Урок на тему ""Національне відродження" західноукраїнських земель першої половини ХІХ століття" у 9 класі було проведено у формі гри. Учитель помінявся ролями із учнями. Вони, виступаючи у ролі педагога, провели опитування домашнього завдання у довільній формі, гру для відпочинку ("хрестик-нулик") і пояснили нову тему, використовуючи невелику презентацію. Для закріплення дали коротку самостійну роботу і задали домашнє завдання. До уроку школярі були поділені на команди і кожен готував свої матеріали. Такий урок сприяв тому,що старшокласники набули досвіду виступу перед аудиторією, відчули себе вчителями, а також отримали багато емоцій, оскільки могли оцінювати інших.
9 клас
Історія України
Тема: «Національне відродження» на західноукраїнських землях у першій половині ХІХ століття
Тип уроку: урок нетрадиційного типу (гра)
Хід уроку
Організаційний момент.
Перевірка домашнього завдання.
Учні поділилися на дві команди і помінялися із вчителем ролями. Вони заздалегідь готували матеріали для проведення уроку. Школярі опитали іншу команду та вчителя-учня домашнє завдання у довільній формі. Далі провели гру «Хрестик- нулик» поділивши клас на команди хрестиків і нуликів,зашифрувавши до цього питання(грається як звичайна гра «хрестик-нулик), але тут ставляться питання з історії України, всесвітньої історії та правознавства. Після короткого відпочинку нові вчителі пояснили питання із даної теми, використавши презентацію, а також дали записати коротку інформацію у зошит. Для закріплення отриманих знань вони провели невеличку самостійну. Інші питання із теми пояснила інша команда. У кінці уроку «вчителі» виставили оцінки та задали домашнє завдання.
Після такого уроку-гри учні отримали досвід виступів перед аудиторією, відчули себе справжніми вчителями і на його місці аналізували свої помилки,допущені під час уроків, дізналися багато цікавих фактів із даної теми під час підготовки.