5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок навчання грамоти Тема. Звук [б]. Позначення його буквою Б, б (бе).

Про матеріал

Тема. Звук [б]. Позначення його буквою Б, б (бе).

Мета: розвивати в учнів уміння сприймати на слух невеликий текст; виокремлювати в ньому слова зі звуками [б]; ознайомити дітей із друкованою буквою Б, б; вчити читати склади-злиття і слова із буквою б; формувати літературну вимову слів із дзвінкими буквами; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами, уявлення про залежність значення слова; виховувати любов до української мови, уважність, спостережливість.

Перегляд файлу

Тема.  Звук [б]. Позначення його буквою Б, б (бе).

Мета: розвивати в учнів уміння сприймати на слух невеликий текст; виокремлювати в ньому слова зі звуками [б];  ознайомити дітей із друкованою буквою Б, б; вчити читати склади-злиття і слова із буквою б; формувати літературну вимову слів із дзвінкими буквами; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами, уявлення про залежність значення слова; виховувати любов до української мови, уважність, спостережливість.                                                                     

Обладнання: Підручник «Українська мова. Буквар»  (авт. Вашуленко М. С.; Вашуленко О. В.), аудіо-запис вірша, навчальний м/ф, алфавіт, картки.

Перебіг уроку

1.     ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Ми усі приготувались,

На перерві постарались.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп’ята.

2.     МНД (мотивація навчальної діяльності)

3.     АОЗ (актуалізація опорних знань)

- Які звуки і букви вивчили на попередніх уроках?

- Для чого нам ці букви?

Читання слів з таблиці.

Читання прямих та обернених складів хором, парами, по одному з таблиць.

4.     ВНМ (вивчення нового матеріалу)

1. Артикуляційна розминка.

Я на конику скачу :

- Цок-цок-цок!

Хочеш, тебе підвезу?

-Цок-цок-цок!

З вітерцем мій коник мчиться :

-Цок-цок-цок!

Дзвінко стукають копитця:

-Цок-цок-цок!

В’ється коникова грива :

-Цок-цок-цок!

Ой,який же я щасливий!

-Цок-цок-цок!

2. Робота над змалюнком.

  • Виділимо перший звук.
  • Зробимо звуковий аналіз слова диня.

3. Метод «Сенкан»

  • Бузок (який?)…
  • Бузок (що робить?)…
  • Складіть речення. (схема).

4. Розучування скоромовки

5. Перегляд навчального м/ф.

6. Робота за підручником (с. 98-99)

  • Розгляньте, будь-ласка, велику і малу літери  Б, б.
  • На що схожі?
  1. Послухайте вірш, запам’ятайте слова зі звуком б.
  2.  Із чого ми можемо зробити букву Б?

Руханка

  1. Чистомовка

Ав-ав-ав – не лови гав.
Ва-ва-ва – книжка нова.
Ву-ву-ву – вип’ємо каву.
Ув-ув-ув – новину почув.
Ві-ві-ві – здивувались паві.
Ів-ів-ів – льон зацвів.
Во-во-во – намальовано криво.
Ов-ов-ов – накололи дров.
Ив-ив-ив – я квіти полив.
Ви-ви-ви – чорні брови.

  1. Гра «Хто швидше?». Читання слів.
  • Пограємо у гру «Хто швидше?»
  1. Прочитайте слова за допомогою схем.
  2. Прочитайте та порівняйте.

Руханка

5.     ЗВ (закріплення вивченого)

Читання тексту.

- Прочитайте. Про що запитували діти в берези? Що вона відповідала?

6.     Підсумок

- Молодці діти! Я дякую вам за старанність, активну роботу на уроці.

Гра «Закінчи речення»

 Сьогодні на уроці ми вивчали...

 Ми вчилися...

 Мені вдалося...

 Мені було складно...

7.     Рефлексія

- Який настрій після уроку?

 

docx
Додано
6 грудня 2018
Переглядів
982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку