Урок "Найвідоміші об’єкти Африки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО."

Про матеріал
Матеріали даного уроку можуть бути використані вчителями при підготовці. Слайди презентації можна створити разом з учнями.
Перегляд файлу

Тема: Найвідоміші обєкти Африки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.

Мета: сформувати знання про природоохоронні території материка;

          виховувати любов до природи;

         розвивати пізнавальний інтерес.

Обладнання: комплексна карта Африки, підручники, комп’ютер, атласи.

Тип уроку : комбінований.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Індивідуальна робота на контурних картах ( 2 учні, до 3-х хвилин; позначити по 6 об’єктів з теми «Африка» – миси, моря, крайні точки, океани…) ;
  2. Фронтальне опитування.
  1. дати характеристику географічного положення Африки. В чому його особливість?
  2. Назвати форми рельєфу на материку. Які корисні копалини є в надрах Африки?
  3. Назвати чинники впливу на клімат материка, дати їх характеристику.
  4. назвати кліматичні пояси материка та охарактеризувати їх.
  5. Особливості забезпечення материка річками. Дати характеристику річок

-Ніл;

- Конго;

-Замбезі.

         6) Які цікаві дані відомі про річку Оранжева?

         7) Дати характеристику природних зон материка.

         8) Які стихійні лиха характерні для Африки? Як їх подолати?

  3. Прийом «Дешифрувальник»

МЕЗАБІЗ – Замбезі

НРІЛАКДІМЖОР – Кіліманджаро

ЯЬСАЛУГ – Агульяс

АІСЛОМ – Сомалі

АААРАДКМГС- Мадагаскар

  • Оцінки

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Пояснити слова Б.Лепкого:

Все на Землі, все треба берегти –

І птаха, й звіра, і оту рослину,

Не чванься тим, що цар природи ти –

Бо врешті, ти його частина.

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Що називається Всесвітньою спадщиною ЮНЕСКО ? ( природні або створені людиною об’єкти, які мають особливе культурне, історичне або екологічне значення і потребують особливої охорони)  - записати у зошит;
  2. Чим заповідник відрізняється від заказника?
  3. Перегляд презентації « Об’єкти Африки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО» (коментують слайди учні, які отримали випереджувальні завдання)

-Озеро Туркана;

- Атол Альдабра;

-Національний парк Серенгеті;

- Охоронювана область Нгоронгоро;

- Національний парк Кіліманджаро;

- Національний парк Вірунга;

- Кратер Вредерфорт;

- Капська флористична область.

 

  1. Робота з підручником В.Ю. Пестушко, Г.Ш.Уварова , Київ, «Генеза», 2016

стор.71 «Нотатки до теми» . Про яку проблему йдеться?

V. Закріплення нового матеріалу.

Пояснити слова.

На піраміді Хеопса вчені знайшли такий напис: « Люди загинуть від невміння користуватися силами природи».

VI. Підсумок уроку.

  1. Оцінювання учнів.
  2. Рефлексія.

Сьогодні на уроці я...

  • дізнався…
  • навчився…
  • зрозумів…

 

VII. Домашнє завдання.

Вивчити матеріал на стор.69-71  (підручник В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова)

docx
Додано
23 січня 2020
Переглядів
1124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку