Урок на тему: "Закріплення вживання великої букви в словах-іменниках."

Про матеріал
Даний урок проводиться у формі гри "Що?Де?Коли?" і в ігровій формі дає можливість учням закріпити знання по даній темі
Перегляд файлу

Урок –гра «Що?Де?Коли?»

Тема.Закріплення вживання великої букви в словах-іменниках.

Загальнопізнавальні цілі:

-закріпити написання великої букви у словах-іменниках;

-розвивати вміння працювати колективно;

-виховувати любов до природи.

Предметна:

-знає правило вживання великої букви у словах- іменниках;

-вміє писати слова з великої букви;

знаходить та пояснюї написання слів,записаних з великої букви;

-вміє узагальнювати,систематизувати.

Соціальна:

-вміє співпрацювати в групі,в парі.

Особистісна:

-приймає рішення щодо вирішення визначеної проблеми;

-розвиває комунікативні вміння у процесі виконання групових завдань.

Обладнання. Силуети звірів, рулетка,ялинка,новорічні іграшки,сигнальні картки,конверти з листами,карта України,роздатковий матеріал.

Тип уроку.Урок узагальнення та систематизації.

                                                                      Хід уроку

І.Організація класу до уроку.

Нумо, діти,підведіться.

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

А цікаво вам дізнатись,

Що сьогодні може статись?

Ну,то всядьтеся зручніше,

попрацюємо скоріше.

Подивітяся на слова,вставте у них букви,що позначають голосні звуки і дізнаєтесь,які слова та поняття,що вони позначають,нам будуть потрібно під час уроку.

Вз....м...д...п...м...г... (взаємодопомога)

Вз..м...р...з..м..нн.. (Взаєморозуміння)

П...в..г.. (Повага)

ІІ.Повідомлення теми і мети уроку

   Надумали звірі своїх дітей теж грамоти навчити.Збудувати школу,зібрали всіх звіряток докупи і посадили за нові парти.

    Надворі сонецко сяє,пташки щебечуть,вітерець повіває,а в класі тихо.Звірята сиділи тихо та слухали вчителя.Тільки лисичка Рижунка усе поглядає у вікно-дуже їй хотілося побавитися,погуляти.Вона почала позіхати,потягуватися.Інші звірята,дивлячись на неї,і собі почали зівати.Після уроку вони зібралися,щоб обміркувати,що б таке зробити,щоб вчитися було веселішею.Рижунка підняла лапу і запропонувала рограти з учнями 2 класу в гру "Що?Де?Коли?"Звірята погодилися,а ви?

Отож розпочинаємо нашу гру.Ведучою буду я.Але перед змаганням нам потрібно буде

підготуватися.Спочатку повправляємося у написанні великих букв,адже сьогодні ми вживатимемо їх багато.

 ВЕЛИКА БУКВА

ІІІ.Гра "Що?Де?Коли?"

Завдання лисички.(Слайд 1)

(Кручу рулетку,стрілка вказує на сектор №1)

Робота в трійках

Перший учень записує ім'я,другий- по батькові,третій-  прізвище.

-З якої букви ви їх записали?

-Яке прав ило ви повинні знати?

На однону із уроків ми досліджували походження прізвищ.хто запам'ятав по яких ознаках люди назавали себе по прізвищах. А тепер завдання: вказати від якої назви квітки походить ім'я (Слайд 2)

Із завданням ви впорались.Я вами задоволена.рахунок 1:0.(Вивішую маленьку іграшку на ялинку)

Завдання вовчика (Слайд 3)

Продовжуємо гру.Випадає сектор №2.З вами грає....

Написати до кожного малюнка назву тварини та її кличку.

зразок. Це -кінь Орлик.

-Яке правило ви повинні пам'ятати із цього завдання.

Молодці!І це завдання вам підсилу.Отже 2:0 на користь учнів.

А тепер послухайте цікавинку про котів. (Слайд 4)

Завдання мишки (Слайд 5)

Виписати міста України з тексту.

Красиві й міста.Славетний Київ-столиця України.А ще Львів,Харків,Одеса,Севастополя.На берегах Дніпра розкинулись такі міста: Запоріжжя,Херсон,Черкаси,Кременчук,канів.І все хочеться побачити,скрізь побувати.

(Взаємоперевірка)

Утвори назви міст (Слайд 7)

Молодці!Ви впоралися і з цим завданням.Рахунок 3:0.Вивішуємо іграшку.

Фізкультхвилинка.

Раз!Два!Три!Чотири!П"ять!

Час прийшов нам спочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки вбоки,

Як зайчата-скоки,скоки!

Десять,дев'ять,вісім,сім!

Час за парти нам усім.

Продовжуємо гру.

Завдання ведмедика.(Слайд 8)

Кручу рулетку.Випадає сектор 4.З вами хоче позмагатися ведмедик.

Робота в парах.

Розглять карту України.знайди і запиши у зошит по два слова: назви річок,назви морів,назви гір.

-Що ви повинні пам'ятати,коли будете записувати ці слова.

Ведмедику не вдалося вас перемогти.Рахунок 4:0 на вашу користь.

Завдання мудрої сови( Слайд 10)

Обведи правильну букву.

ІV.Підсумок уроку.

Скласти асоціативний кущ до слів ВЕЛИКА БУКВА

-Команда знавчів добре справилася з усіма завданнями звірят .Гра закінчилася вашою перемогою над командою лісових звірят.Урок я хочу закінчити такими словами (Слайд 11)

Ми літеру першу на весь її зріст

Напишемо в назвах річок,сіл і міст.

Київ,Дніпро і гори Карпати,

З великої букви нам треба писати.

Прізвище,ім'я,по батькові кожного з нас:

Ольга Василівна,хлопчик тарас.

Клички тварин,папуги ім'я

З великої букви писатиму я.

 

                    

docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку