Урок на тему "Прикметник" 2 клас

Про матеріал
Конспект уроку на тему "Прикметник". Складання оповідання за поданим планом, добір прикметників до предметів, переконструювання іменникових словосполучень.
Перегляд файлу

Тема. Прикметник.

Мета. Актуалізувати знання про значення  прикметників та запитання, на які вони відповідають. Засвоїти українські терміни, розвивати зв’язне мовлення школярів. Виховувати любов до рідного краю.

Обладнання. Таблиця, малюнки.

Хід уроку

  1. Організація класу.
  2. Актуалізація знань учнів.
  1.       Оголошення теми уроку.

      -- Тема сьогоднішнього уроку – «Прикметник». Слово прикметник утворене від слова «прикмета», тобто вказує на якусь ознаку.

             2) Вправляння у вимові терміна прикметник.

     3. Основна частина.

1) Групова робота.

  Добір прикметників до предметів, зображених на малюнках ( дерево, м’яч, вишня, яблуко, портфель, квітка).

-          На які запитання відповідають дібрані прикметники?

-          З одним із одержаних словосполучень скласти речення.

2)Творча робота

Загадка

Спритний майстер у стрибках:

На деревах по гілках.

Вся руда, пухнастий хвіст.

Рідний дім для неї –ліс. (Білка).

 

Опис білочки за поданим планом, словосполученнями і малюнками.

Розгляд малюнка. Усне складання оповідання за планом.

  1.       До яких тварин належить білочка?
  2.       Який її зовнішній вигляд?
  3.       Де живе ця тваринка?
  4.       Чим вона живиться?

Складаючи речення, учні користуються словами і словосполученнями:

вушка, лапки з пазурами, пухнастий хвіст, білі грудки, ляклива, дбайлива, живиться, лісові горіхи, ялинові шишки, гриби, готує запаси.

3)Фізкультхвилинка

4) Самостійна робота.

Запис складеного тексту у зошити.

5)Робота з словосполученнями.

Переконструювання іменникових словосполучень в прикметникові:

Зупинка тролейбуса – тролейбусна зупинка.

Берег моря – морський берег.

Подвір’я школи – шкільне подвір’я.

Костюм українця – український костюм.

Мед бджіл – бджолиний мед.

Стежина лісу – лісова стежка.

4.Заключна частина.

Рефлексійна вправа.

-Сьогодні на уроці я дізнався про…

-Найбільше мені запам’яталось…

-На уроці я працював (працювала)…

 

 

 

docx
Додано
12 вересня 2023
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку