Урок на тему: "Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування."

Про матеріал

Урок (обов'язкова для оцінювання) практична робота, учні демонструють вміння та навички самостійно вирішувати практичні завдання на обчислення. Є картка із завданнями для учнів і є розв'язки завдань для швидкої перевірки учнівських робіт.

Перегляд файлу

Тема : Практична робота № 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.

 

Метою є формування таких компетентностей:

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

 

Обладнання: комп’ютер, дидактичні картки, конспект у зошиті.

ПЗ: Python.

Тип уроку: урок використання знань, умінь і навичок.

Структура уроку

  1.     Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

Перевірити наявність виконаних домашніх вправ, дати відповідь на питання учнів.

 

  1.     Повідомлення теми й мети уроку.

 

  1.     Мотивація навчальної діяльності.

Хто виконає завдання першим отримає два додаткових бали.

 

  1.     Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.

Нагадати учням правила техніки безпеки у комп’ютерному класі.

Перечитати умови задачі, відповісти на всі питання учнів. Переконатись що завдання є зрозумілими.


5.    Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

  1. Створити новий файл Python за допомогою середовища розробки програмного забезпечення IDLE. Створіть програму за даною задачею:
  1. на вході маємо дійсне число, яке запитується у користувача. Програма переводить його в ціле та виводить результат;
  2. 1.jpg
    Програма переводить дійсне число в текст та виводить результат, додаючи до нього символ «!» в кінець;
  3. Програма виводить повідомлення  «Користувач обрав число __ »

 

  1. Створити новий файл Python за допомогою середовища розробки програмного забезпечення IDLE. Створіть програму за даною задачею:
  1. На вході маємо число а, яке буде запитуватися у користувача. Задачею програми буде порахувати значення виразу (a+3)9/3+268;

(Введіть число 5

Значення виразу =  44739510.666666664)

  1. Написати програму для розв’язання рівнянь

156x-a=0,  458/ax=6, 78x+a(x-98)=5

Роботи програми буде знайти x та  вивести його значення після

2.jpg
тексту «x=»

(Для перевірки)

1.jpg

  1.  Відстань між Нью-Йорком та Лос-Анжелесом становить приблизно 4500 км. Скільки часу триватиме подорож на автомобілі зі швидкістю 70 миль на годину (1 миля = 1,6 км)?

 (Переведіть відстані в однакові одиниці виміру та виконайте розрахунки.

1.jpg
 Час = відстань : швидкість.)

(Для перевірки)

1.jpg

  1. Яка вартість подорожі між Нью-Йорком та Лос-Анжелесом автомобілем, витрата бензину якого становить 20 миль на галон (1 галон = 3.78 літрів. Вартість 1 літра бензину становить 0,75 доларів).

(Для перевірки)

1.jpg

 (Визначте вартість 1 галону бензину.

    Визначте витрату бензину на подорож.

1.jpg
    Визначте вартість бензину, що витрачено на подорож.)


6.    Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.

Виставити оцінки учням.


7.    Підсумки уроку.

Питання до учнів

  1.     Яке завдання викликало труднощі?
  2.     Чи допоміг вам конспект у зошиті?
  3.     Чи легкою для засвоєння для вас є мова програмування Python?


8. Домашнє завдання.

Повторити всі записи у зошиті.

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 10:

 «Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування»

  1. Створити новий файл Python за допомогою середовища розробки програмного забезпечення IDLE. Створіть програму за даною задачею:
  1. на вході маємо дійсне число, яке запитується у користувача. Програма переводить його в ціле та виводить результат;
  2. Програма переводить дійсне число в текст та виводить результат, додаючи до нього символ «!» в кінець;
  3. Програма виводить повідомлення  «Користувач обрав число __ »

(3 бали за завдання)

 

  1. Створити новий файл Python за допомогою середовища розробки програмного забезпечення IDLE. Створіть програму за даною задачею:
  1. На вході маємо число а, яке буде запитуватися у користувача. Задачею програми буде порахувати значення виразу (a+3)9/3+268;
  2. Написати програму для розв’язання рівнянь

156x-a=0,  458/ax=6, 78x+a(x-98)=5

Роботи програми буде знайти x та  вивести його значення після тексту «x=»

(3 бали за завдання)

 

  1.  Відстань між Нью-Йорком та Лос-Анжелесом становить приблизно 4500 км. Скільки часу триватиме подорож на автомобілі зі швидкістю 70 миль на годину (1 миля = 1,6 км)?

       (3 бали за завдання)

 

  1. Яка вартість подорожі між Нью-Йорком та Лос-Анжелесом автомобілем, витрата бензину якого становить 20 миль на галон (1 галон = 3.78 літрів. Вартість 1 літра бензину становить 0,75 доларів).

       (3 бали за завдання)

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
5204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку