Урок на тему TV Programmes

Про матеріал
Урок по Full Blast 6 Module 7 Презентації додам ще у моїх матеріалах. Урок по Full Blast 6 Module 7 Презентації додам ще у моїх матеріалах. Урок по Full Blast 6 Module 7 Презентації додам ще у моїх матеріалах. Урок по Full Blast 6 Module 7 Презентації додам ще у моїх матеріалах.
Перегляд файлу

Розгорнутий план-конспект уроку з англійської мови на тему:

«Телепрограми. Улюблені телепрограми підлітків»

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Вікова категорія: 6 клас

Тема: Телепрограми

Мета уроку: засвоєння учнями  нових ЛО з теми з використанням  навчальних задань 

 

Цілі урока:

навчальна – сформувати лексичні навики мовлення, читання, діалогічного мовлення, аудіювання;активізувати ЛО з теми;

соціокультурна формулювати особисті ціннісні пріоритети;   визначати достовірність інформації;   демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи;

розвиваюча – розвивати в учнів здібність до здогатки,зорову та слухову пам'ять, уяву,мислення,здібності аналізувати,систематизувати та класифікувати.

виховна – виховувати в учнів повагу та любов до мови,яка вивчається,її звичаїв та традицій,розвивати здібності до спілкування,поваги до оточуючих.

 

Очікувані навчальні результати: учні засвоють ЛО з теми візуально,  логічно, лінгвістично  чи музично  і  зможуть співвіднести  їх з реальним  життям,сформують лексичні навики говоріння, діалогічного мовлення, читання, аудіювання, розвинуть зорову та слухову пам'ять,уяву,мислення,повагу до оточуючих.

 

Навчальні завдання: прослухати та прочитати  ЛО з теми;

слухати,повторювати за вчителем та перекладати слова;

дібрати відповідності малюнків з назвою телепрограм;

прочитати діалог; дати відповіді на запитання;

скласти речення та записати у робочий зошит;

скласти діалоги в парах та презентувати їх;

вставити слова в речення;текст;

 

Обладнання: підручник, зошити, картки, мультимедійний проектор,відео кліпи, інтерактивний додаток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

I. INTRODUCTION ( Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення).

Привітання і повідомлення теми та мети.

Teacher: Good afternoon, pupils. How are you today?

 Pupils : Good afternoon, teacher!

Teacher: I’m glad to see you. Sit down, please.  Let’s begin our English lesson. Today we’ll speak about... but,I am not going to tell you the theme, please, watch a few pictures, and try to guess the theme of our lesson

(Перегляд презентації : учні дивляться на екран і називають припущення назви теми )

Well done. So, how do you think what is the topic of our lesson?

Pupils : TV programmes .

Teacher: - Yes, You are right , we are going to speak about TV programmes. And do you know   names  of TV programmes? No? Then at our lesson we’ll learn new words. We’ll write them correctly ,practice using them , we’ll try to make dialogues and find the subjects in the word search .We have a lot of work. Let’s start.

 

II. WARM-UP

Уведення в іншомовну атмосферу.

Teacher:  But first of all,  we will write today’s day and date. What is the day today? Is it Thursday? No? It’s Friday. Tell me the days of the week.  And date? Ok. What’s the month now? And remember four seasons of the year. Thank you. Please, open your copybook and write in …..(date and topic of the lesson)

 

                                     

III. MAIN PART (Основна частина).

1. Знайомство з новою лексикою

(Учні дивляться презентацію,слухають і повторюють)

Teacher: Please, open your books at p.80,ex.1.

Teacher: Look at the pictures and match them with the names of the TV programmes

(Учні по черзі читають назву і називають номер картинки)

 

 

 

 

2. Читання

Teacher: Next exercise 2, in your   books. Let’s listen and read the dialogue (Звучить аудіо діалогу, учні слідкують, потім читають один за одним, використання інтерактивного додатку)

 

And now please, tell me true of false the next sentences ( Учні відповідають, шукаючи підтвердження у тексті)

 

3. Засвоєння нових знань

Teacher: You’re good! Excellent!   And what  the type  of TV programme is this? Talent show? No? You’re right- it is a game show!

 

 And now tell me Have you ever taken part in game show ? (Учні відповідають. Вчитель підводить до пояснення граматичної теми)

 

Teacher:  Look at the screen and listen to my explanations. (Вчитель нагадує з учнями правила Present Perfect ! Використовує інтерактивну дошку - он лайн Jamboard.

 

Згадуємо правило без Time expressions)

 

Teacher: And the rule of 3rd form of irregular verbs. Your home task was to write them.

4. Перевірка домашнього завдання

Teacher:  Checking homework in unusual way! ( Написати три форми неправильних дієслів, впр. В с. 70 робочий зошит. Учні обмінюються зошитами та перевіряють один одного)

 

5. Фізкультхвилинка

Teacher : Let’s move a little! Your task is to make a 3rd form of verbs, use a ball. (Гра з м’ячем: учень каже слово і передає м’ячa наступному учню. Використання онлайн супроводу   гри Wordwall)

Teacher: Thank you! Please sit down! You are good!

 

Teacher:  Let’s make sentences as the example, using these 3-rd form of verbs  and time expressions !!!  Look at the screen ! (Вчитель з учнями будує речення за темою уроку, використовуючи слова з домашнього завдання, повертаючись до Jamboard –стікери-)

 

 

Teacher: 

1. Я щойно взяла квитки на новий мультик

2. Він щойно посміхнувся тобі

3. Ми завжди були друзями

4. Вона не зробила д/з ще

 

 

 

 

 

6. Work in pairs (Робота в парах. Складання діалогів. Презентація їх класу).

 

Teacher: The last task for today : work in pair , make up a dialogue. Now open your books at page 81 , ex. 4. Make up dialogs and present them to the class

(Учні складають діалоги в парах за зразком і презентують їх класу . Вчитель ставить оцінки  . Штампи!  ).

 

 

 

IV. SUMMING-UP (Підбиття підсумків)

 

1.Homework.

1. Write questions and give answers ( Ex.D, p.69) (Витель пояснює домашнє завдання)

2.Conclusion

 

Teacher: Did you like the lesson? What did we talk about? (theme of our lesson)

 

Now I’d like to say a few words in conclusion. I’m glad that you know lots of T programmes.

You have worked hard today. Your marks for the today’s lesson are the following …  Our lesson is over. Thank you for your work. Good bye!

 

 

 

doc
Додано
26 березня
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку