перш ніж ми почнемо працювати, над темою уроку нам необхідно визначити цілі уроку та скласти план, за яким сьогодні працюватимемо. Учні самостійно визначають цілі уроку та план, за яким сьогодні на уроці працюватимемо. План уроку записується на дошці.

 

3. Актуалізація опорних знань

Згадаємо основні тезим та формули, необхідні для урроку. Вчитель роздає учням  матеріал, шпоргалку.

Формули - Підготовка до ЗНО з математики

Також учні щоб згадати  деяки формули проходять  завдання за посиланнями:

https://learningapps.org/16021845

https://learningapps.org/18720489

https://learningapps.org/2997054

https://learningapps.org/1460721

 

 

4. Розв'язування задач (с ЗНО, в рамках підготовки)

Діти виконують завдання на комп’ютерах за посиланнями:

https://zno.osvita.ua/mathematics/357/

https://zno.osvita.ua/mathematics/469/

Головне посилання на сайт https://zno.osvita.ua/mathematics/ . Можно вибрати любий білет і працювати з ним.

Учні разом з вчителем розв’язують завданн та аналізують помилки.

 

5. Інформація про домашнє завдання

Вчитель пояснює домашнє завдання, даєж поради до його виконання. Домашне завдання можно дати або з підручника, або творче, або інше, як побажає вчитель.

6. Оцінювання

7. Підбиття підсумків з уроку

На підсумки уроку можна зробити опитування учнів по даної темі, або запитати де можна в природі, в архітектуру знайти піраміда.

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку