19 січня о 18:00Вебінар: Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах

Урок на тему "Веселий мандрівник у театрі та кіно"

Про матеріал
Урок на тему "Веселий мандрівник у театрі та кіно" Мета. Удосконалювати навички роботи з пластиліном. Навчати учнів виготовляти композиції з використанням пластиліну. Розвивати спостережливість, пам'ять, мислення. Виховувати бережливе ставлення до живої природи. Обладнання: підручник , пластилін , дощечка , пластмасовий ніж(стек) , вологі серветки, олівець. Тип уроку: розширення і поглиблення знань , умінь. Вид уроку: ліплення пластиліном.
Перегляд файлу

Урок на тему "Веселий мандрівник у театрі та кіно"

 Мета. Удосконалювати навички роботи з пластиліном. Навчати учнів виготовляти композиції з використанням пластиліну. Розвивати спостережливість, пам'ять, мислення. Виховувати бережливе ставлення до живої  природи.

Обладнання: підручник , пластилін , дощечка , пластмасовий ніж(стек) , вологі серветки, олівець.

Тип уроку: розширення і поглиблення знань , умінь.

Вид уроку: ліплення пластиліном.

План уроку:

1.Організаційний момент

 1.1.Привітання

1.2.Перевірка готовності до уроку

2.Мотивація навчальної діяльності

3. Вивчення нового матеріалу

3.1.Повідомлення теми і мети

3.2.Ознайомлення з новим матеріалом

Фізкультхвилинка

4. Пояснення послідовності виготовлення виробу

4.1. Аналіз зразка виробу та його конструктивних особливостей

4.2.Фронтальний інструктаж

4.3. Сповільнений показ з поясненням вчителя

6. Самостійна робота

7. Підсумок уроку

7.1. Підсумкова бесіда

7.2. Аналіз та оцінювання робіт учнів

7.3. Прибирання робочих місць

7.4. Прощання з класом

Хід уроку

1.Організаційний момент

 1.1.Привітання

 Доброго дня ! Сідайте

 Для того щоб вам було зручно до мене, запамятайте  що мене звати  Аліна Святославівна . Сьогодні ми з вами відправимось у  дивовну подорож до лялькового театру .

1.2.Перевірка готовності до уроку

- Але перш ніж ми туди відправимось давайте перевіримо, як ви підготувалися до уроку. Які матеріали та інструменти необхідні (пластилін , дощечка , олівець, вологі серветки).

2.Мотивація навчальної діяльності

- Ви колись бували у ляльковому театрі ?

-А ти памятаєте на яку виставу ти ходив(ла)?

-Що тобі у ній сподобалось ?

- Що не сподобалось?

- Хотіли б ви ще сходити у ляльковий театер? Чому?

 

3. Вивчення нового матеріалу

 

3.1.Повідомлення теми і мети

 

- Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що ж насправді приховується за кулісами  лялькового театру. Тема нашого уроку ″ Веселий мандрівник у театрі та кіно ″.

3.2.Ознайомлення з новим матеріалом

 Ляльками –акторами керують талановиті люди- ляльководи. Вони кріплять ляльок на руки або пальчики. Коли ляльковод кріпить лялькуна пальчик такий вид театру  називається Пальчиковий театр,  а коли  одягає на руку це Рукавичний театр , тому що  ви одягаєте персонажа на руку як рукавичку.

Погляньте на сторінку 88  перший мальнок

-Який це вид театру  (рукавичний театр )?То чому він так називається?

Подивіться на тій же сторінці на 4 малюнок

-Який це вид театру  (пальчиковий театр)?Чому він так називається?

Найвиразнішим елементом ляльки-актора є її голова. Її можна пошити з тканини , вирізати з паперу або ж зліпити з пластиліну. Ви можете самостійно або з допомогою дорослих створити свій  пластиліновий театр.Пластилінові актори кріпляться на олівець .

-То з якого матеріалу можна зробити лялькових артистів ?(тканина ,папір, пластилін)

Тому ми сьогодні будемо робити скоїх власних артистів з пластиліну, яких прикріпимо на що ?( правильно на олівець )

Фізкультхвилинка(Відео_1 )

Щось ми засиділись на одному місці, пора зробити зарядку

Нужбо вставайте займемось разом .

Слухайте музику і повторюйте за мною

І раз, і два, і раз,і два (на раз тянемо руки  в гору, на два до носочків)

Раз, два, три, чотири, -Раз, два, три, чотири,

 (на раз, два поворот тулубом у праву сторну на три, чотири у ліву)

Раз, два, три, чотири,  -раз, два, три, чотири (стрибки на місці навколо себе )

Велике сонечко  ( колові рухи руками , руки вгору) повторити  двічі

Лівою, правою, лівою, правою, лівою, правою( торкання лівою рукою правої ноги та правою рукою лівої ноги)

У нас дуже добре виходить ми з вами справжні спорцмени у нас чудово вийшло

4. Пояснення послідовності виготовлення виробу

4.1. Аналіз зразка виробу та його конструктивних особливостей

- Подивіться на зразки виробів.

- Що ви побачили? Хто це?

- З яких основних елементів складається виріб? А допоміжних?

- Який матеріал використано для створення?

- На що вони схожі,на які геометричні фігури?

- Пластилін яких кольорів можна використати?

 

4.2.Фронтальний інструктаж

Правила роботи і техніка безпеки:

- але перед тим як ми з вами почнемо роботу з пластиліном  повторимо правила безпеки

- усі роботи потрібно виконувати тільки на дошці для ліплення;

- з стеками необхідно користуватись лише за призначенням ;

- після роботи необхідно ретльно витерти руки вологою серветкою.

- Але перед тим,добре подумайте,які кольори будуть переважати?

 

4.3. Сповільнений показ з поясненням вчителя(відео_2)

Зліпимо смішарика Крошу

Приготуємо для ліпіння багато голубого пластиліну , трішки чорного,білого і рожевого

Голубий пластилін поділимо на дві частини на білшу і меншу

Із більшої зробимо кульу

Далі зліпимо задні лапки Кроша , візьмемо трішки голубого пластиліну зробимо кульку і виліпимо запильку, приплюснемо один бік , вийшли у нас ось такі дві лапки приліпимо їх

Тепер черга передніх лапок так само із голубого пластиліну ліпимо капельки

Вушка це важлива чатина фігурки Кроша їх ліпимо теж з голубого пластиліну

Розкатаємо ковбаску з неї ліпимо ось таку пелюстку , зліпимо друге вушко і поставимо їх на місце

Тепер зліпимо хвостик з шести однакових маленьких кульк із білого пластиліну у нас повинна вийти ось така квіточка. Хвостик Кроша готовий

Далі займемось обличчя  Кроші  сині брови,  два білих ока з чорнимо зрачками , ржевий носик і білі смішні зубки. Поставимо на місце очі це це два трішки  різних повеличині білих овали з зрачками , прикріплюємо брови , носик нашого Кроши

За допомогою стека малюємо ротик та коротку вертикальну лінію під носом , а тепер можемо приліплювати збки. Крош готовий

 

6. Самостійна робота

Вчитель допомагає індивідуально. Використовує поточний  інструктаж.

 

7. Підсумок уроку

7.1. Підсумкова бесіда

— З яким матеріалом працювали на уроці?

— Чи сподобалась робота на уроці?

— Чого навчив сьогоднішній урок?

— Які відкриття зробили?

— Хотіли б ви комусь передати знання, отримані сьогодні на уроці?

7.2. Аналіз та оцінювання робіт учнів

А зараз ми звами проведемо виставку наших робіт, хто не встиг доліпити нічого страшного це навіть цікавіше ви зможете нас заінтригуваи який же у вас Крош вийде коли ви його доліпите. А зараз ви почерзі по рядах ви продемонструєте своїх  Крош, спочатку перший ряд ,далі другий , третій .(Розділити дітей на групки по мірі можливості ,аплодуємо усім хто демонструє свою роботу)

 

7.3. Прибирання робочих місць

А зараз приберіть своє робоче місце.

7.4. Прощання з класом

Дякую вам за урок! До побачення.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Голян Аліна
До підручника
Образотворче мистецтво 1 клас (Трач С. К., Резніченко М. І.)
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку