ДНЗ «Крижопільський професійний будівельний ліцей»
Відкритий урок теоретичного навчання
з Комп᾽ютеризації облікової документації
на тему:
«Загальні відомості про ЕТ. Робота з ЕТ, внесення та форматування даних, виконання обчислень за допомогою формул та функцій. Створення діаграм.»
Викладач
Дунаєвська Наталія Василівна
2017-2018 н.р.
План-конспект уроку теоретичного навчання
Дата: 23.05.2018р. Група №22
Предмет: Комп’ютеризація облікової документації.
Тема за програмою:Система електронних таблиць Microsoft Excel.
Тема уроку: Загальні відомості про ЕТ. Робота з ЕТ, внесення та форматування даних, виконання обчислень за допомогою формул та функцій. Створення діаграм.
Тип уроку - урок систематизації вмінь і навичок учнів за темою «Електронні таблиці».
Вид уроку - урок-гра.
Мета уроку:
Навчальна:
Розвиваюча:
Виховна:
Методична мета: індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет сервісів.
Програмне забезпечення: відповідне програмне забезпечення (MS Excel)
Обладнання: персональні комп’ютери, мультимедійний проектор, ноутбук, комп’ютерна мережа.
План уроку:
1. Організаційний момент
2. Актуалізація опорних знань учнів
3. Постановка завдань
4. Гра “Х-квест”(виконання онлайн-завдань для команд)
5. Підсумки уроку, рефлексія
Хід уроку:
1. Орг. момент (мотивація, ознайомлення з правилами поведінки у кабінеті комп’ютерної техніки)
Вітання з учнями. Перевірка присутніх та створення робочої атмосфери, перевірка готовності до уроку.
— Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться однокласникам та нашим гостям, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите, від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі.
Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, і все складеться якнайкраще.
— Діти, сідайте рівненько за парти. Подивіться, чи ніщо вам не заважає розпочати роботу.
Сучасний світ бізнесу вимагає професійного знання інформаційних технологій. Яку прикладну програму ми з вами зараз вивчаємо? (Електронні таблиці).
Області застосування електронних таблиць вельми різноманітні, без них не може обійтися практично жоден сучасний фахівець.
- Назвіть галузі діяльності людини, в яких широко застосовують електронні таблиці. (Приблизні відповіді учнів - наука, виробництво, бухгалтерія, торгівля, статистика, проектування, моделювання).
Нагадаємо правила поведінки у кабінеті інформатики та правила з ТБ на уроці.
Чи можна без дозволу вчителя включати ПК?
Чи можна торкатися тилу системного блоку та монітору, проводів?
Чи можна робити за ПК мокрими руками або в вологій одежі?
Чи можна без дозволу вчителя вставати з міста та ходити по класу?
Що потрібно зробити, якщо зламається ПК або ви почуєте запах гарі?
2. Ознайомлення з темою уроку, актуалізація опорних знань.
Дуже добре. Приступимо до уроку. Сьогодні у нас з вами не звичайний урок, а ділова гра, а саме Х-квест. В чому буде полягати незвичайність ви побачите далі. А зараз ми перевіримо як ви знаєте дану прикладну програму.
3. Постановка завдань уроку.
Завдання уроку:
Сьогодні на уроці ми з Вами маємо пригадати всі ази роботи в програмі MS Excel. Тому Я запропонувала Вам об’єднатися у дві команди для зручності виконання завдань, а саме команда “Бухгалтери” та “Економісти”. Команда яка краще або швидше буде справлятися із завданнями буде отримувати “Крапельки”. Чому саме крапельки: ви багато чого вивчаєте у школі, у нас в ліцеї, вдома і як губка вбираєте в себе всі людські знання та надбання, а потім застосовуєте їх на практиці у Вашому житті, на роботі майбутній. А хмаринка утворюється із вологи, мікроскопічних крапельок, а потім проливається життєдайним дощиком на нашу землю. Тому провівши таку аналогію я вирішила визначити продуктивність сьогоднішньої Вашої роботи.
Розповім про наші плани на сьогодні. Що ж до нашої незвичайності, то сьогодні ми попрацюємо не так як завжди, а будемо виконувати усі завдання онлайн за допомогою віртуальної дошки. Ви отримали посилання за допомогою якого відкривається наша дошка, най ній розміщені стікери із завданнями які ви маєте виконати в ході нашого уроку. Кожен стікер має свій номер, а також колір який визначає ту чи іншу команду.
4. Гра “Х-квест”. (http://linoit.com/users/Dunaevska/canvases/Робота%20з%20ЕТ.)
1.https://learningapps.org/display?v=p5xmc54aj16
2.https://learningapps.org/1835063
3.https://learningapps.org/5093126
Гаразд. Сьогодні ви добре попрацювали, впоралися з поставленим перед вами завданням, а також показали гарні навички роботи в середовищі електронної таблиці.
Спасибі всім за хорошу роботу. Молодці!
5. Підсумки уроку, рефлексія
А зараз підведемо підсумки нашого уроку.
Вправа “Снігова куля”. Перед Вами на екрані слова. Правила такі:
(Виставлення оцінок)
Рефлексія “Хмарка вражень”.
У Вас на столах є слова та вислови які можуть відображати ваші враження від сьогоднішнього уроку, я прошу Вас вийти і прикріпити їх на нашу віртуальну хмарку.
Урок закінчений. До побачення.