Урок О.Пчілка "Снігир та Щиглик"

Про матеріал

Розробка уроку літературного читання з теми "О.Пчілка Снігир та Щиглик" до підручника О.Вашуленко

Перегляд файлу

 

 О. Пчілка  «Снігир та Щиглик»

Мета: ознайомити дітей із творчістю О.Пчілки,учити дітей визначати мораль байки та вміти знаходити її в тексті; вдосконалювати навички виразного читання; розвивати мовлення, збагачувати словниковий запас учнів,розвивати зв’язне мовлення та образне мислення; формувати вміння працювати в групах, висловлювати свої думки; виховувати інтерес до співпраці, зацікавленість до читання.

Обладнання:  мультимедійний комплект, ілюстрації пташок, презентація, картки для самостійної роботи та самооцінювання.

Хід уроку

І Організація класу

 Створення позитивного психологічного клімату класу.

ІІ Мотивація навчальної діяльності

-Під час уроків  читання я вчуся…

     ІІІ Актуалізація опорних знань

 Вправи на постановку дихання та розвиток артикуляції.

  1. «Усмішка» -Усміхніться, старанно розтягуючи губи, а потім розслабте їх. (Повторити 2-3 рази)

     2. Робота з чистомовками.

*Ці-ці-ці-снігурі сидять на гілці-

Ні-ні-ні-грудки в них червоні.

Ють-ють-ють-весело цвірінькають,

Ни-ни-ни-чекають весни.

*Ко-ко-ко-щиглик, щиглик, щигленятко,

Ка-ка-ка-щиглик дзьобає зернятка.

Кі-кі-кі- дзьобає дрібненькі

Ку-ку-ку-сипонув я цілу жменьку!

ІVПовідомлення теми уроку

-Які пташки згадувались у чистомовках?

- Що ви знаєте про снігурів та щигликів? (Перегляд відео про пташок)

-Сьогодні ми ознайомимося із байкою О.Пчілки «Снігир та Щиглик»

-Давайте пригадаємо, який твір називається байкою?

Байка- невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту. Дійовими особами байок найчастіше є тварини.

  • Байки яких авторів ви вже читали?

*Розповідь про Олену Пчілку (Презентація)

V Опрацювання матеріалу уроку

  1. Виразне читання байки вчителем

*Словникова робота.

Сильце-пристрій для вилову птахів та дрібних звірів

       -Хто головні герої байки?

       -Що трапилося зі Снігуром?

       -Як Щиглик поставився до біди Снігура?

2. Самостійне читання байки. Читання для себе

      -Як ставилася до Снігура авторка? Що про свідчить?

      -Як сміявся з нього Щиглик? Прочитайте ці рядки.

      -Подобається вам вчинок Щиглика? Чому?

      - У яких словах виявляється самовпевненість, безсердечність Щиглика?

3.Виразне читання байки учнями. Читання з другом

      - Які рядки є мораллю байки?

      - Чого навчають нас ці рядки? Прочитайте їх з відповідною інтонацією.

4.Робота в групах

І група –характеристика Щиглика 

 ІІ група-характеристика Снігура

5. Презентація робіт

V Закріплення вивченого матеріалу

Самостійна робота (Тестові завдання за змістом байки «Снігир та Щиглик)

VІ Підсумок

-Діти а чи була  у вашому житті така ситуація, що підтверджує висновки байки? Розкажіть.

VІІ Рефлексія

 -Сьогодні на уроці я вчився…

-Тепер я знаю,що…

VІІІ Самооцінювання (картка)

ІХ Домашнє завдання  с.116-117-виразно читати

docx
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
1650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку