Урок української мови у 2 класі НУШ " Узагальнення знань про частини мови"

Про матеріал
Конспект уроку мови на повторення і узагальнення знань про вивчені частини мови: іменник, прикметник, дієслово, числівник. Використані вправи і прийоми інтегрованого навчання, критичного мислення, на розвиток уваги і самостійності, вміння працювати в малих групах і парах.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення й узагальнення вивченого про частини мови.

Мета: закріпити в учнів поняття про частини мови, про їх роль у мовленні;

            вчити використовувати набуті вміння знаходити вивчені частини мови в тексті,    правильно вживати їх  у мовленні;

            розвивати зв'язне мовлення, каліграфічні навички;

            виховувати любов до природи, охайність, культуру письма.

Обладнання: слайдопрезентація, куб, картки із завданнями.

Тип уроку: узагальнення знань.

                                                              Хід уроку

І.Організація класу.

1 Привітання до уроку :    

     -Продзвенів дзвінок,

      Починаємо урок.

      Працюватимемо  старанно,

      щоб урок пройшов немарно.

2.  Очікування від уроку.

     -Що ви очікуєте від уроку?

( урок буде цікавим, багато встигнемо, , буде робота в групах, в парах та інш.)

  • Якими ви повинні бути, щоб збулися ваші очікування?

( уважними, старанними, швидко працювати, активними, дружними).

     ІІ. Мотивація діяльності. Проблемне питання.

   -Хто про себе так говорить?

      Знаю, ждуть мене усюди, виглядають із вікна.

      Я приношу радість людям …

      Я мандрую лугами і лісами, встеляю землю килимами.

      Заквітчаю рідну землю, щоб усім було весело.

      Я теплом людей зігрію і здоров 'я всім навію.

  ІІІ. Формування задуму уроку.

   Ми поспілкуємося на тему « Весна». Давайте покличемо Весну.

 (під музику заходить дівчинка у костюмі Весни, роздає квіточки).

  • Хто ти дівчино красна?
  • Що ти нам принесла?

( відповідь Весни : відповідає віршиком)

-Принесла я вам, діточки,весняні квіточки,

Бо весна я чарівниця, неначе справжня цариця,

Наказ свій я послала, щоб краса вставала:

І проліски, і травка, і зелена муравка.

( Із квіточок складаємо букет)

 

 ІV. Визначення теми і мети уроку. Оголошення їх.

   V. Систематизація і узагальнення вивченого про частини мови.

    1. Каліграфічна розминка. Слайд 2

     - Прочитати: бе ер ре ез зе ен нь  Березень

Списати по памяті: Березень-перший місяць весни.

2. Бесіда про частини мови. Слайд 3

- Які частини мови ми знаємо?

 

 

3. Скласти мозаїку. Частини мови, питання до кожної частини мови. Слайд 4.

( на дошці розміщують схему)

Іменник             прикметник                дієслово                   числівник

Хто? що?            який? яка?                Що робить?                Скільки?

                             яке? які?                  Що роблять?               Котрий?

 

 

 

4. Знайти іменники . Показати  цеглинку певного кольору. Слайд 5.

5. «Аукціон слів». Виписати з тексту іменники. Слайд 6.

6. Знайти прикметники. Показати цеглинку певного кольору. Слайд 7

7. Поширити речення прикметниками. «Хвилинка фантазії». Робота в групі. Слайд 8.

8. Знайти дієслова. Показати цеглинку певного кольору. Слайд 9.

9. Вставити дієслова у вірш Т.Г.Шевченка. «Знайти слово» . Слайд 10.

10. Творча робота «Розумний куб». Питання на тему «Весна» Слайд 11.

11.Робота з числівниками . Знайти числівники у віршах. Слайд 12.

12. Знайти числівники за кольором цеглинки. Слайд 13

11. Сенкан. Творча робота. Слайд14

      Діти вибирають слова: сонце, вітер, травичка, весна , квіти та інш. 

 

VІ. Підведення підсумків уроку. Рефлексія.

      «Незакінчене речення…»Слайд 15

  • Повторили….
  • Згадали…
  • Навчилися…..
  • Запам'ятали
  • Зрозуміли…
  • Сподобалося…

( діти складають у вигляді ромашки)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               1                                                                                                                        2

                                                          

                                                3                                                                                                                      4

                                                    5                                                                                                                6

                                                  7                                                                                                                       8

                                                  9                                                                                                                      10

                                                       11

                                                    12                                                                                                              13

                                                        14                                                                                                              15

 

 

 

 

 

 

 

                                         

 

 

[P1]


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Веселовская Наталия
    Дякую за гарну роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Василевич Марія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Свириденко Олена Станіславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2020
Переглядів
9841
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку