Урок на тему: "Подія. Послідовність подій"

Про матеріал

Поширений конспект уроку на тему "Подія. Послідовність подій" для 2-го класу НУШ (пілотний проект). В конспекті детально розписані всі етапи уроку з примітками для вчителя.

Перегляд файлу

Урок 2. Тема: Подія. Послідовність подій.

 

Мета: 

Навчальна – ознайомити з послідовностями дій у нашому житті; навчитися будувати правильну  послідовність дій; 

Розвивальна – пояснювати й узагальнювати сприйняте, робити висновки, виділяти істотні ознаки;

Виховна – виховувати само і взаємоповагу під час спільної діяльності, прагнення знаходити відповіді на поставлені запитання;

Тип уроку: комбінований.

Програмне забезпечення: презентація PowerPoint, «Сходинки до інформатики», .

Хід уроку

I. Самовизначення до діяльності

Тренінг «Урок – свято»

Не урок, а справжнє  свято,

Бо полинем у світи.

Мандруватимем завзято,

Юний друже, я і ти.

У поході будь уважним,

Добре думай, не спіши!

Знай, що вчитись завжди важко,

Легше буде у житті!

 

II. Актуалізація опорних знань

Вчитель: Сьогодні у нас гості! До нас завітав Іванко! Кожен ранок кожного дня починається для нього однаково.  Вправа «Мій настрій»

Сьогодні на уроці ми звами ознайомимось з такими поняттями, як подія та послідовність подій.

Перш, ніж говорити про події, скажіть мені, як ви розумієте слово об'єкт?

Так, дійсно, об'єктце частина навколишнього світу, тобто – все, що нас оточує.

Об'єкти можемо поділити на 4 групи: об'єкти живої природи, об'єкти неживої природи, об'єкти-явища та об'єкти-події.

А скажіть-но, що на вашу думку називається подією?

Вірно, подіяце зміна, яка відбувається з об'єктом.

Послухайте вірш, і полічіть скільки команд можна зробити  у ньому.

Іванко раненько встає:
Шийку миє, тре оченята.
Підмітає Іванко хатку
І виходить на зарядку.
Повертаємось до хати
Треба ранець ще зібрати!

Діти: Іванко виконав 7 команд – помив шию, витер очі, підмів хату, вийшов на зарядку, повернувся  до хати та ін..

Вчитель: Молодці діти! Але Іванко запізнився до нас на урок, бо дуже довго збирався до школи.  Давайте допоможемо йому в цьому і складемо правильний порядок дій при збиранні до школи.

Кожна дитина складає  свій порядок дій збирання до школи.

Очікувані відповіді:

 1. Вимкни будильник.

2. Встань з ліжка.

 3. Застели ліжко.

4. Вмийся.             

5. Вдягнися

 6. Поснідай

7. Візьми портфель

8. Вирушай до школи.

III. ПОСТАНОВКА НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ

Вчитель: Зараз я пропоную подивитися цікавий мультфільм:

Перегляд мультфільму «Пори року»

Вчитель:   А зараз давайте відповімо на запитання:

  • Чи можемо ми в червні зліпити сніговика?

Діти: Ні, сніговика ліпимо взимку.

Вчитель:

  • А чи можемо у грудні поїхати на море?

Діти: Ні, у грудні холодно, а на море ми їдемо літом

Вчитель:

  • Чи бачимо ми в березні жовті листя на деревах?

Діти: Ні, листя жовтіють восени.

Вчитель: Все в природі відбувається по порядку і має свій час. Отже, діти давайте спробуємо передбачити, сформулювати, тему нашого сьогоднішнього уроку.

Діти: про те як ми  використовуємо послідовність  в нашому житті.

Вчитель:  Тема нашого уроку — «Послідовність дій. Приклади послідовності в природі».

IV. Відкриття нових знань

 Вчитель: Діти давайте поміркуємо, чому ми не їмо полуницю взимку? Чому весною ми не бачимо жовтих листочків на деревах? Літом ми не ліпимо сніговиків? 

Діти відповідають на поставлені запитання

Вчитель: Все в природі проходить в свій час і відбувається по своєму порядку. А тепер давайте допоможемо Іванку в хатніх справах!

Клас ділиться на 3 групи, для виконання завдань:

Вчитель:

1а група – допоможуть Іванку зібрати яблука, щоб Михайло зробив з них варення.

Очікувані відповіді:

  1. Взяти кошик
  2. Піти до саду
  3. Назбирати стиглих яблук
  4. Принести повний кошик Михайлу
  5. Помити яблука
  6. Скласти помиті яблука до каструлі

2-га група ­– допоможуть Іванку зліпити сніговика

Очікувані відповіді:

  1. Зліпити велику кулю
  2. Зліпити середню кулю
  3. Поставити середню кулю на велику
  4. Зліпити маленьку кулю
  5. Поставити маленьку кулю на середню
  6. Вставити моркву як ніс
  7. Вставити ґудзики як очі

3-я група – допоможіть Іванку наловити рибу

Очікувані відповіді:

  1. Підготувати наживку
  2. Взяти вудлище
  3. Піти до річки
  4. Наживити наживку
  5. Закинути наживку в річку
  6. Витягнути рибу

Вчитель: Молодці діти! А тепер давайте поміркуємо в який період року виконував Іванко ці дії?  (Діти відповідають)

Вчитель: А чому в саме цей період року а не в інший?

V. Фізкультхвилинка

Лапки в боки, вушка вгору,
(руки на поясі)
Скачуть білочки по бору.
(стрибки)
Кожен ранок на галяві
(зупинились)
Спритно роблять різні вправи.
(довільні рухи)
Притомилися звірята
І пішли відпочивати.
(сідають на місця)

VІ. Практична робота на комп'ютері

Якщо ми використовуємо послідовність у повсякденному житті, то давайте спробуємо встановити послідовність в програмі «Сходинки»

VII. Гімнастика для очей.

  • Рухаємо очима як маятником – вліво-вправо (5 разів);
  • Рухаємо очима вгору-вниз (5 разів);
  • Намалюйте очима в повітрі велетенські прямокутники (3 рази);
  • Намалюйте очима в повітрі велетенські круги (3 рази);
  • Покладіть долоньки на парту. Дивіться на свої долоньки, а потім на стіну (5 разів);
  • Закрийте оченята і подушечками пальців зробіть легенький масаж вашим повікам.

VIIІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

Практична вправа «Ланцюжок»

Бесіда за питаннями:

Я знаю…

Я вмію…

Я хочу знати…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шкворець Людмила Дмитрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
6627
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку