Урок навчання грамоти (читання) в 1-му класі.
Урок з використанням мультимедійних технологій
ТЕМА: Звук [к], буква Кк. Звуки [н], [н'], буква Нн. Українська народна казка «Кривенька качечка».
МЕТА: Закріпити знання учнів про вивчені букви; удосконалювати навички читання складів і слів з буквами Н, К; розвивати увагу, зв'язне мовлення, пам'ять, логічне мислення ; збагачувати словниковий запас.
Перевірити здобуті знання і вміння по темі «Українська народна казка» створити ситуацію, при якій учні самі стають героями уроку. Виховувати любов до українських народних казок.
Обладнання: мультимедійна установка, комп'ютер, мультимедійна презентація
Тип уроку: узагальнення вивчених знань
Урок навчання грамоти (читання) в 1-му класі.
Урок з використанням мультимедійних технологій
ТЕМА: Звук [к], буква Кк. Звуки [н], [н‘], буква Нн. Українська народна казка «Кривенька качечка».
МЕТА: Закріпити знання учнів про вивчені букви; удосконалювати навички читання складів і слів з буквами Н, К; розвивати увагу, зв’язне мовлення, пам'ять, логічне мислення ; збагачувати словниковий запас.
Перевірити здобуті знання і вміння по темі «Українська народна казка» створити ситуацію, при якій учні самі стають героями уроку. Виховувати любов до українських народних казок.
Обладнання: мультимедійна установка, комп’ютер, мультимедійна презентація
Тип уроку: узагальнення вивчених знань
Хід уроку
І. Організація класу. Емоційний настрій.
Вчитель. Я всміхаюсь сонечку
Діти здрастуй золоте
Вчитель. Я всміхаюсь квіточці
Діти Хай вона росте
Вчитель. Я всміхаюсь дощику
Діти Листя мов сідає
Вчитель. Друзям усміхаюся
Діти Зичу всім добра
Ось із таким хорошим настроєм, доброзичливим ставленням один до одного ми розпочнемо наш урок.
Девіз нашого уроку «Читання – найкраще навчання»
Давайте поміркуємо, якими повинні бути учні на уроці.
(Метод «Мікрофон»: уважними, розумними, організованими, ввічливими, слухняними, активними, кмітливими, чемними і т.д.)
Тож, сподіваюся, що саме такими будуть мої хлопчики і дівчатка!
Для того щоб наш уроку пройшов під девізом не марно пропоную вам взяти з собою на:
У |
Увагу |
Р |
Розум |
О |
Охайність |
К |
Кмітливість |
ІІ. Повідомлення теми уроку.
Звук [к], буква Кк. Звуки [н], [н‘], буква Нн. Українська народна казка «Кривенька качечка».
ІІІ. Мотивація навчальної діяльносі.
Так які літери заблукали? Це літери маленькі чи великі? Хто допоможе вартовим? Назвіть і обведіть сусідів літери К.Н.
Вчитель. А тепер завдання для маленьких фіотоапаратиків. Поморгайте очима ось так. Тепер приготуйте очі-фотоапаратики. Увага на екран!
Вчитель. Діти до нас на урок завітала черепаха. Вона пропонує прочитати склади. А хто з вас знає як ми будемо їх читати?
Діти. Ми будемо читати так як повзе старезна черепаха.
Ки, ки, ки. Кі, кі, кі.
На, на, на. Ня, ня, ня.
Вчитель. А тепер читають тільки хлопчики.
Вчитель. До нас прилетіла її приятелька сорока. І дуже хоче щоб ми прочитали і для неї. А сорока як скрекоче?
Діти. Сорока скрекоче швидко.
Вчитель. Як ми будемо читати склади для сороки?
Діти. Ми будемо читати швидко.
Вчитель. А тепер читають тільки дівчатка.
Вчитель Наш веселий папуга приніс нам квіти із складами. Давайте поставимо у вазу квіти з м’яким складом [н‘] (НА, НЯ, НУ, НИ, НІ, НЄ, НЮ, НО)
Вчитель А чи любите ви співати? Заспіваємо ці склади спочатку повільно, а потім швидко.
Завдання Заспівати звукосполучення на мелодію. Пісні про коника стрибунця.
ІV. Фізкультхвилинка. на “Пісеньку про казочку ” муз. О. Осадчого та сл. О. Вратарьова, О. Скрипинник та мультимедійну презентацію “Летючий корабель ” (Слайд).
Ки, ки, ки, ки, ки, ки, ки.
Кі, кі, кі, кі, кі, кі, кі.
На, на, на, на, на, на, на.
Ня, ня, ня, ня, ня, ня, ня.
Ок, ок, ок, ок, ок.
Ен, ен, ен, ен, ен. 2 рази
Єн, єн. єн, єн.
Їн, їн, їн.
V. Узагальнення та систематизація знань.
Наступна сторінка уроку «Чарівний світ української народної казки»
Завдання
Завдання Совушки. Прочитай, поступово прискорюючи темп. Відтворити по пам’яті.
Вчитель Чи поділяєте ви точку зору автора? (українська казка – це чарівний світ, у якому немає нічого неможливого)
Вчитель Виконаємо вправу повітряні кульки. Читаємо луною. Допоможемо мавпочці спуститися на повітряній кульці.
галявина
злагода
А тепер ведмедику спуститися на повітряній кульці.
танок
сполохано
Хто може пояснити значення слова галявинка?
Вчитель Ми продовжуємо знайомство з українськими народними казками.
А чому вони так називаються українські народні казки?
Діти. Народні казки – це результат колективної творчості.
Вчитель Сьогодні ми будемо читати українську народну казку «Кривенька качечка».
Слідкуємо за диктором садячи слова в човники.
Вчитель Читаємо текст ланцюжком.
Вчитель Давайте допоможемо Хвалькові виконати западання Знайка. Знайдіть і підкресліть в прочитаному уривку речення про, те що було зламане в качечки.
Вчитель Перегляньте фрагмент мультфільму. Знайдіть в тексті речення про переглянуте. Прочитайте їх, прискорюючи темп, і перекажи.
Вчитель Хто бажає сьогодні озвучити мультфільм?
Вчитель Поміркуй, чи подобається тобі ставлення діда до баби? Обґрунтуй свою відповідь.
Вчитель Ось і добіг до кінця наш урок. Щоб він приніс нам користь, треба обов’язково згадати. Що ми з вами вивчали на уроці. Хто пам’ятає підніміть руку.
Повторили звук в буку в. звуки букву , казкові персонажі. Читали казку
Всі ви, діти молодці.
Гарно працювали!
Але дзвоник пролунав,
Він мені і вам сказав,
Що урок вже час кінчати.
Треба йти відпочивати.