Урок на тему "Р. Бернс "Моя любов - рожевий квіт..." 7клас.

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 7 класу на тему "Р. Бернс "Моя любов - рожевий квіт"
Перегляд файлу

7 клас

Тема: Роберт Бернс «Любов».

Мета – формувати компетентності: предметні (ознайомлення здобувачів освіти з особистістю поета, його поезією; навички аналізу ліричного твору; уміння висловлювати власні судження; прагнення пізнати світ і себе в ньому); ключові (уміння вчитися, знаходити потрібну інформацію; формувати, пізнавальну активність, навички спілкування в колективі, прагнення літературної освіченості).

Тип уроку: урок отримання нових знань і формування на їх основі вмінь та навичок.

Обладнання: портрет Р. Бернса, видання його творів, репродукції картин.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Одного разу Роберт Бернс сказав: «Безлюдство людини до людини змушує незліченні тисячі сумувати!» Ці слова можна вважати одним із правил його життя. Ми продовжуємо вивчати твори розділу «Дружба і кохання». Кілька наступних уроків будемо читати прекрасні вірші про кохання. А розпочнемо своє знайомство з шотландського поета Р. Бернса.

Визначте, що б ви хотіли дізнатися на уроці, чому навчитися або які навички і вміння вдосконалити (учні прикріплюють свої записи на дошці або стіні).

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Виразне читання статті підручника про життя і творчість Р. Бернса (с. 161-162 підручника О. Ніколенко).
  • Які факти  життя поета вас вразили?
  • Знайдіть в інтернеті ще кілька цікавих фактів про поета.

Коли хлопчикові було 6 років, його батько взяв в оренду фермерське господарство, тому майбутньому поетові вже з такого віку довелося працювати нарівні з дорослими.

Джерело: https://dovidka.biz.ua/robert-berns-tsikavi-fakti

Перші вірші Бернс почав писати ще з 15-річного віку, але перша його книга вийшла в 1786 році, коли Бернсові виповнилося 27. Ця книга називалася «Вірші переважно на шотландському діалекті».

Джерело: https://dovidka.biz.ua/robert-berns-tsikavi-fakti

  1. Огляд портретів поета, репродукції картини Ч. Люсі «Р.Бернс і його кохана», 1844.
  • Яким ви уявляєте поета? Опишіть його.
  1. Повторення поняття «вірш».
  2. Самостійне читання статті ««Моя любов – рожевий квіт…» Коментарі» (с. 162).
  3. Прослуховування вірша мовою оригіналу 9підготовлений учень або запис з інтернету) https://www.youtube.com/watch?v=ZsDzYEWFjOc
  4. Виразне читання вірша «Моя любов – рожевий квіт…» учнем у перекладі М. Лукаша (випереджаюче завдання).
  5. Самостійне читання вірша.
  6. Читання вірша вголос.
  • Що оспівує автор у вірші?
  • Яким є його кохання?
  • Яким ви уявляєте ліричного героя?
  • Якою має бути кохана, щоб їй присвятили вірш?
  • Що нагадує вам дана поезія?
  • Які ознаки фольклору присутні у вірші?
  • Які образи природи сприяють увиразненню сили кохання?
  1. Прослуховування пісні «Моя любов» у виконанні гурту «Піккардійська терція». https://www.youtube.com/watch?v=dHRXTMuwB-g
  • Висловіть власне судження про прослуханий твір.
  • Який настрій пісні?
  • Чи можуть такі пісні залишатися сучасними?
  1. Читання та обговорення вірша «Моя любов – рожевий квіт…» і перекладі Василя Мисика (с. 163).
  • Який варіант перекладу вам подобається більша? Чому?
  • Знайдіть спільні та відмінні риси у перекладах.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Конкурс сенканів «Р. Бернс».

V. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Слово учителя: «Безлюдство людини до людини змушує незліченні тисячі сумувати!» Саме такими словами ми починали урок. І хоча основну його частину ми говорили про кохання, та не варто забувати, що кохання це чи дружба, робочі стосунки чи перша бесіда незнайомих людей, люди повинні залишатися терплячими один до одного, вірними своєму слову, чесними та благородними.

2. Рефлексія

Сьогодні я дізнався…

Мені було цікаво…

Мені було важко опрацьовувати...

Тепер я можу…

Я навчився…

У мене вийшло…

Ці знання я зможу використати (поза уроками)...

Мені захотілося...

3. Сомооцінювання

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Прочитати матеріал підручника на с. 161-163.
  2. Вивчити вірш напам’ять.
  3. *Завдання «Книжка і комп’ютер», с. 163.
  4. Спробувати написати  вірш про дружбу або кохання.

 

 

doc
Додав(-ла)
Бирюк Людмила
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
4004
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку