25 листопада о 18:00Вебінар: Онлайн-тести для розвитку творчого мислення: поради, ідеї, практика

Урок на тему: "Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа"

Про матеріал

Мета : сформувати поняття про внутрішнє середовище організму та складові, які його формують; дати визначення поняттю гомеостаз, визначити функції і склад крові.

Перегляд файлу

Конспект уроку в 8 класі

Тема . Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз. Кров, її склад та функції. Лімфа

Мета:

Навчальна: сформувати поняття про внутрішнє середовище організму та складові, які його формують; дати визначення поняттю гомеостаз, визначити функції і склад крові;

Розвивальна: продовжити формувати вміння працювати з підручником та опорними матеріалами, логічно мислити розвинути логічне і абстрактне мислення, вміння думати, висловлювати свої думки, розвивати навички зв’язного мовлення;

Виховна: виховати культуру спілкування, взаємоповагу, доброзичливість,ввічливість.

Тип уроку: урок відкриття нового знання

Обладнання: таблиця “Кров”, малюнок “Внутрішнє середовище організму”, малюнки із зображенням схем будови кровоносних систем різних типів тварин (червів, членистоногих, хордових),  опорні матеріали до теми (на кожну парту), презентація в форматі Microsoft Office PowerPoint.

Форма проведення: теоретичне заняття.

Методи: словесні (розповідь, пояснення, евристична бесіда); інтерактивні («Незакінчене речення», «Займи позицію», «Коло ідей», «Мiкрофон»  Термінологічний ланцюжок» «Мозковий  штурм»); активні методи, робота в групах.

Хід уроку:

І. Організаційний етап.

Хочу побажати вам гарного уроку,

Щоб було цікаво всім нам працювати,

Щоб хотіли дуже всі відповідати.

Щоб  допомагало вам вміння міркувати

І дванадцять балів легко заробляти.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, давайте пригадаємо :

1.Що таке клітина ?

2.Що таке тканина

3.Які типи тканин людського організму вам відомі

4.Які функції виконує сполучна тканина ?

5. Які види сполучної тканини розрізняють?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  •     Проблемне запитання :   Чому іноді людина поранена в ногу чи в руку, гине навіть тоді ,коли її внутрішні органи цілі і здорові?

Оголошення теми уроку:

IV. Формування нових знань.

  •                           Вправа “Коло ідей”
  •                                                 Чому виникнення крові та кровоносної системи таке важливе?
  •                                                 Як ви гадаєте, які рідини, крім крові, входять до складу внутрішнього середовища організму?
  • Гомеостаз (формулювання поняття, запис в зошит)
  • Робота в групах

 І група “Аналітики” ( Будова та функцiї крові)

ІІ група “Експерти” (Будова та функцiї лiмфи)

ІІІ група “Анатоми” (Будова та функцi тканинної рiдини)

 Обговорення опрацьованого матеріалу, доповнення вчителя, викреслювання схем – опор  на дошці та в зошитах

  • Фізкультхвилинка для очей (перегляд  з блогу вчителя).

VІ. Етап рефлексії, формування вмінь та навичок.

Обговорення проблемного запитання, яке вчитель поставив на початку уроку.

  • Вправа «Мiкрофон»  Висловіть свою думку в імпровізований

мікрофон щодо тісного взаємозв’язку між кров’ю, лімфою і міжклітинною рідиною. Думку обґрунтуйте.

  • Вправа«Незакінчене речення» (посилання на вправу)

http://learningapps.org/display?v=p9kga21en16

V. Узагальнення,систематизація,контроль знань і вміння учнів

  • Вправа «Термінологічний ланцюжок». Учні по черзі називають термін,

записують його на дошці і дають визначення.

  • Прийом  Мозковий  штурм”:

Вчитель пропонує оцінити свою роботу на уроці рейтинговими картками:

червона – 10-12 б зелена – 7-9 б  синя – 4-6 б   чорна – 1-3 б.

VІ. Домашнє завдання.

Опрацювати  §  в підручнику, опорні схеми в зошиті;

Скласти  кросворд з вивченої теми в LearningApps.org;

Випереджальне завдання (індивідуально). Підготувати повідомлення про недокрівя,  причини виникнення.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сус Оксана
    Урок відповідає усім вимогам відповідно до чинної програми. Рекомендую1
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
19 січня 2018
Переглядів
1491
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку