Урок на тему: "Загальні відомості про ЕТ. Робота з ЕТ, внесення та форматування даних, виконання обчислень за допомогою формул та функцій. Створення діаграм."

Про матеріал
Розробка уроку з Комп'ютеризації облікової документації для учнів що здобувають професію Конторський (офісний) службовець (бухгалтерія) на тему: "Загальні відомості про ЕТ. Робота з ЕТ, внесення та форматування даних, виконання обчислень за допомогою формул та функцій. Створення діаграм." Урок розроблено у формі змаганння між двома командами та реалізовано методичну мету: індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет сервісів. Розробка містить усі посилання на завдання, що виконувались під час проведення уроку.
Перегляд файлу

ДНЗ «Крижопільський професійний будівельний ліцей»

 

 

D:\Мои документы\ДУНАЄВСЬКА\відкритий урок 2018\відкритий урок\excel.jpgВідкритий урок теоретичного навчання

з Компютеризації облікової документації

на тему:

 

 

 

 

 

 

 

«Загальні відомості про ЕТ. Робота з ЕТ, внесення та форматування даних, виконання обчислень за допомогою формул та функцій. Створення діаграм.»

 

 

Викладач

Дунаєвська Наталія Василівна

 

 

2017-2018 н.р.


План-конспект уроку теоретичного навчання

Дата: 23.05.2018р.                                                                           Група №22

Предмет: Комп’ютеризація облікової документації.

Тема за програмою:Система електронних таблиць Microsoft Excel.

Тема уроку: Загальні відомості про ЕТ. Робота з ЕТ, внесення та форматування даних, виконання обчислень за допомогою формул та функцій. Створення діаграм.

Тип уроку - урок систематизації вмінь і навичок учнів за темою «Електронні таблиці».

Вид уроку - урок-гра.

Мета уроку:

Навчальна:

  • повторення і закріплення основних понять за темою;
  • закріплення практичних умінь і навичок при роботі з вивченим ПЗ;
  • демонстрація тісного зв'язку інформатики й економіки, а також застосування знань із цих областей у багатьох професійних сферах нашого життя;

Розвиваюча:

  • розвивати навички групової практичної роботи;
  • розвивати навички логічно мислити та робити висновки на основі отриманих результатів;

Виховна:

  • виховувати комунікативні навички, вміння слухати, висловлювати свою точку зору;
  • підвищення інтересу до вивчення наступних предметів: інформаційні технології, математика, економіка.

Методична мета: індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет сервісів.

Програмне забезпечення: відповідне програмне забезпечення (MS Excel)

Обладнання: персональні комп’ютери, мультимедійний проектор, ноутбук, комп’ютерна мережа.

План уроку:

1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань учнів

3. Постановка завдань

4. Гра “Х-квест”(виконання онлайн-завдань для команд)

5. Підсумки уроку, рефлексія

Хід уроку:

1. Орг. момент (мотивація, ознайомлення з правилами поведінки у кабінеті комп’ютерної техніки)

Вітання з учнями. Перевірка присутніх та створення робочої атмосфе­ри, перевірка готовності до уроку.

— Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться однокласникам та нашим гостям, передай­те частинку свого гарного настрою іншим. От бачите, від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі.

Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, і все складеться якнайкраще.

     Діти, сідайте рівненько за парти. Подивіться, чи ніщо вам не заважає розпочати роботу.

C:\Users\VG\Downloads\Презентація без назви.jpg

Сучасний світ бізнесу вимагає професійного знання інформаційних технологій. Яку прикладну програму ми з вами зараз вивчаємо? (Електронні таблиці).

Області застосування електронних таблиць вельми різноманітні, без них не може обійтися практично жоден сучасний фахівець.

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_091234.jpg

- Назвіть галузі діяльності людини, в яких широко застосовують електронні таблиці. (Приблизні відповіді учнів - наука, виробництво, бухгалтерія, торгівля, статистика, проектування, моделювання).

Нагадаємо правила поведінки у кабінеті інформатики та правила з ТБ на уроці.

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_091538.jpg

Чи можна без дозволу вчителя включати ПК?

Чи можна торкатися тилу системного блоку та монітору, проводів?

Чи можна робити за ПК мокрими руками або в вологій одежі?

Чи можна без дозволу вчителя вставати з міста та ходити по класу?

Що потрібно зробити, якщо зламається ПК або ви почуєте запах гарі?

D:\Мои документы\ДУНАЄВСЬКА\відкритий урок 2018\відкритий урок\1.jpg

2. Ознайомлення з темою уроку, актуалізація опорних знань.

Дуже добре. Приступимо до уроку. Сьогодні у нас з вами не звичайний урок, а ділова гра, а саме Х-квест. В чому буде полягати незвичайність ви побачите далі. А зараз ми перевіримо як ви знаєте дану прикладну програму. D:\Мои документы\ДУНАЄВСЬКА\відкритий урок 2018\відкритий урок\2.jpg

3. Постановка завдань уроку.

Завдання уроку:

  • повторити загальні відомості про табличний редактор;
  • перевірити наскільки добре ви засвоїли знання про роботу в MS Excel;
  • перевірити рівень володіння навичками роботи в табличному редакторі.

Сьогодні на уроці ми з Вами маємо пригадати всі ази роботи в програмі MS Excel. Тому Я запропонувала Вам об’єднатися у дві команди для зручності виконання завдань, а саме команда “Бухгалтери” та “Економісти”.  Команда яка краще або швидше буде справлятися із завданнями буде отримувати “Крапельки”. Чому саме крапельки: ви багато чого вивчаєте у школі, у нас в ліцеї, вдома і як губка вбираєте в себе всі людські знання та надбання, а потім застосовуєте їх на практиці у Вашому житті, на роботі майбутній. А хмаринка утворюється із вологи, мікроскопічних крапельок, а потім проливається життєдайним дощиком на нашу землю. Тому провівши таку аналогію я вирішила визначити продуктивність сьогоднішньої Вашої роботи.

Розповім про наші плани на сьогодні. Що ж до нашої незвичайності, то сьогодні ми попрацюємо не так як завжди, а будемо виконувати усі завдання онлайн за допомогою віртуальної дошки. Ви отримали посилання за допомогою якого відкривається наша дошка, най ній розміщені стікери із завданнями які ви маєте виконати в ході нашого уроку. Кожен стікер має свій номер, а також колір який визначає ту чи іншу команду.

4. Гра “Х-квест”. (http://linoit.com/users/Dunaevska/canvases/Робота%20з%20ЕТ.)

  1. Вправа “Хмара слів”. Вам потрібно пройти за посиланням та на хмарі слів розшифрувати визначення яке стосується нашої теми.( https://wordart.com/kuy0518jexc6/word-art%204)

C:\Users\VG\Downloads\Word Art 4.jpeg

  1. Вправа “Інтелектуальна розминка”. Вам потрібно якнайшвидше і якнайправильніше виконати ланцюжок онлайн-завдань різного формату.

C:\Users\VG\Downloads\Презентація без назви (2).jpg

1.https://learningapps.org/display?v=p5xmc54aj16

2.https://learningapps.org/1835063

3.https://learningapps.org/5093126

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_092220.jpgD:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_092322.jpg

  1. Вправа “Склади пазл”. Тут усе дуже просто, вам потрібно просто скласти пазл і таким чином отримати наступне завдання. (https://www. jigsawplanet. com/?rc= play&pid= 3ca9ec13ea54)

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_104216.jpg

D:\Мои документы\ДУНАЄВСЬКА\відкритий урок 2018\відкритий урок\3.jpg

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_092820.jpg

  1. Вправа “Ділова графіка”. За отриманим зображенням заповніть таблицю та створіть діаграму до неї, посилання на виконане завдання відправте на мою ел. пошту.

C:\Users\VG\Downloads\Презентація без назви (3).jpg

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_093531.jpg

  1. Вправа “Цікава формула”. Ви маєте посилання на електронну таблицю де Вам потрібно обрахувати чек у ресторані. (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LwgnYFOI12xCPvzpyfE11ZCd_9-IBPfIWeHBrPQ6afA/edit#gid=0)

C:\Users\VG\Downloads\Презентація без назви (4).jpg

D:\Мои документы\ДУНАЄВСЬКА\відкритий урок 2018\відкритий урок\4.jpg

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_093829.jpg

  1. Вправа “Перевір себе”. За посиланням пройдіть тест та отримайте результат.( https://learningapps.org/watch?v=pzjqjjxrt16)

D:\Мои документы\ДУНАЄВСЬКА\відкритий урок 2018\відкритий урок\5.jpg

 

Гаразд. Сьогодні ви добре попрацювали, впоралися з поставленим перед вами завданням, а також показали гарні навички роботи в середовищі електронної таблиці.

Спасибі всім за хорошу роботу. Молодці!

5. Підсумки уроку, рефлексія

А зараз підведемо підсумки нашого уроку.

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_104121.jpg

Вправа “Снігова куля”. Перед Вами на екрані слова. Правила такі:

  • Перший учень говорить слово, яке стосується даної теми,
  • другий говорить речення з використанням цього слова,
  • третій ставить запитання до сказаного,
  • четвертий дає відповідь на поставлене запитання.

(Виставлення оцінок)

 

Рефлексія “Хмарка вражень”.

У Вас на столах є слова та вислови які можуть відображати ваші враження від сьогоднішнього уроку, я прошу Вас вийти і прикріпити їх на нашу віртуальну хмарку.

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_094622.jpgD:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_094644.jpg

D:\2017-2018 н.р\відкритий урок Дунаєвська травень\IMG_20180523_103652.jpg

Урок закінчений. До побачення.

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку