Урок на тему:"Як бути здоровим?"

Про матеріал
Конспект уроку для 3 класу, з предмета ЯДС, на тему : "Як бути здоровим?" Конспект розроблений до вимог НУШ. Діти після цього уроку були дуже задоволені.
Перегляд файлу

Тема: Як бути здоровим?

Мета: поглибити знання учнів про здоровий спосіб життя ,корисні та шкідливі звички; запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я дітей;

формувати вміння і навички учнів щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідки; розвивати  увагу, мислення, вміння працювати в групі; виховувати в учнів бажання зберегти власне здоров'я та бажання вести здоровий спосіб жи

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку

1)Привітання

- Учні, сьогодні ми розпочинаємо наш урок, як і годиться, із привітання.

   Доброго ранку,

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!              

2) Емоційне налаштування

САМОНАЛАШТУВАННЯ 

Покладіть руки на парту, заплющте очі та пошепки промовляйте:

-Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я- особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

              Нема нічого кращого на світі,

  Ніж дивне щастя жити на землі

  В здоров’ї кожній квіточці радіти

  І посміхатись навіть уві сні.

  Безцінний скарб, що ми здоров’ям звемо,

  Із юних літ нам треба берегти

  Адже нічого більше нам не треба,

  Щоб тільки всі були здорові ми.

 

  •         Дійсно, неоціненний скарб даровано нам на цій землі – наше життя.
  •         Яке ж буває життя людини?

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»

-Життя буває…

(щасливе, приємне, веселе, бурхливе, красиве, солодке, творче, важке, гірке…)

  •         Як бачите, різне життя буває, бо і люди всі різні – неповторні, унікальні. Кожна людина це окремий своєрідний світ. Як ви вважаєте, що в житті найголовніше? (Здоров`я)
  •         - Правильно, дітки. І навіть у всіх привітаннях ми щиро бажаємо одне одному передусім міцного здоров’я
  •         А хто знає, що таке здоров`я? (Коли людину нічого не болить)
  •         Частково я погоджуюсь, адже здоров`я- це стан не лише фізичного благополуччя, а й психічного.  Це те, що визначає нашу тривалість життя. І  зараз набуло популярності вживання корисної їжі, якісної води та дихання очищеним повітрям. Усе це вважається модним. Бути здоровим — красиво, модно, стильно, класно. Але… і про це «але» ви дізнаєтесь трішки згодом.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Метод «Займи позицію»                    

(Звучить музичний фон «Звуки лісу»)

- А зараз, дітки, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі.

І ось перед вами з'явилось 3 дороги. Кожна може вивести з лісу за
певних умов. 

1: Сюди підеш - велике багатство знайдеш, та здоров'я загубиш.

2: Цією дорогою підеш - половину багатства знайдеш, але половину здоров'я загубиш.

3: Сюди підеш - нічого не знайдеш, але здоров'я збережеш.

  1. Дискусія «Яка дорога краща»

- Отже, підніміть руку, хто обрав першу дорогу. Хто обрав другу? Третю?

- А тепер поясніть, чому саме такий вибір?

- Ой, ми з вами так дискутували, що не помітили, як Зима пожартувала з нами. Ці сніжинки впали на дошку і ми не можемо прочитати тему  

3. Проблемна ситуація

А щоб точно знати – не гадати, позбираємо розсипанку слів, так і дізнаємось тему нашого уроку

  • Отже, тема нашого уроку «Як бути здоровим?»

Пам`ятаєте, ми говорили про таємниче «але» ? Так от, все просто. Я сказала вам, що бути здоровим — красиво, модно, стильно, класно. Але питання Як? Я вважаю, що ви дуже багато знаєте про те, як бути здоровим. Але багато хто з вас, на жаль, не завжди про це пам`ятає і дотримується. І сьогодні ми переконаємось, чому це так важливо

ІV. Вивчення і усвідомлення нових знань.

  Гра «Споживчий кошик»

  • Дітки, ви напевно вже зголодніли. І в першу чергу, коли ви прийдете додому, що ви робитимете звісно? ( Їсти)
  • Одразу їсти? Ви нічого не забули? ( помити руки)
  • Правильно. І не просто помити, а як?( з милом)
  • Так, адже, ви знаєте, скільки мікробів на ваших ручках?( 2 кг. Їхня кількість перевищує населення на Землі)
  • Особливо зараз, коли панує небезпечна хвороба Covid-19, ми маємо пам`ятати про карантинні обмеження. А саме обробляти руки антисептиком, уникати великого скупчення людей. Також обов`язково носити маски. Якщо ми всі носитимемо маски, то захистимо один одного від розповсюдження вірусу.   
  • Добре. Але ви знаєте, що не все ми можемо їсти. Перед вами 2  таких великих кошики і зараз ми складатимемо туди тільки корисні на вашу думку продукти.. Перед уроком я  «заховала» їх в класі. Ваше завдання буде знайти ці продукти. І на його виконання ви маєте 1 хв. Ділимось на 2 команди. Та команда, яка збере найбільше правильних продуктів, отримає приз. Отже час пішов!
  1.  Робота в зошитах
  • Молодці, дітки. А зараз попрацюймо з нашим робочим зошитом і виконаймо вправу 2 на сторінці 48. Розгляньте малюнки. Що роблять діти?( сидять за партами)
  • Чи всі сидять правильно?( ні)
  • Добре. Правильна постава також є дуже важливою умовою для здоров`я. І щоб у нас не було проблем з хребтом, тобто сколіозу, нам потрібно правильно сидіти. Ви ж не хочете виглядати так?( показ ілюстрації) Отже, спинки рівні, стопи торкаються до підлоги, наші парти мають бути на рівні трішки нижче грудей, обидва лікті на столі…
  • Отже, ми знаємо як правильно сидіти, а тепер виконаймо вправу. З`єднайте підписи з відповідними малюнками.

(діти виконують вправу)  

V. Фізкультхвилинка

  • Молодці, діти. Також дуже важливим і корисним для нашого здоров`я є рух. Тож відпочиньмо трішки і виконаймо фізкультхвилинку.

VI. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

  • Молодці, діти. Сьогодні ми поговорили лише про декілька умов міцного здоров`я. І, щоб підсумувати все, про що ми говорили на сьогоднішньому уроці, а також згадати, що ще є запорукою міцного здоров`я, складемо таку невеличку інтелектуальну карту.

 

 

 

                                                  

 

                                      Здоров`я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Мікрофон»

Зараз у вас буде можливість побути справжніми суперзірками. Але для цього нам дещо потрібно. Мікрофон

-І зараз він допоможе вам уявити себе якоюсь відомою зіркою. Я підходитиму до кожного з вас і ставитиму запитання. Свою відповідь ви маєте сказати у мікрофон. Тобто ми зараз з вами проведемо невеличке інтерв'ю. 

- Отже, чи сподобалось вам заняття?

  - Про що ми сьогодні говорили?( Про те, як бути здоровим )

- Що сподобалось вам на сьогоднішньому занятті?

- Що нового дізналися?

- Чи піклуватиметеся ви про своє здоров'я? Як саме?

- Молодці, дітки, ви чудово впорались з цим завданням.  Я сподіваюсь, що вам сподобалась ранкова зустріч і ви надалі будете дбайливо ставитися до свого здоров`я.

VI. Домашнє завдання

На домашнє завдання вам потрібно прочитати сторінки підручника 92-93 та виконати вправу 1 на ст 47 в робочому зошиті

docx
Додав(-ла)
Джура Сніжана
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
12 березня 2022
Переглядів
972
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку