Урок на тему "Письмове множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Задачі на пропорційне ділення."

Про матеріал
Вчити учнів планувати послідовність виконання дій під час письмового множення круглих чисел на круглі; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета, охайність ведення записів в зошитах, дбайливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

Тема. Письмове множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Задачі на пропорційне ділення.

Мета: вчити учнів планувати послідовність виконання дій під час письмового множення круглих чисел на круглі; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета, охайність ведення записів в зошитах, дбайливе ставлення до природи.

 І. Організаційний момент.

         Уявіть, що у ваших долоньках дрібка гарного настрою, поділіться ним, щоб зробити день приємнішим.

Який урок? ДЕВІЗ. РЕФЛЕКСІЯ (смайл)

--очікування (на дошці)

Сьогодні ми будемо:

Діяти активно!

Думати оперативно!

Сперечатися доказово!

Для всіх обов'язково!

Математична розминка (замкнене коло)

Аналіз числа 11

  • Так. А зараз запишіть у зошитах «число, класна робота»

Каліграфічна хвилинка.

Зошит правильно кладу, ручку правильно тримаю, сиджу рівно, не схиляюсь, і писати я стараюсь.

 Записати число у 2 рази більше від сьогоднішнього числа.

ПЕРЕВІРКА Д/З.

ІІ. Усний рахунок (м яч)

1. Математичний диктант

Хвилинка ерудита

А) Запишіть числа, які ви почуєте у моїх повідомленнях.

Перевірка на СЛАЙДІ

Перевірте свої записи.

 Яке число зайве?

Що ми можемо сказати про ці числа?

Найменше? Найбільше?

2. Робота в парах (картки)

ІІІ. Оголошення теми і мети  уроку   

Яка дія найчастіше зустрічалася у прикладах?

Що робить дія множення з числом?

Компоненти дії множення?

ТЕМА УРОКУ

IV.  Робота з підручником.

№ 839 – пояснення нової теми

№840- усно в парах

№841 (2 і 3 стовп.) - Біля дошки з коментуванням

№841 , 2 приклади (за дошкою),   , решта самостійно.

№845 - з коментуванням

4.Самостійна робота. (гра лото)

V. Фізкультхвилинка.

Називаю круглі числа 1нуль в кінці – присідаєте

2 нулі – піднімаєте руки вгору, 3 – обіймаєте себе руками.

5600,  340,  12345,  5000,   2300,  76,  760,  7000,  210,  4500,   15

 

 VІ.  Робота над задачею

Короткі відомості (Сергій, Софія)

 - Прочитайте задачу.

Розв язання біля дошки.

ЗАДАЧА НА РУХ (картка) –самостійно в парах.

VІІ. Робота з геометричним матеріалом. ( у групах)

Давайте згадаємо, що таке прямокутник? Квадрат?

 - Як знайти периметр прямокутника? ПЛОЩУ? Квадрата?

  • Молодці, ви старанно виконували вправи.

ДПА -підготовка

БЛІЦ – ТУРНІР (групи), або карусель

Д/З С.137, №847, 848 або скласти самостійно 5 прикладів на множення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями.

VІІІ. Підсумок уроку.  Рефлексія

 -Ви добре працювали сьогодні на уроці. А тепер я побачу, як гарно засвоїли знання цього уроку.

Бесіда:  « Мікрофон»

Чи здійснилися ваші очікування? Продовж речення

  Я дізнався…

  Я навчився…

 Мені було цікаво…

 

 СМАЙЛ

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 березня 2023
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку