Тема. Звук [б]. Позначення його буквою Б, б (бе).
Мета: розвивати в учнів уміння сприймати на слух невеликий текст; виокремлювати в ньому слова зі звуками [б]; ознайомити дітей із друкованою буквою Б, б; вчити читати склади-злиття і слова із буквою б; формувати літературну вимову слів із дзвінкими буквами; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами, уявлення про залежність значення слова; виховувати любов до української мови, уважність, спостережливість.
Тема. Звук [б]. Позначення його буквою Б, б (бе).
Мета: розвивати в учнів уміння сприймати на слух невеликий текст; виокремлювати в ньому слова зі звуками [б]; ознайомити дітей із друкованою буквою Б, б; вчити читати склади-злиття і слова із буквою б; формувати літературну вимову слів із дзвінкими буквами; формувати навичку читання слів і речень із вивченими буквами, уявлення про залежність значення слова; виховувати любов до української мови, уважність, спостережливість.
Обладнання: Підручник «Українська мова. Буквар» (авт. Вашуленко М. С.; Вашуленко О. В.), аудіо-запис вірша, навчальний м/ф, алфавіт, картки.
Перебіг уроку
1. ОК (організація класу)
Створення позитивного психологічного клімату класу.
Всі почули ви дзвінок,
Він покликав на урок.
Ми усі приготувались,
На перерві постарались.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп’ята.
2. МНД (мотивація навчальної діяльності)
3. АОЗ (актуалізація опорних знань)
- Які звуки і букви вивчили на попередніх уроках?
- Для чого нам ці букви?
Читання слів з таблиці.
Читання прямих та обернених складів хором, парами, по одному з таблиць.
4. ВНМ (вивчення нового матеріалу)
1. Артикуляційна розминка.
Я на конику скачу :
- Цок-цок-цок!
Хочеш, тебе підвезу?
-Цок-цок-цок!
З вітерцем мій коник мчиться :
-Цок-цок-цок!
Дзвінко стукають копитця:
-Цок-цок-цок!
В’ється коникова грива :
-Цок-цок-цок!
Ой,який же я щасливий!
-Цок-цок-цок!
2. Робота над змалюнком.
3. Метод «Сенкан»
4. Розучування скоромовки
6. Робота за підручником (с. 98-99)
Руханка
Ав-ав-ав – не лови гав.
Ва-ва-ва – книжка нова.
Ву-ву-ву – вип’ємо каву.
Ув-ув-ув – новину почув.
Ві-ві-ві – здивувались паві.
Ів-ів-ів – льон зацвів.
Во-во-во – намальовано криво.
Ов-ов-ов – накололи дров.
Ив-ив-ив – я квіти полив.
Ви-ви-ви – чорні брови.
Руханка
5. ЗВ (закріплення вивченого)
Читання тексту.
- Прочитайте. Про що запитували діти в берези? Що вона відповідала?
6. Підсумок
- Молодці діти! Я дякую вам за старанність, активну роботу на уроці.
Гра «Закінчи речення»
— Сьогодні на уроці ми вивчали...
— Ми вчилися...
— Мені вдалося...
— Мені було складно...
7. Рефлексія
- Який настрій після уроку?