Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Задачі на пропорційне ділення.
Мета: вчити учнів планувати послідовність виконання дій під час письмового множення круглих чисел на круглі; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета, охайність ведення записів в зошитах, дбайливе ставлення до природи.
І. Організаційний момент.
Уявіть, що у ваших долоньках дрібка гарного настрою, поділіться ним, щоб зробити день приємнішим.
Який урок? ДЕВІЗ. РЕФЛЕКСІЯ (смайл)
--очікування (на дошці)
Сьогодні ми будемо:
Діяти активно!
Думати оперативно!
Сперечатися доказово!
Для всіх обов'язково!
Математична розминка (замкнене коло)
Аналіз числа 11
Каліграфічна хвилинка.
Зошит правильно кладу, ручку правильно тримаю, сиджу рівно, не схиляюсь, і писати я стараюсь.
Записати число у 2 рази більше від сьогоднішнього числа.
ПЕРЕВІРКА Д/З.
ІІ. Усний рахунок (м яч)
1. Математичний диктант
Хвилинка ерудита
А) Запишіть числа, які ви почуєте у моїх повідомленнях.
Перевірка на СЛАЙДІ
Перевірте свої записи.
Яке число зайве?
Що ми можемо сказати про ці числа?
Найменше? Найбільше?
2. Робота в парах (картки)
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку
Яка дія найчастіше зустрічалася у прикладах?
Що робить дія множення з числом?
Компоненти дії множення?
ТЕМА УРОКУ
IV. Робота з підручником.
№ 839 – пояснення нової теми
№840- усно в парах
№841 (2 і 3 стовп.) - Біля дошки з коментуванням
№841 , 2 приклади (за дошкою), , решта самостійно.
№845 - з коментуванням
4.Самостійна робота. (гра лото)
V. Фізкультхвилинка.
Називаю круглі числа 1нуль в кінці – присідаєте
2 нулі – піднімаєте руки вгору, 3 – обіймаєте себе руками.
5600, 340, 12345, 5000, 2300, 76, 760, 7000, 210, 4500, 15
VІ. Робота над задачею
Короткі відомості (Сергій, Софія)
- Прочитайте задачу.
Розв язання біля дошки.
ЗАДАЧА НА РУХ (картка) –самостійно в парах.
VІІ. Робота з геометричним матеріалом. ( у групах)
Давайте згадаємо, що таке прямокутник? Квадрат?
- Як знайти периметр прямокутника? ПЛОЩУ? Квадрата?
ДПА -підготовка
БЛІЦ – ТУРНІР (групи), або карусель
Д/З С.137, №847, 848 або скласти самостійно 5 прикладів на множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями.
VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія
-Ви добре працювали сьогодні на уроці. А тепер я побачу, як гарно засвоїли знання цього уроку.
Бесіда: « Мікрофон»
Чи здійснилися ваші очікування? Продовж речення
Я дізнався…
Я навчився…
Мені було цікаво…
СМАЙЛ