Тема: Як бути здоровим?
Мета: поглибити знання учнів про здоровий спосіб життя ,корисні та шкідливі звички; запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я дітей;
формувати вміння і навички учнів щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідки; розвивати увагу, мислення, вміння працювати в групі; виховувати в учнів бажання зберегти власне здоров'я та бажання вести здоровий спосіб жи
Хід уроку
1)Привітання
- Учні, сьогодні ми розпочинаємо наш урок, як і годиться, із привітання.
Доброго ранку,
Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Тупають ніжки,
Працюють голівки
Та сяють усмішки.
Доброго ранку!
Доброго дня!
Бажаєте ви, бажаю вам я!
2) Емоційне налаштування
САМОНАЛАШТУВАННЯ
Покладіть руки на парту, заплющте очі та пошепки промовляйте:
-Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
Я- особистість творча.
Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Нема нічого кращого на світі,
Ніж дивне щастя жити на землі
В здоров’ї кожній квіточці радіти
І посміхатись навіть уві сні.
Безцінний скарб, що ми здоров’ям звемо,
Із юних літ нам треба берегти
Адже нічого більше нам не треба,
Щоб тільки всі були здорові ми.
Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»
-Життя буває…
(щасливе, приємне, веселе, бурхливе, красиве, солодке, творче, важке, гірке…)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
(Звучить музичний фон «Звуки лісу»)
- А зараз, дітки, уявіть собі, що ви заблукали в густому непрохідному лісі.
І ось перед вами з'явилось 3 дороги. Кожна може вивести з лісу за
певних умов.
1: Сюди підеш - велике багатство знайдеш, та здоров'я загубиш.
2: Цією дорогою підеш - половину багатства знайдеш, але половину здоров'я загубиш.
3: Сюди підеш - нічого не знайдеш, але здоров'я збережеш.
- Отже, підніміть руку, хто обрав першу дорогу. Хто обрав другу? Третю?
- А тепер поясніть, чому саме такий вибір?
- Ой, ми з вами так дискутували, що не помітили, як Зима пожартувала з нами. Ці сніжинки впали на дошку і ми не можемо прочитати тему
3. Проблемна ситуація
А щоб точно знати – не гадати, позбираємо розсипанку слів, так і дізнаємось тему нашого уроку
Пам`ятаєте, ми говорили про таємниче «але» ? Так от, все просто. Я сказала вам, що бути здоровим — красиво, модно, стильно, класно. Але питання Як? Я вважаю, що ви дуже багато знаєте про те, як бути здоровим. Але багато хто з вас, на жаль, не завжди про це пам`ятає і дотримується. І сьогодні ми переконаємось, чому це так важливо
ІV. Вивчення і усвідомлення нових знань.
Гра «Споживчий кошик»
(діти виконують вправу)
V. Фізкультхвилинка
VI. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.
Здоров`я
Гра «Мікрофон»
Зараз у вас буде можливість побути справжніми суперзірками. Але для цього нам дещо потрібно. Мікрофон
-І зараз він допоможе вам уявити себе якоюсь відомою зіркою. Я підходитиму до кожного з вас і ставитиму запитання. Свою відповідь ви маєте сказати у мікрофон. Тобто ми зараз з вами проведемо невеличке інтерв'ю.
- Отже, чи сподобалось вам заняття?
- Про що ми сьогодні говорили?( Про те, як бути здоровим )
- Що сподобалось вам на сьогоднішньому занятті?
- Що нового дізналися?
- Чи піклуватиметеся ви про своє здоров'я? Як саме?
- Молодці, дітки, ви чудово впорались з цим завданням. Я сподіваюсь, що вам сподобалась ранкова зустріч і ви надалі будете дбайливо ставитися до свого здоров`я.
VI. Домашнє завдання
На домашнє завдання вам потрібно прочитати сторінки підручника 92-93 та виконати вправу 1 на ст 47 в робочому зошиті