Урок на тему: Закріплення звукових значень букви ш.

Про матеріал
Тема: Закріплення звукових значень букви ш, читання слів та речень із нею. Мета: закріпити звукові значення букви ш та навички читання її в словах; розвивати навички звукового аналізу, сприяти розвитку навичок швидкого свідомого читання, самостійної роботи, роботи в парах та групах; сприяти вихованню позитивного ставлення до навчанню, доброзичливих дружніх стосунків між дітьми, виховувати наполегливість, відповідальність, впевненість у собі.
Перегляд файлу

 Урок навчання грамоти у 1-В класі 02.02.2022

Тема: Закріплення звукових значень букви ш, читання слів та речень із нею.

Мета: закріпити звукові значення букви ш та навички читання її в словах; розвивати навички звукового аналізу, сприяти розвитку навичок швидкого свідомого читання, самостійної роботи, роботи в парах та групах; сприяти вихованню позитивного ставлення до навчанню, доброзичливих дружніх стосунків між дітьми, виховувати наполегливість, відповідальність, впевненість у собі.

Обладнання: мультимедійна презентація, цеглинки Lego, картки для оботи в парах, картки для гри «Живе речення», конверти із картками для роботи в групах.

Хід уроку:

І. Організація початку уроку.

- Наш настрій (показати) (слайд 1)

ІІ. Мотивація до навчання.

1. . Гра «Закінчи речення»

- Звуки бувають …

- Вчора ми вивчили букву…

- Буква Ш позначає звуки…

- Звук ш -…

- Ці звуки є в слові …

 

2. Стратегія «Передбачення» (слайд 2)

     «На уроці я хочу…»

     «Наш урок буде …»

     «Тому ми будемо …»

ІІІ. Оголошення, представлення теми, визначення задач уроку.

1. Гра «Знайди зайве» (слайд 3)

- Допомагати на сьогоднішньому уроці нам будуть мультгерої. А хто саме – узнаємо, коли виконаємо завдання. Хто зайвий на малюнку? (Крош, Лосяш, Бараш, Сімка). Чому?

- Як ви думаєте, чому саме цих Смішариків запросили сьогодні на урок?

- У кого ще із Смішариків в імені є звук ш?

IV. Робота над удосконаленням читацьких навичок.

- Щоб запросити Нюшу пропоную нарвати їй квітів.

1. Читання складів.(слайд 3, 4)

2. Отже, хто ж прийшов до нас? (робота з лего) (слайди 5-8)

3. Робота із звуковими моделями слів. (Робота в парах.)

- Які ж прийшли до нас сьогодні гості? На картках з’єднайте слова із їх звуковими моделями.

4. Гра «Живе речення»

(У дітей по картці із словами, вчитель називає речення, діти виходять, будують його)

- Крош і Бараш друзі.

- Крош, Бараш і Нюша друзі.

- Нюша, Крош, Бараш і Лосяш вірні друзі.

5. Фантазування.

- Як ви думаєте, що друзі можуть робити разом?

6. Робота над текстом «Смішарики».

7. Гра «Інтерв’ю» (діти задають питання за текстом один одному.

8. Гра «Асоціація»

- Що ви бачите, коли чуєте слово «парк»?

9. «Сторітеллінг»

- Чим же в парку займаються наші друзі?

10. Робота в групах.

(Кожна група отримує конверт із набором слів для речення)

- Із слів в конверті скласти речення і прочитати хором.

Лосяш шукає комашок. Бараш приніс кошик для пікніка. Крош шукає шишки. Нюша нюхає квіти.

11. Звуковий аналіз.

- Що в кошику Бараша? (слайд 9). (Вибрати продукти в яких є звук ш)

- Яких комашок знайшов Лосяш? (слайд 10)

- Які квіти нюхає Нюша? (слайд 11)

V. Рефлексія, підведення підсумків.

- Яку можна придумати кінцівку для історії про наших Смішариків?

- А чому їх день пройшов так добре?

- Покажіть мені, який у вас настрій в кінці уроку? (слайд 12)

- Кому було цікаво і легко? Кому важко? Хто радий, що ми впоралися із всіма завданнями?

- Ми зробили те, що запланували на початку уроку?

- Як ви думаєте, чому нам все вдалося?

- Подякуйте один одному за співпрацю. А я дякую вам всім!

 

docx
Додано
5 лютого 2022
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку