26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Урок на тему "У світі цікавої математики"

Про матеріал

Вчити дітей працювати, активно спілкуватися в групі, висловлювати свою думку, аргументувати, мислити логічно; розвивати пізнавальну діяльність, спритність, кмітливість; виховувати інтерес до математики. Застосовувати активні форми навчання.

Перегляд файлу

Урок № 1 (5-6 класи)

ТЕМА: У світі цікавої математики

МЕТА: Навчальна: вчити дітей працювати, активно спілкуватися  в групі,   висловлювати свою думку, аргументувати, мислити логічно;

 розвиваюча: розвивати пізнавальну діяльність, спритність, кмітливість.

 виховна: виховувати інтерес до  математики. Застосовувати активні форми навчання.

ОБЛАДНАННЯ: Презентація Microsoft PowerPoint, мультимедійна дошка,  обладнані столи для роботи в групі: папір, олівці, табличка з назвою команди.

ФОМА: КВК

ХІД УРОКУ

 (Діти об’єднуються в 3 групи)

  1. Вступне слово вчителя.

 

 

Вчитель повідомляє назву гри і правила гри та спілкування  в групі.

Протягом гри команди по черзі мають відкрити квадратики - ячейки різного кольору. За правильний вибір кольору отримують додатково 1 бал.

 

Перше коло гри: бліц – задачі (червоний колір, 1 бал).

Друге коло гри: віршовані задачі (жовтий колір, 1 бал).

Третє коло гри: відгадування відповіді за допомогою трьох підказок (зелений колір, 4 або 3, 2, 1 бал).

Четверте коло гри: задачі – поміркуй (синій колір, 4 бали).

Сюрприз: музичні анімаційні паузи.

Завдання командам: 1.Придумати назву команди, записати її на табличці свого ігрового стола.

2.Обрати капітана.

3.Розподілити відповідальних за запам’ятовування кольору квадратиків – ячєєк.

 

Ячейки відкриваються:

Запам’ятовуйте!

 

  1.  Перше коло.

 

СЮРПРИЗ

Рисунок57

 

  1. Друге коло.

 

 

 

Команди по черзі називають номери ячєєк: спочатку червоного кольору (бліц – задачі), потім – жовтого (віршовані задачі). Між кожним колом задач відкриваються ячейки – фіолетові (музичні паузи – сюрпризи).

За правильно вгаданий колір ячейки – 1 бал, за правильну відповідь – 1 бал.

  1. Третє коло.

 

Відповіді:

Ячейка 5: ГОДИННИК.

Ячейка 7: ЦИРКУЛЬ.

Ячейка 16: ТРИКУТНИК.

Ячейка 19: КВАДРАТ.

Ячейка 23: КРУГ.

Четверте коло.

Вієт

 

 

 Піфагор

 

 

 

Архімед

Фалес

 

Евклід

 

 

 

  1. Підсумок гри.

Виграє та команда, що набрала найбільшу кількість балів та нагороджується грамотою.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку