Урок на тему "Звичайні дроби"

Про матеріал
Матеріал можна використати для узагальнення і систематизації знань учнів з теми " Звичайні дроби"
Перегляд файлу

         Тема: Звичайні дроби.

 

Мета:- узагальнити знання учнів про додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів;                                                                                - систематизувати вміння і навички;                                                                   - використовувати знання при розв’язуванні рівнянь і задач;                      - виховувати наполегливість та допитливість.

 

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

 

План уроку

  1. Кросворд.
  2. « Солодка» задача з дому.
  3. Повторити теорію – основу знань.

Не буде проблем, не буде питань.

  1. В голові не пусто, бо рахуємо усно.
  2. Нумо приклад розв’яжи,

Слово ключове знайди.

  1. Пошукай удачу – розв’яжи задачу.
  2. З банку логічного мислення.
  3. В нашім класі без вагання

Ми розв’яжемо рівняння.

  1. Вовка боятися – в ліс не ходити.

 

1.Актуалізація опорних знань.

      Розгадати кросворд.,(Завдання мал. 1)

В кросворді по вертикалі вийшли слова «Звичайні дроби».

 

2. Перевірка домашнього завдання.

      «Солодка» задача.

Поділити 7 плиток шоколаду між 12 учнями.(3 способи).

 

3. Повторення теорії.

   Правила про скорочення дробів (вірш) ,(Завдання мал. 2)

Додавання, віднімання, множення і ділення дробів.

 

4. Усний розрахунок.

Суворов: «Поквапливість –  шкідлива, а швидкість         необхідна».

 

5. Робота в групах.

І група

 

а) 3     б )     в)

 

 

ІІ група

 

 

 а)б)      в)

 

ІІІ група

 

 

 

           а)б) 20       в)  20

 

 

 

1

2

3

а

за

ву

да

б

нев

да

ча

в

ме

ду

за

 

6. Розв’язування  задач.

І група 

Площа поля 3 га,  цього  поля засіяли  житом. На якій площі  посіяли жито.

ІІ група

На площі  6 га посіяли гречку.  Ця площа складає    всього  поля.  Яка площа поля?

ІІІ  група

Довжина  прямокутного паралелепіпеда  5м, його  ширина становить  від  довжини, а висота   від ширини. Обчислити об’єм паралелепіпеда.

 

7. З банку логічного мислення.

1

?

 

 

 

 

 

8. Розв’язування рівняння.

 

 

 

9.Обчислити:

     3   -                1

                     2 +       1

                             2 -     1

                                      2

 

 

Підсумок уроку.

На наступному уроці  тематична атестація.

  Л. Толстой говорив: « Людину можна оцінювати як дріб. Знаменник – це те, що людина думає про себе сама, а чисельник – те, що про неї думають люди».

Бажаю, щоб у вас чисельник був більший за знаменник.

Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кросворд

 

1з

н

а

м

е

н

н

и

к

 

2п

р

а

в

е

л

ь

н

и

й

 

 

 

3ч

и

с

е

л

ь

н

и

к

 

4с

к

о

р

о

ч

е

н

н

я

 

 

5н

е

п

р

а

в

е

л

ь

н

и

й

 

6м

і

ш

а

н

и

й

 

7о

б

е

р

н

е

н

і

 

 

 

 

 

8д

і

л

е

н

н

я

 

 

9в

і

д

с

о

т

о

к

 

10к

в

а

д

р

а

т

 

 

11м

н

о

ж

е

н

н

я

 

12к

у

б

 

 

13о

д

и

н

 

 

 

  1. Число,  яке знаходиться нижче дробової риски.
  2. Дріб, у якого чисельник менший за знаменник.
  3. Число, яке знаходиться вище дробової риски.
  4. Ділення чисельника і знаменника на їх спільний дільник.
  5. Дріб, у якого чисельник більший за знаменник.
  6. Дріб, який складається із цілої частини і дробової.
  7. Дроби, у яких чисельник першого є знаменником другого, а знаменник другого є чисельником першого.
  8. Арифметична дія.
  9. Одна сота частина числа.
  10. Степінь з показником 2.
  11. Арифметична дія.
  12. Степінь з показником 3.
  13. Добуток двох взаємно обернених чисел.

 

 

Віршована математика

Про скорочення дробів

Чисельник із знаменником

Спочатку добре жили,

Чисельник із знаменником

Співали та дружили.

Та якось відшукався спільний

Дільник у них

І приводом для сварки

Відразу стати встиг.

Ніхто дільник цей спільний

Другому не дає,

І кожний вимагає:

– Віддай, бо то – моє!

Премудра Одиниця

Сказала: « Не сваріться,

А на дільник цей спільний

Візьміть та поділіться!»

Послухалися поради

І поділились радо.

Відразу стало тихо –

Минуло сварки лихо.

Але не довго мирні

Відносини тривали,

Бо інший дільник спільний

У себе відшукали.

Все почалось спочатку:

Сварились та ділились,

Все знову так і знову,

Аж поки не  втомились.

На щастя в результаті

Дріб нескоротним став,

Період життя мирного

У нього знов настав

А можна і відразу

Скорочення зробити,

То ж поміркуйте, друзі,

На що треба ділити?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку