Урок (обов'язкова для оцінювання) практична робота, учні демонструють вміння та навички самостійно вирішувати практичні завдання на обчислення. Є картка із завданнями для учнів і є розв'язки завдань для швидкої перевірки учнівських робіт.
Тема : Практична робота № 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.
Метою є формування таких компетентностей:
Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
Обладнання: комп’ютер, дидактичні картки, конспект у зошиті.
ПЗ: Python.
Тип уроку: урок використання знань, умінь і навичок.
Структура уроку
Перевірити наявність виконаних домашніх вправ, дати відповідь на питання учнів.
Хто виконає завдання першим отримає два додаткових бали.
Нагадати учням правила техніки безпеки у комп’ютерному класі.
Перечитати умови задачі, відповісти на всі питання учнів. Переконатись що завдання є зрозумілими.
5. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.
(Введіть число 5
Значення виразу = 44739510.666666664)
156x-a=0, 458/ax=6, 78x+a(x-98)=5
Роботи програми буде знайти x та вивести його значення після
тексту «x=»
(Для перевірки)
(Переведіть відстані в однакові одиниці виміру та виконайте розрахунки.
Час = відстань : швидкість.)
(Для перевірки)
(Для перевірки)
(Визначте вартість 1 галону бензину.
Визначте витрату бензину на подорож.
Визначте вартість бензину, що витрачено на подорож.)
6. Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.
Виставити оцінки учням.
7. Підсумки уроку.
Питання до учнів
8. Домашнє завдання.
Повторити всі записи у зошиті.
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10:
«Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування»
(3 бали за завдання)
156x-a=0, 458/ax=6, 78x+a(x-98)=5
Роботи програми буде знайти x та вивести його значення після тексту «x=»
(3 бали за завдання)
(3 бали за завдання)
(3 бали за завдання)