Урок на тему "Слова - назви ознак"

Про матеріал
Відкритий урок з української мови в 2 класі Тема: Слова – назви ознак Мета: формувати поняття про слова, які називають ознаки предметів; вчити розпізнавати предмети за їх ознаками; вчити використовувати їх в усному і писемному мовленні; закріпити уже набуті знання про прикметник; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати старанність уважність. Тип уроку: засвоєння нових знань Обладнання: підручник «Українська мова та читання» для другого класу (авт. Большакової І.О., Пристінської М.С.), мультимедійна презентація, «Карта» ПК, «Лего 6 цеглинок», 4 аркуші, «Рюкзачок», шкала Самооцінювання. Хід уроку І. Організаційна частина. Визначення девізу уроку. Все у нас уже на місці, Залишилось тільки сісти! Сядьте, дітки, всі гарненько. Руки покладіть рівненько. Голову вище підніміть, Плечі свої розведіть. Всі на мене подивіться, І приємно посміхніться! Поводьтеся чемно, виховано, до нас прийшли гості! Проголошення девізу уроку(Слайд1) Пропоную працювати на уроці під девізом «Красиво і вірно пишемо, чітко розмовляємо, мову свою розвиваємо!» ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушимо у подорож до країни яка називається «Прикметник» . Дізнаємося більше про слова - назви ознак. І подорожувати будемо….Відгадайте.! Через море- океан, В сильний шторм чи ураган Впевнено вперед прямує, А на ньому люд мандрує. (Корабель) Отже вирушаємо у подорож на кораблі. Діти, погляньте. На цьому кораблі є карта. Давайте розглянемо її. (Слайд2) ІІІ. Актуалізація опорних знань Перша зупинка на карті острів «Каліграфії» Каліграфічна хвилинка Зошит свій ви відкривайте, та під нахилом кладіть. Сядьте рівно, не зігніться. За роботу враз беріться. Відступіть від попередньої роботи одну лінійочку. Запишіть сьогоднішню дату та класну роботу. А тепер пристепимо до каліграфічної хвилинки. К к О о Р р А а Б б Е е Л л ь Повторення вивченого матеріалу Друга зупинка острів «Лего» уважно прочитайте слова та складіть речення, відповідь побудуйте у вигляді башти за відповідними кольорами до слів цеглинками. Взаємоперевірка. Запишіть це речення у зошит. (Слайд 3 ) ІV. Вивчення нового матеріалу Третя зупинка острів «Традиційний» Робота в парах. Робота у підручнику. С. 40 Вп. 2 . Запишіть овочі, з яких варять український борщ, дописуючи слова - назви ознак. Так як вказано за зразком. Зверніть увагу, що вам є підказка - довідка. Взаємоперевірка. V. Фізкультхвилинка Ось нарешті берег країни «Відпочинку».(музична руханка Матроси) Підніміться всі зі своїх парт та зарядимось бо подорожувати ще далеко. Продовжуємо нашу подорож і ось наш корабель знову біля берегів наступної країни це «Кольоровий острів» Але щоб потрапити на цей острів потрібно виконати завдання розказати про улюблений колір - вірш. Відгадайте загадку Круглий, а не мяч, Зелений, а не трава, З хвостом, а не миша, Солодкий, а не мед. (Кавун) (Сдайд4) Складання вірша з «Лего» VІ. Закріплення вивченого матеріалу Об’єднавшись у групи виконаємо завдання. Гра «Який?», «Яка?», »Яке?», «Які?» Кожна група протягом певного часу добирають слова – назви ознак до поданих слів. Потім кожна група зачитає слова свої. 1г. Лимон 2г. Суничка 3г. Яблуко 4г. Черешні Взаємоперевірка. Попрацюємо у підручнику Правда чи не правда? Вп. 3 с40. Обговорюємо разом та пишемо у зошит правильно. VІІ. Підсумок уроку Вправа «Рюкзачок», що я запам’ятав сьогодні на уроці української мови та візьму з собою. Враження учнів. Самооцінка за Лінійкою успіху дайте оцінку своїй роботі на уроці. Чи все вдавалося? Чи встиг я всі завдання виконати? Подяка учням за роботу на уроці.
Перегляд файлу

Відкритий урок з української мови в 2 класі

Тема: Слова – назви    ознак

Мета: формувати поняття про слова, які називають ознаки предметів; вчити розпізнавати предмети за їх ознаками; вчити використовувати їх в усному і писемному мовленні; закріпити уже набуті знання про прикметник; збагачувати лексичний запас учнів; виховувати старанність уважність.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: підручник «Українська мова та читання» для другого класу (авт. Большакової  І.О., Пристінської  М.С.), мультимедійна презентація, «Карта» ПК, «Лего 6 цеглинок», 4 аркуші, «Рюкзачок», шкала Самооцінювання.

Хід уроку

І. Організаційна частина. Визначення  девізу  уроку.

Все у нас уже на місці,

Залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько.

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

І приємно посміхніться!

Поводьтеся чемно, виховано, до нас прийшли гості!

Проголошення девізу уроку(Слайд1) Пропоную  працювати на уроці під девізом «Красиво і вірно пишемо, чітко розмовляємо, мову свою розвиваємо!»

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушимо у подорож до країни яка називається «Прикметник» . Дізнаємося більше про слова  - назви ознак. І подорожувати будемо….Відгадайте.!

Через море- океан,

В сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує,

А на ньому люд мандрує. (Корабель)

Отже вирушаємо у подорож на кораблі. Діти, погляньте. На цьому кораблі є карта. Давайте розглянемо її. (Слайд2)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Перша зупинка на карті острів «Каліграфії»

Каліграфічна хвилинка

Зошит свій ви відкривайте,

та під нахилом кладіть.

Сядьте рівно, не зігніться.

За роботу враз беріться.

Відступіть від попередньої роботи одну лінійочку.

Запишіть сьогоднішню дату та класну роботу.

А тепер пристепимо до каліграфічної хвилинки.

К к О о Р р А  а Б б Е е Л л ь

Повторення вивченого матеріалу

Друга зупинка острів «Лего» уважно прочитайте слова та складіть речення, відповідь побудуйте у вигляді башти за відповідними кольорами до слів цеглинками.

Взаємоперевірка. Запишіть це речення у зошит. (Слайд 3 )

ІV. Вивчення нового матеріалу

Третя зупинка острів «Традиційний» Робота в парах. Робота у підручнику. С. 40 Вп. 2 .

Запишіть овочі, з яких варять український борщ, дописуючи слова  - назви ознак. Так як вказано за зразком. Зверніть увагу, що вам є підказка  - довідка.

Взаємоперевірка.

V. Фізкультхвилинка

Ось нарешті берег країни «Відпочинку».(музична руханка Матроси)

Підніміться всі зі своїх парт та зарядимось бо подорожувати ще далеко. Продовжуємо нашу подорож і ось наш корабель знову біля берегів наступної країни це «Кольоровий острів»

Але щоб потрапити на цей острів потрібно виконати завдання розказати про улюблений колір -  вірш.

Відгадайте загадку

Круглий, а не мяч,

Зелений, а не трава,

З хвостом, а не миша,

Солодкий, а не мед. (Кавун) (Сдайд4)

Складання вірша з «Лего»

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

Об’єднавшись у групи виконаємо завдання.

Гра «Який?», «Яка?», »Яке?», «Які?»

Кожна група протягом певного часу добирають слова – назви ознак до поданих слів. Потім кожна група зачитає слова свої.

1г. Лимон

2г. Суничка

3г. Яблуко

4г. Черешні

Взаємоперевірка.

Попрацюємо у підручнику Правда чи не правда? Вп. 3 с40. Обговорюємо разом та пишемо у зошит правильно.

VІІ. Підсумок уроку

Вправа «Рюкзачок», що я запам’ятав сьогодні на уроці української мови та візьму з собою. Враження учнів.

Самооцінка за Лінійкою успіху дайте оцінку своїй роботі на уроці. Чи все вдавалося? Чи встиг я всі завдання виконати?

Подяка учням за роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 травня 2020
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку