Урок на тему "Пори року"

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови в 2 класі за темою "Пори року" Тип уроку: розвиток мовленевих здібноітей учнів
Перегляд файлу

 

Тема: Пори року. Погода

 

Клас: 2

Тривалість: 40 хв.

Мета уроку: ознайомити учнів з новою лексикою та тренувати їх у вживанні нових слів в усному мовленні, розвивати навички усного монологічного та діалогічного мовлення практикувати учнів у читанні з розумінням прочитаного;

виховувати дбайливе ставлення до природи.

Операційні цілі та завдання:

  • учень вміє прочитати нові слова та знає їх переклад;
  • зможе виконати письмову вправу, спираючись на текст та завдання з картки.

Методи, прийоми: ознайомлення тренування.

Обладнання та матеріали: підручник, робочий зошит, картки (роздатковий матеріал) екран.

 

Хід уроку.

 

І. Вступна частина

Привітання. Діти, сьогодні у нас гості, і я бачу на ваших обличчях невеличке хвилювання, але хвилюватись не потрібно. А допоможе вам у цьому веселий смайлик, який ви бачите на екрані.

07

(Слайд 1)

 

Це мій настрій, і я хочу ним поділитися з вами. Посміхніться і ви мені, нехай ваші посмішки посприяють успішному засвоєнню знань від сьогоднішнього уроку. Я розраховую на ваші зусилля і сподіваюсь, що дух партнерства допоможе вам у цьому.

Повідомлення теми та мети уроку.

Good morning, dear pupils, І am glad to see you. Today at our lesson we shall learn new words, new rhyme, we shall do a lot of exercises.

 

ІІ. Фонетична зарядка

Lets read the words and find the rhyming words:

ten, man, leg, that, egg, big, pan, hen, hat, and, pig, hand.

 

ІІІ. Основна частина

Ознайомлення з новою лексикою.

Spring, Summer, Winter, Autumn, wind, sun, cloud, rain, cold, warm, fine.

(Супроводжується показом предметних картинок)

 

ІV. Ознайомлення з віршем

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white

(учні перекладають вірш)

V. Робота з картками

  1. З’єднати назви слова пори року з малюнками.  (2 кл. Р.З ст.62 впр.1)
  2. З’єднати назви слова пори року з малюнками.  (2 кл. Р.З ст.63 впр.1)

Доповнити віршик

  1. __________ is green
  2. __________ is bright
  3. __________ is yellow
  4. __________ is white

 

VІ. Now lets do an interesting exercise.

You are write out only unsuitable word:

cod, hot, warm, cold, clean         __________________

summer, spring, dinner, autumn   _________________

grey, brown, yellow, good, white  _________________

 

VІІ. Now children lets do some physicаl ex-s:

Hands up!

Hands on sides!

Hands on hips!  Hands down!  Dont sit down!

Hands up!  Hands on sides!  Hand down!  Sit down!

 

VІІІ. Now pupils we shall read a text about seasons

Spring, summer, autumn and   winter are the four seasons.

The weather is warm in spring.

It is hot in summer.

In autumn it is cool and rainy.

In winter the weather is cold.

(учні перекладають кожне речення)

 

ІX. Письмо: доповнити речення

  1. The weather is _____________   in spring.
  2. In autumn it ________________________   .
  3. It is hot ____________________________.
  4. In winter ________________   cold.
  5. Spring, summer, autumn _________________   four seasons.

 

X. Підсумкова частина

  • Чому ми навчились?
  • Що вам сподобалось?
  • Що тобі вдалося краще?
  • Щоб ти хотів(ла) зробити ще?

 

XІ. Оцінювання учнів і коментування

 

XІІ. Домашнє завдання

 

docx
Додано
27 березня 2019
Переглядів
154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку