Урок "Новорічна листівка"

Про матеріал
Урок на тему " Новорічна листівка" для 1 класу за допомогою паперу та картону.
Перегляд файлу

Тема: Новорічна листівка.

Мета: удосконалювати навички роботи з папером; навчати учнів складати та згинати папір, дотримуватися послідовності дій під час виготовлення новорічної листівки; розвивати творчі здібності, дрібну моторику пальців рук, охайність; виховувати естетичний смак, уміння робити приємне людям, любов до праці.

  1. Організаційний момент
  • Привітання
  • Добрий день, діти! Мене звати Яна Олександрівна і я сьогодні проведу урок трудового навчання.
  • Перевірка інструментів і матеріалів, необхідних для уроку
  • Давайте перевіримо, чи всі готові уроку.
  • У вас на парті повинні лежати клей, картон і стрічки паперу зеленого кольору.
  • А тепер давайте перед початком нашої роботи пригадаємо правила техніки безпеки.
  • Інструктаж з ПТБ
  1. Діти, найголовніше правило – це роботу починати лише з дозволу вчителя
  2. Не користуйся тупими або несправними інструментами.
  3. Зберігай у чистоті та порядку своє робоче місце.
  4. Не бігай по класу.
  5. Не ріж ножицями на ходу.
  6. Не відволікайся  під час роботи.
  7. Ножиці передавай товаришу лише закритими кільцями вперед.
  •      Які ще правила безпеки ви знаєте?
  1. Вступний інструктаж
  1. Мотивація навчально-трудової діяльності

- Діти, подивіться хто до нас завітав на урок.  До нас на урок завітав Зайчик – наш давній друг.

- Він прийшов не просто так, а за допомогою.

Зайчик запросив на ялинку своїх друзів і не знає, що їм подарувати.

- Спочатку хотів привітати їх смачними цукерками, адже поласувати ними полюбляють усі. Але потім вирішив, що такий подарунок не слід дарувати – його з’їдять, і на згадку нічого не залишиться. І це його його дуже засмутило.

-  Діти, порадьте будь ласка, що можна подарувати друзям, щоб залишилося на пам'ять? (іграшки, книги, листівки).

- Де це можна взяти? (купити)

- А який подарунок найдорожчий? (зроблений своїми руками)

- Так, найдорожчий подарунок – зроблений своїми руками, адже у ньому – частинка вашої душі.

- Що можна зробити власними руками? (листівку).

-   Діти, Зайчик не знає, як виготовити листівку. А ви? (ні). Сьогодні ми навчимося робити новорічну листівку. Ви згодні допомогти Зайчик?

Вважається, що звичай обмінюватися до Нового року вітальними листівками виник в Англії. Першим відправив новорічне поздоровлення поштою англієць Генрі Коул, поздоровляючи своїх друзів з тим, що наступає 1843 рік.

 На ній зображені бідняки, які отримують їжу і одяг  від доброчинців. У центрі поштівки – щаслива родина сидить обіймаючись і смакує вино.

Пізніше саме він звернувся до свого друга Джона Герслі з проханням намалювати новорічну листівку. З цього ескіза в Лондоні була надрукована перша партія, що складалася з тисячі екземплярів новорічних листівок.

З тих пір звичай вітати своїх близьких і друзів з Новим роком поштовими листівками став популярним у всьому світі. До нас ця традиція прийшла безпосередньо з Англії. А от японці напередодні Нового року дарують друзям листівки із зображенням тварини, яка символізує Новий рік. У нашій країні майже на всіх різдвяних вітальних листівках початку ХХ ст. — зображення ялинки з подарунками.

  1. Показ та аналіз об’єкту праці

Сьогодні ми з вами будемо виготовляти новорічну листівку.

Наша листівка зроблена у формі книжки, всередині якої ялинка, яка складається зі смужок зеленого паперу, які розташовані ярусами, від більшої до меншої.

- Ще нашу листівку прикрашають сніжинки, подарунки.

- Ви можете також намалювати свої улюблені іграшки і написати привітання.

  1. Практична робота
  1. У вас на парті лежать смужки
  • Якого вони кольору? Скільки їх?
  1. Покладіть їх від найширшої до най вузької . Зліва – найширша, справа – найвужча.
  2. Зараз будемо робити гармошку з них.

На найширшій смужці я показала вам як потрібно згинати папір, на такій же відстані загортаємо папір на протилежну сторону. Вперед-назад, робимо так зі всіма смужками.

  1. Прикладаємо найширшу смужку на картон, я покажу як вона повинна розташовуватися. Викладаємо смужки вверх від найширшої до найдовшої, між ними повинна бути невелика відстань.
  2. Не поспішайте клеїти, я  підійду до кожного і подивлюся.
  3. Клеїмо перших 2 стрічки.
  • Думаю, ви вже трохи втомилися, тому давайте проведемо фізкультхвилинку.             
  1. Фізкультхвилинка

Хлопчики й дівчатка зробимо зарядку

Руки в боки, вгору й вниз

1,2,3 – не помились

У долоні хлоп-хлоп

І ногами топ-топ

Ми годинник зробимо: тік-так, тік-так

Нахилились вліво, вправо

То цього іще замало

Тож піднемем руки вгору

Ніби глянемо на зорі

А тепер всі руки в боки

Як зайчата і сороки: скоки-скоки

Десять, дев’ять, вісім, сім

Це подобається всім

Пострибали, пострибали,

Раз присіли, два присіли

Тихо сіли на стільці

І скажу вам «Молодці»

 

  • Продовжуємо робити нашу ялинку. Доклеюємо останні 2 яруси.
  • Наша ялинка готова!
  1. Заключний інструктаж
  1. Аналіз

- Настав час показати наші листівки Зайчику.

- Зайчику усі листівки подобаються. Він уважно спостерігав за вашою роботою і запам’ятав, як треба виготовляти листівки. За вашу допомогу ці листівки ви можете залишити собі, доробити, прикрасити або подарувати рідним чи знайомим.

VI. Підсумок уроку

- Чим ми займалися на сьогоднішньому уроці?

-  Яку добру справу ви зробили?

- Як ви привітаєте своїх друзів з Новим Роком?

- На цьому урок закінчено. До побачення!

VII. Прибирання робочого місця

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Джигирей Любовь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
5458
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку