Урок на тему: "Знаходження числа за значенням його дробу. Природа України"

Про матеріал
Інтегрований урок: Математика, природознавство. Клас: 4 Тема: Знаходження числа за значенням його дробу. Природа України Мета: Формування предметних компетентностей: вчити учнів застосовувати правило знаходження числа за значенням його дробу під час розв’язування практично зорієнтованих завдань; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; Формування ключових компетентностей: Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах; виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; Інформаційної: розширити знання учнів про природу України Громадянської: привернути увагу учнів до проблем охорони навколишнього середовища та сприяти його збереженню
Перегляд файлу

Інтегрований урок: Математика, природознавство.

Клас: 4

Тема: Знаходження числа за значенням його дробу.

Природа України

Мета:

Формування предметних компетентностей:

вчити учнів застосовувати правило знаходження числа за значенням його дробу під час розвязування практично зорієнтованих завдань; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння  виділяти головне;

Формування ключових компетентностей:

Уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та  діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;

Комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;

Соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах; виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

Інформаційної: розширити  знання учнів про природу України

Громадянської: привернути увагу учнів до проблем охорони навколишнього середовища та сприяти його збереженню

Хід урок:

І Вступна частина

1 Організація класу, робочого місця

Психологічна настанова

Мотиваційна хвилинка

2.Актуалізація опорних знань

Каліграфічна хвилинка

-Запишіть дроби у порядку зростання

Індивідуальна робота з картками

-Виконайте завдання письмово.

Фронтальне опитування( з використанням методу «Кубування»)

  1. Як називаються такі числа? Що таке дріб? Як називається число записане над рискою? А як під рискою? Що  вони показують?
  2. Порівняйте дроби. Обґрунтуйте результати порівняння.
  3. Які дроби дорівнюють одиниці?
  4. Що треба щоб  знайти дріб від числа?

ІІ Основна частина

1.Повідомлення теми і мети уроку

Працюючи з розумним кубом  ми повторили такі теми:

                                                    Розділ  «ДРОБИ»

  1. Читання і запис дробів
  2. Порівняння дробів
  3. Дроби, які дорівнюють одиниці
  4. Знаходження дробу від числа

А залишилися ще . Дві грані куба ми використаємо на наступних уроках.

  1. Знаходження числа за значенням його дробу
  2. Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа та числа за величиною його дробу

-І сьогодні ми будемо працювати над такою темою:

-Спробуйте здогадатися за формулою. Яка тема уроку?

(Знаходження числа за значенням його дробу)

2. Мотивація навчальної діяльності (з використанням методу «Мікрофон»)

- А для чого потрібно знати дроби, вміти знаходити числа за значенням дробу?

- Де ці знання нам знадобляться?

3.Вправа «Очікування»

4.Опрацювання навчального матеріалу

А)Практична робота

-Виконайте дії.

-Накресліть відрізок. Покажіть на ньому дріб.

-Накресліть частину відрізку. Знайдіть довжину усього і накресліть його.

Б)Виведення формули. Робота в  міні-групах. (з використанням методу «Навчаючи- вчусь»)

-Виведіть формулу знаходження числа від значення дробу.

-Перевірте за правилом у підручнику.

-Зробіть висновки.

В)Робота в парах .Взаємоперевірка.

-Виконайте практичне завдання.

Г)Самостійна робота. Самоперевірка.

- Виконайте практичне завдання.

Ж)Фронтальна робота(на дошці)

Робота над задачами

ІІІ Заключна частина

  1. Домашнє завдання
  2. Рефлексія ( з використанням методу «Продовжи речення»)

-Сьогодні на уроці я дізналася (-вся)…

- Мене зацікавило…

- Я навчився(-лася)…

-Ці знання можу використовувати…

-Мені було легко…,важко...

  1. Самооцінювання
  • Оцініть свою роботу на уроці у вигляді дробу.
  1. Вправа «Очікування»

-Пригадайте свої очікування від цього уроку . І якщо вони справдилися повісьте листочки на тему нашого уроку.

Практичні завдання природничого змісту:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 березня 2020
Переглядів
1607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку