Інтегрований урок: Математика, природознавство.
Клас: 4
Тема: Знаходження числа за значенням його дробу.
Природа України
Мета:
Формування предметних компетентностей:
вчити учнів застосовувати правило знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;
Формування ключових компетентностей:
Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;
Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;
Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах; виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
Інформаційної: розширити знання учнів про природу України
Громадянської: привернути увагу учнів до проблем охорони навколишнього середовища та сприяти його збереженню
Хід урок:
І Вступна частина
1 Організація класу, робочого місця
Психологічна настанова
Мотиваційна хвилинка
2.Актуалізація опорних знань
Каліграфічна хвилинка
-Запишіть дроби у порядку зростання
Індивідуальна робота з картками
-Виконайте завдання письмово.
Фронтальне опитування( з використанням методу «Кубування»)
ІІ Основна частина
1.Повідомлення теми і мети уроку
Працюючи з розумним кубом ми повторили такі теми:
Розділ «ДРОБИ»
А залишилися ще . Дві грані куба ми використаємо на наступних уроках.
-І сьогодні ми будемо працювати над такою темою:
-Спробуйте здогадатися за формулою. Яка тема уроку?
(Знаходження числа за значенням його дробу)
2. Мотивація навчальної діяльності (з використанням методу «Мікрофон»)
- А для чого потрібно знати дроби, вміти знаходити числа за значенням дробу?
- Де ці знання нам знадобляться?
3.Вправа «Очікування»
4.Опрацювання навчального матеріалу
А)Практична робота
-Виконайте дії.
-Накресліть відрізок. Покажіть на ньому дріб.
-Накресліть частину відрізку. Знайдіть довжину усього і накресліть його.
Б)Виведення формули. Робота в міні-групах. (з використанням методу «Навчаючи- вчусь»)
-Виведіть формулу знаходження числа від значення дробу.
-Перевірте за правилом у підручнику.
-Зробіть висновки.
В)Робота в парах .Взаємоперевірка.
-Виконайте практичне завдання.
Г)Самостійна робота. Самоперевірка.
- Виконайте практичне завдання.
Ж)Фронтальна робота(на дошці)
Робота над задачами
ІІІ Заключна частина
-Сьогодні на уроці я дізналася (-вся)…
- Мене зацікавило…
- Я навчився(-лася)…
-Ці знання можу використовувати…
-Мені було легко…,важко...
-Пригадайте свої очікування від цього уроку . І якщо вони справдилися повісьте листочки на тему нашого уроку.
Практичні завдання природничого змісту: