Поширений конспект уроку на тему "Подія. Послідовність подій" для 2-го класу НУШ (пілотний проект). В конспекті детально розписані всі етапи уроку з примітками для вчителя.
Урок 2. Тема: Подія. Послідовність подій.
Мета:
Навчальна – ознайомити з послідовностями дій у нашому житті; навчитися будувати правильну послідовність дій; |
Розвивальна – пояснювати й узагальнювати сприйняте, робити висновки, виділяти істотні ознаки; |
Виховна – виховувати само і взаємоповагу під час спільної діяльності, прагнення знаходити відповіді на поставлені запитання; Тип уроку: комбінований. Програмне забезпечення: презентація PowerPoint, «Сходинки до інформатики», . Хід уроку I. Самовизначення до діяльності Тренінг «Урок – свято» Не урок, а справжнє свято, Бо полинем у світи. Мандруватимем завзято, Юний друже, я і ти. У поході будь уважним, Добре думай, не спіши! Знай, що вчитись завжди важко, Легше буде у житті!
II. Актуалізація опорних знань Вчитель: Сьогодні у нас гості! До нас завітав Іванко! Кожен ранок кожного дня починається для нього однаково. Вправа «Мій настрій» Сьогодні на уроці ми звами ознайомимось з такими поняттями, як подія та послідовність подій. Перш, ніж говорити про події, скажіть мені, як ви розумієте слово об'єкт? Так, дійсно, об'єкт – це частина навколишнього світу, тобто – все, що нас оточує. Об'єкти можемо поділити на 4 групи: об'єкти живої природи, об'єкти неживої природи, об'єкти-явища та об'єкти-події. А скажіть-но, що на вашу думку називається подією? Вірно, подія – це зміна, яка відбувається з об'єктом. Послухайте вірш, і полічіть скільки команд можна зробити у ньому.
Іванко раненько встає: Діти: Іванко виконав 7 команд – помив шию, витер очі, підмів хату, вийшов на зарядку, повернувся до хати та ін.. Вчитель: Молодці діти! Але Іванко запізнився до нас на урок, бо дуже довго збирався до школи. Давайте допоможемо йому в цьому і складемо правильний порядок дій при збиранні до школи. Кожна дитина складає свій порядок дій збирання до школи. Очікувані відповіді: 1. Вимкни будильник. 2. Встань з ліжка. 3. Застели ліжко. 4. Вмийся. 5. Вдягнися 6. Поснідай 7. Візьми портфель 8. Вирушай до школи. III. ПОСТАНОВКА НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ Вчитель: Зараз я пропоную подивитися цікавий мультфільм: Перегляд мультфільму «Пори року» Вчитель: А зараз давайте відповімо на запитання:
Діти: Ні, сніговика ліпимо взимку. Вчитель:
Діти: Ні, у грудні холодно, а на море ми їдемо літом Вчитель:
Діти: Ні, листя жовтіють восени. Вчитель: Все в природі відбувається по порядку і має свій час. Отже, діти давайте спробуємо передбачити, сформулювати, тему нашого сьогоднішнього уроку. Діти: про те як ми використовуємо послідовність в нашому житті. Вчитель: Тема нашого уроку — «Послідовність дій. Приклади послідовності в природі». IV. Відкриття нових знань Вчитель: Діти давайте поміркуємо, чому ми не їмо полуницю взимку? Чому весною ми не бачимо жовтих листочків на деревах? Літом ми не ліпимо сніговиків? Діти відповідають на поставлені запитання Вчитель: Все в природі проходить в свій час і відбувається по своєму порядку. А тепер давайте допоможемо Іванку в хатніх справах! Клас ділиться на 3 групи, для виконання завдань: Вчитель: 1а група – допоможуть Іванку зібрати яблука, щоб Михайло зробив з них варення. Очікувані відповіді:
2-га група – допоможуть Іванку зліпити сніговика Очікувані відповіді:
3-я група – допоможіть Іванку наловити рибу Очікувані відповіді:
Вчитель: Молодці діти! А тепер давайте поміркуємо в який період року виконував Іванко ці дії? (Діти відповідають) Вчитель: А чому в саме цей період року а не в інший? V. Фізкультхвилинка
Лапки в боки, вушка вгору, VІ. Практична робота на комп'ютері Якщо ми використовуємо послідовність у повсякденному житті, то давайте спробуємо встановити послідовність в програмі «Сходинки» VII. Гімнастика для очей.
VIIІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Практична вправа «Ланцюжок» Бесіда за питаннями: Я знаю… Я вмію… Я хочу знати… |