Урок на тему " Слова протилежні за значенням"

Про матеріал
Використання методів для самооцінювання та взаємооцінювання учнів на уроці української мови
Перегляд файлу

 

 Методика застосування самооцінювання та взаємооцінювання учнями

3 класу

Предмет: українська мова (програма)за Шияном

Клас -  3

Тема. Слова протилежні за значенням ( антоніми).

Очікувані результати (з програми) з індексами

-          зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету [4 МОВ 1-1.1-1]; з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування [4 МОВ 1-1.1- 2]; обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених [4 МОВ 1-1.1- 3]; зіставляє почуте з власним досвідом [4 МОВ 1-1.1-4]

-          записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел [4 МОВ 3-3.1-1]; створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата [4 МОВ 3-3.1-2]; створює тексти зі щоденного життя (запрошення, оголошення, афіші тощо) з дотриманням типових ознак жанру [4 МОВ 3-3.1-3]; створює художні тексти (загадки, лічилки, невеликі казки, байки, вірші тощо) [4 МОВ 3-3.1-4]; переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише [4 МОВ 3-3.1-5]; записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування [4 МОВ 3-3.1-6]; оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словників [4 МОВ 3- 3.1-7]

-          визначає, чи відповідає створений текст меті, перевіряє грамотність написаного [4 МОВ 3-3.3-1]; удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту [4 МОВ 3-3.3-2]; обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, малій групі, відзначає позитивні характеристики [4 МОВ 3- 3.3-3]; висловлює, за підтримки вчителя, поради щодо можливого вдосконалення тексту [4 МОВ 3-3.3-4]

Ключові компетентності

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- екологічна компетентність;

- соціальна компетентність;

- предметні компетентності;

Наскрізні вміння

 

Сприймає  усну інформацію ( критично сприймає інформацію для досягнення різних цілей),  виокремлює інформацію, аналізує та  інтерпретує  усну інформацію, оцінює усну інформацію, висловлює і захищає власні погляди,  використовує вербальні та невербальні  засоби  під час  представлення  своїх думок

 

  1.  

№ з/п

Навичка, яку потрібно сформувати/виміряти

(операційний опис очікуваного результату)

Завдання

(з підручника або складене)

 

Оцінка-коментар 

(текст вербальної оцінки)

 

Інструменти для зворотного зв'язку (самооцінювання/

взаємооцінювання)

1

-          Навичка письма у графічній сітці в одну лінію.

-          Орфографічні навички у межах вимог програми.

 

Робота з прислів’ями.

1. Прочитайте прислів’я. Спишіть, знайдіть та підкресліть антоніми. Зверніть

увагу, на які питання вони відповідають.

 

Вчення – світ, а невчення – тьма.

Зима без снігу – літо без хліба.

Ліпше своє мале, ніж чуже велике.

Умій сказати, умій змовчати.

Мало вкусиш, більше ковтнеш.

Умієш бруднити, умій і чистити.

Більше діла – менше слів

-Вітаю, тобі підкорилося складне завдання!( дотримується загальних  правил письма, пише розбірливо, охайно. Прислів’я записані правильно. Знайдені,підкреслені антоніми правильно.

Порада (дотримуйся нахилу)

- Ти вже маєш значні успіхи в цьому! (дотримується загальних  правил письма, пише розбірливо.

Прислів’я записані правильно .

Знайдені , підкреслені антоніми)

Порада : Однак пиши охайніше, не допускай виправлень)

- У тебе дуже добре виходить!

Пише  охайно, каліграфічно.

Правильно знайдені і підкреслені антоніми.

Порада: зверни увагу на розділові знаки, не допускай виправлень, підкреслюй олівцем

 

 

- «Зіркове небо» (самооцінювання)

- Сходинки самооцінювання

- « Дерево успіху»(самооцінювання)

 

- « Вимірювання температури» (взаємооцінювання)

-« Лінійка вимірювання» (взаємооцінювання)

 

 

 

 

 

 

 

«Зіркове небо».

Наприклад ( можна умову коригувати під тему уроку)

Я готую макет неба (для цього підійде будь-який великий аркуш паперу) і вирізаю зірки. Це можна доручити зробити й учням, що є навіть кращим варіантом. Зірки великого діаметру – теми навчальних занять. Їх прикріплюю в кінці заняття. Зірочки маленького діаметру та різного кольору – аспекти навчальної діяльності учнів на окремому занятті. В кінці уроку пропоную учнямоцінити власну навчальну діяльність. Кожен учень прикріплює свої зірочки навколо «зірки-теми», коментуючи результати власної роботи. Чим ближче учень прикріплює свої зірочки до великої «зірки-теми», то ефективнішим аспект навчальної діяльності учнів на уроці. Я думаю, що таке «зіркове небо» – корисна візуальна форма, що дозволяє як вчителю, так і учням оцінити ефективність вивчення тематичного блоку в цілому.

Сходинки самооцінювання.

Діти прикріплюють свої позначки на відповідні сходинки:

 4 сходинка – Я працював на повну силу!

3 сходинка – Я працював гарно, але відчуваю, що міг би досягти більшого.

 2 сходинка – Я намагаюся працювати краще.

 1 сходинка – Я працював мало.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня
Переглядів
140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку