Урок на тему: "Рахуємо здоров 'я"

Про матеріал
Інтегрований урок з біології та математики. формувати практичні вміння і навички учнів,застосовувати набуті знання до розв’язування різних типів задач; розвивати логічне мислення, творчі та інтелектуальні здібності учнів; виховувати любов до математики та біології, відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих; формувати в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; сприяти підвищенню інтересу учнів до матеріалу, що вивчається.
Перегляд файлу

Тема «Рахуємо здоров’я»

Інтегрований урок з математики та біології

Мета уроку: формувати практичні  вміння і навички  учнів,застосовувати набуті знання до  розв’язування різних типів задач; розвивати логічне мислення, творчі та інтелектуальні здібності учнів; виховувати любов до математики та біології,  відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих; формувати  в учнів цілісного світогляду про навколишній світ; сприяти підвищенню інтересу учнів до матеріалу, що вивчається.

Тип уроку.  Урок застосування знань і вмінь. 

Обладнання: схеми, таблиці, картки з завданням, відеоматеріали.

                                             Хід уроку

 І. Організаційний момент

 Учитель математики.    У нас сьогодні буде незвичайний урок. Хочу, щоб він  запам’ятався і став в нагоді  кожному  з вас.Ви,мабуть,помітили,що тема уроку записана не повністю. Я вас прошу допомогти мені. Зараз кожен з вас отримує завдання,вирішує його і знайде місце своєї літери(літера написана на цьому ж листочку )

Зібрали слово «здоров я»

Оголошується тема, мета.

Учитель математики: Цей урок я буду проводити не сама. Як ви важаєте , якого ще вчителя ми повинні запросити і чому.( Учитель біології)

ІІ.Узагальнення вивченого матеріалу

Презентація «Притча про здоров я»  З давніх давен, на горі Олімп жили–були боги.
Стало їм сумно, вирішили вони створити людину і заселити планету Земля.
Стали вирішувати: якою повинна бути людина. Один з богів сказав: «Людина повинна бути сильною», другий сказав: «Людина повинна бути здоровою», третій сказав: «Людина повинна бути  розумною».
А один з богів сказав так: «Якщо все це буде у людини, то вона буде така,як ми».
І, вирішили вони сховати головне, що є у людинийого здоров я.
Почали думати, вирішувати – куди б його сховати?Одні  боги запропонували сховати здоров я глибоко в синє море,інші–за високі гори. І самий мудрий з богів сказав: «Здоров я треба сховати в саму  людину
Так і живе з давніх часів людина, намагаючись знайти своє здоров я.
Да ось не кожен може знайти та зберегти коштовний дар богів!

 

Учитель біології:

 Здоров'я – це найвище благо, дароване людині Природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми (діти - через необізнаність, дорослі - через легковажність) бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути – дуже важко, іноді неможливо.     Основною ознакою здоров’я є здатність до значної пристосованості організму , до впливів різноманітних чинників зовнішнього середовища. Завдяки цьому здоровий організм може витримувати значні фізичні та психічні навантаження, не тільки пристосовуючись до дії екстремальних чинників зовнішнього середовища, але й повноцінно функціонувати в ци умовах. Таким чином, здоров’я доцільно розглядати і як здатність організму активно та повноцінно пристосовуватись до змін оточення. Можна сказати, що здоров’я – це здатність організму перебувати в рівновазі з оточенням

Лікарі стверджують:  здоров'я людини на 10% залежить від спадковості, на 5% - від медицини, а решта - у руках самої людини. Укажіть, який відсоток  здоров'я у ваших руках?.

    Відповідь:                             85% 

Вчитель біології:

У цьому році ми вивчаємо з вами анатомію і фізіологію людини,тобто пізнаємо самі себе.

1)  Першу систему органів,яку ми вивчили-це травна система.

-Яке значення має травна система для людини?

Виконайте завдання1 у листку здоровя

-Які речовини необхідні людини для життєдіяльності?

-Що відбувається з людиною при неправильному харчуванні?

СЛАЙД 1

Вчитель математики:

Рішення задач

Вчитель біології:

-напишіть висновок(правильне харчування)

2) Дихальна система

-Яку функцію виконує дихальна система у людини?

- Виконайте завдання2 у листку здоров я

СЛАЙД 2

Вчитель математики

Рішення задач

Висновок Не палити

3) Кровоносна система

-Функції кровоносної системи.

 - Виконайте завдання2 у листку здоров я

СЛАЙД  3(серце спортсмена і людини,що палить)

Вчитель математики

-Рішення задач

ІІІ. Висновок

Висновок Займатися спортом

Загальний висновок( Щоб людина була здоровою треба кожному з вас

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ІV.Оцінювання.

V.Підсумок .Д/З

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
31 січня 2020
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку