Урок. Написання малої букви г. За ПТ "Росток", 1 клас

Про матеріал
Конспект уроку за темою «Написання малої букви г.» за ПТ «Росток», 1 клас. За підручником Кальчук М.І, Чабайовської М.І. «Прописи», частина 2, спрямований на допомогу вчителям при поясненні нової теми. Даний матеріал стане добрим помічником у проведенні цікавих та змістовних уроків письма.
Перегляд файлу

                                                                                Підготувала: Бурилкіна Л.В.

Навчання грамоти: навчання письма, 1 клас

За навчальним проектом «Росток»

Тема. Написання малої букви г.

Мета:

навчальна: ознайомити учнів із зображенням та назвами малих рукописних букв третьої групи: г п, р т;  вчити правильно писати малу рукописну літеру г та поєднувати її у буквосполучення; відрізняти друковану букву від рукописної; удосконалювати правильну посадку під час письма, вміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті;

 

розвивальна: розвивати вміння спостерігати, аналізувати, порівнювати графічний матеріал;

виховна: виховувати старанність.

 

Обладнання: підручник  «Українська мова» Прописи. 1 клас.2 частина. /Кальчук М.І.,Чабайовська М.І.. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2018. –76 с.; малюнок Казкової галявини, казкової сторінки, тренажер для письма.

 

Хід уроку

 І. Самовизначення до діяльності.

 Організація уроку.

Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

 

ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.

1.Казкова сторінка. Кольоропис.

Розглянь уважно начерк букв г, п, р, т на листочку чарівного дерева.

 

C:\Users\pc\Desktop\20200328_223542.jpg

 

 

Запам’ятай зображення рукописних букв г, п, р, т та відрізняй їх від друкованих.

C:\Users\pc\Desktop\20200328_223554.jpg

 

Знайди між ними схожість та відмінність.

 

1.Вправа «Листочок»

 

      г п р  т

 

 

Знайди на чарівному дереві літер листочок з вивченою групою букв і замалюй його.

ІІІ. Виявлення причин утруднення і фіксація в діяльності.

1.Знайди і наведи на малюнку контури букв г, п, р, т на предметах.

 

C:\Users\pc\Desktop\20200328_223620.jpg

ІV. Побудова проекту виходу з утруднення.

Пофантазуйте та перетворіть вивчені букви у малюнки предметів за власним задумом.

1.Вправа «Чарівне перетворення»

г    п    р    т

Картинки про буквы русского алфавита      НАВЧАННЯ ГРАМОТИ <!--if(РОЗРОБКИ УРОКІВ)-->- РОЗРОБКИ УРОКІВ ...       Картинки про буквы русского алфавита          Лучшие скороговорки на букву Т

Фізкультхвилинка

Вправи для розвитку дрібної моторики

Вправи для пальчиків

— Розімнімо пальчики нашої руки.

Великий пальчик — це дідусь,

А вказівний — бабуся.

Середній пальчик — це татусь,

І безіменний — це матуся.

А мізинчик — це ж я.

Разом дружна вся сім’я.

Діти з вчителем масажують пальчики, про які розповідають.

 

V.Первинне закріплення у зовнішньому мовленні.

1.Доповни малюнок. Запам’ятай правильне написання букви.

 

C:\Users\pc\Desktop\20200328_223632.jpg

 

Учитель. Розгляньте уважно  схему (с.17 – завдання від мудрої Сови) послідовність написання букви г.

Учитель.

- Сьогодні ми навчимося писати малу літеру г.

Буква г

Малу букву «г» починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії, заокруглюємо праворуч, торкаємось верхньої рядкової лінії і ведемо коротку пряму похилу лінію, трохи не доводячи до нижньої рядкової лінії, пишемо заокруглення вправо вверх, доводячи його до середини робочого рядка.

 

*  «Письмо в повітрі» під рахунок.

Буква г

- Напишіть елементи в повітрі: і - раз – і.

 

*Письмо на дощечках.

Учитель. А тепер спробуйте самостійно записати букву г на дощечках.

 

*Письмо на тренажерах для письма  букви (6 р.)

Діти пишуть букву г на тренажерах.

 

VІ. Самостійна робота.

Написання літери у   у  «Прописах»:

  • по слабонаведених лініях;
  • по пунктирних лініях;
  • самостійне письмо у другому  рядку.
  • Яких правил потрібно дотримуватися під час письма?

(Перед початком письма в зошитах потрібно повторити правила, яких слід дотримуватися під час письма. Учні озвучують, як правильно сидіти під час письма; правильно розміщувати зошит; правильно тримати руки на парті та ручку.)

Виконай письмове завдання.  (с.17)

  • малу букву г;
  • склади гі, ги, гу, іг

 Фізкультхвилинка.

       Забавлялись зайченята              (встати, підняти руки вгору, потягнутися)

      Виглядаючи маму і тата.             (руки на пояс, повороти вліво, вправо)

      Ось так – лапку до лапки             (поплескати в долоні)

      Ось так – шапку до шапки           (руки до голови, вгору)

      Ось так – вусом потрусим           (похитати головою)

      Так, так, так!                                 (пострибати)

VІІ. Включення в систему знань і повторення вивченого.

Продовження роботи в зошиті.

Знайди  і закресли букви, які написані неправильно.

1. Вправа «Знайди помилку». Допоможи Білочці виправити помилки.

 

2. Назвати друковані літери і допиши рукописні.

і    и      ш    ц     у    г

 

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Яку букву навчилися писати на уроці?

     -    Який звук вона позначає?

     -    З яких елементів складається?

 

Вправа «Сонечко»

  • Як  Сонечко оцінило б вашу роботу? Намалюйте його настрій від вашої роботи на своєму листочку?

Картинки по запросу "візерунки"

 

docx
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
817
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку