Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Полтавської обласної державної адміністрації
Професійно-технічне училище № 26
м. Кременчука
Методична розробка
уроку з предмету «Іноземна мова»
Тема програми: «Живопис» ( 5 год.)
Тема уроку: «Образотворче мистецтво» (1год.)
Підготувала:
викладач іноземної мови
О.С. Шиш
Кременчук 2019
О.С. Шиш, викладач іноземної мови. Методична розробка уроку на тему: «Образотворче мистецтво». Професійно-технічне училище № 26 м. Кременчука Полтавської області
ПОГОДЖЕНО Методист ___________ Н.О. Зайченко «_____» ____________ 20 ____р. |
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з НР ___________ Л.С. Аніскіна «_____» ___________ 20_____р. |
Матеріали розглянуто на засіданні методичної комісії
«Загальноосвітніх дисциплін»
Протокол № _____ від ____________________
Голова методичної комісії _______________ І.Б. Козачук
Ознайомлена Методист ___________ Н.О. Зайченко «_____» _________ 20____р. |
|
Орфографія, стилістика і пунктуація залишаються за автором ________
АНОТАЦІЯ
Головна мета навчання англійської мови – формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом. Оволодіти комунікативною компетенцією, не перебуваючи в країні досліджуваної мови, справа дуже важка.
Тому важливим завданням, яке я ставлю перед собою – це створення реальних і уявних ситуацій спілкування на уроці, з використанням різних прийомів та методів. Не менш важливим вважаю залучення студентів до культурних цінностей. У цих цілях велике значення мають автентичні матеріали. Їх використання сприяє реалізації найважливішого – вимоги комунікативної методики, індивідуалізації навчання і розвитку, вмотивованості мовної діяльності тих, кого навчаю.
Впровадження інтерактивних форм на уроках англійської мови є дуже актуальним та значущим, і має велике значення на сучасному етапі освіти та навчанні дітей англійської мови.
ВСТУП
Визначальними пріоритетами змісту сучасної шкільної іншомовної освіти є її спрямування на компетентнісну, комунікативну, діяльнісну, особистісно орієнтовану, культурологічну парадигми навчання. Він забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно- ціннісного компонентів і створюється на ідеях оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної освіти, що передбачає взаємопов’язане засвоєння мови і культури народу, що нею спілкується.
Такий підхід зумовлює формування в учнів готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, окреслених чинною навчальною програмою.
Компетентнісно орієнтоване навчання іншомовного спілкування проявляється насамперед у процесі комунікативної діяльності, коли учні не тільки отримують певні прагматично спрямовані знання, але й виконують систему навчальних дій, що забезпечують оволодіння цими знаннями у практичній діяльності. Лише за умови, що кожен учень умотивовано братиме участь у виконанні навчально-комунікативних дій, усвідомить їх функціональне призначення у комплексі з іншими діями, це дасть йому змогу набути досвіду комунікації в усній та письмовій формах.
Урок № ____
Дата 11.03.2019 Час проведення 11.40 Місце проведення Каб №7 Група 2
Предмет: «Іноземна мова»
Тема програми: «Живопис»
Тема уроку: «Образотворче мистецтво»
Мета уроку: формування ключових компетентностей, розвиток предметних компетентностей: розвиток навичок читання, говоріння (монологічне і діадогічне), аудіювання і письма, граматичних та лексичних навичок
Завдання: розвинути ключові та предметні компетенції
Очікуваний результат: учні оволодіють лексикою та граматичним матеріалом уроку, покращать навички читання, говоріння, аудіювання і письма, оволодіють навичками роботи в програмі MyTest та PowerPoint, розширять всій кругозір за темою «Мистецтво»
Тип уроку: комбінований
Форми, методи, прийоми: прийоми розвитку критичного мислення, робота в парах, елементи проектного методу, дискусія, вікторина.
Дидактичне та матеріально-технічне забезпечення: презентації для інтерактивної дошки, відео, електронний тест, роздатковий матеріал
Міжпредметні зв’язки: урок інформатики, естетики, спецпредмети
Методична мета: формування професійних та мовних компетентностей шляхом використання інтерактивного навчання
Інформаційні джерела:
www.google.ua
www.twirpx.com
www.metodportal.net
Хід уроку
(Дискусія, вікторина)
4.Узагальнення і систематизація знань (10 хв.)
(електронний тест)
5.Підведення підсумків (5хв.)
6.1. Аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку
6.2. Повідомлення та обґрунтування оцінок
6. Повідомлення домашнього завдання та пояснення етапів його
виконання 2 хв.)
1. Оргмомент. Ознайомлення учнів з темою і метою уроку.
Т: Good afternoon. I’m glad to see you and I hope everyone is OK today! Is anybody away from the lesson?
2. Warm up.
a) Let’s see a short video and revise genres of paintings.
(перегляд відео, повторення слів)
b) Now let’s see how do you remember styles and movements of paintins! (Вікторина «Styles of paintings»)
3. Main part of the lesson
a) Well, I see you are pretty arty experts! But shall we deepen our knowledge in some genres? Olexiy prepared a presentation about seascape artists. Please, be very attentive as Lyosha is going to ask you some questions.
(учень виступає з презентацією)
S1 – What is a favorite style of Aivazovskiy?
S2 – I think Aivazovskiy liked drama, so storms and disasters was his favorite topic.
S1 – Who painted without tools?
S3 – I know it’s Zaria Forman, I like her paintings.
S1 – Who collaborated with Disney Studio?
S4 – American painter Jim Warren. I remember he is a surrealist and I like this style.
S1 – What is the most famous painting of Aivazovskiy?
S5 – The most famous work is “Ninth Wave”
Teacher – Thank you for your presentation and questions.
b) Now let’s revise some material in grammar. It’s Passive Voice. We do this because when talking about art we often use Passive Voice.
(презентація граматичного матеріалу та невелика вікторина)
Now let’s some up our knowledge and develop our critical thinking so let’s do professor Blum flower.
(учні складають квітку Блума)
с) Now it is time to sume up everything we learn and do some tests.
(учні сідають за комп’ютери і виконують тест)
d) Let’s continue checking our home task.
Now you are going to listen to Tanya’s report but while listening you must fill in the table where you should write the artist name and the materials he or she uses.
(учень демонструє презентацію)
Thank you for your report. It was fascinating!
Perto prepared very interesting report too.
(учень демонструє презентацію)
Teacher – Would you like to visit this exhibition yourself?
S – Yes, very much so, I think it is good for my future career as a chef.
Teacher - Do you have any questions to Petro?
No, Petro and you?
Maybe you would like to discuss something with us?
Petro – Well, I wonder why he designed the tableware by himself.
S1 – Talented person is talented in everything.
S2 – I think it is also a business
S3 – Yes, he is famous and people buy his things.
S4 – But most chefs use white plates as painters use white canvas.
Teacher – I think he does these extraordinary dishes so he maybe need these special tableware to create extraordinary atmosphere. Thank you for your report.
As the home task had two levels now we’ll continue to the little reports about favorite picture or artist.
(Учні зачитують свої повідомлення)
Teacher – Well done all!
Never ever give up in achieving your goals. If you fail doing your first attempts in life or study, work hard to succeed. Let all your plans be realized and in the nearest future pupils of next generations will read and comment your quotes life, success and business.