Урок " Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл."

Про матеріал
Розробка конспекту уроку з теми "Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл ". Містить підбірку задач ЗНО з вказаної теми
Перегляд файлу

Тема уроку:  Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл.

Мета уроку:

 навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми, показати практичне застосування вивчених формул, за якими знаходяться об’єми та площі поверхонь геометричних тіл;  звернути увагу учнів на зв'язок предмета з життям;

розвиваюча: розширювати кругозір учнів та їхню просторову уяву; образне та логічне мислення, креативність та навчити орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;

виховна: виховувати пізнавальний інтерес до предмета; позитивну мотивацію до навчання.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань та вмінь

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

 

 

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку.

     Мотивація навчальної діяльності.

 

 

 

ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

 

 

ІV. Актуалізація опорних знань.

 

  1. “ Многогранники ” Закінчіть речення.
  1. Бічні грані призми…
  2. Бічна поверхня призми це сума площ……
  3. Відрізок, який сполучає вершини призми, що не належать одній грані…
  4. Призма називається прямою, якщо її бічні ребра …….
  5. Пряма призма називається правильною, якщо в її основі лежить …….
  6. В основі паралелепіпеда лежить …
  7. Всі бічні грані піраміди…
  8. Перпендикуляр, опущений з вершини піраміди на площину основи…
  9. Висота бічної грані піраміди…
  10. Бічні грані зрізаної піраміди…

 

“ Тіла обертання ” Закінчіть речення.

  1. Твірна циліндра це відрізок, що сполучає відповідні точки…
  2. Циліндр називається прямим, якщо його твірні перпендикулярні до…..
  3. Висота прямого кругового циліндра дорівнює його…
  4. Перерізом циліндра площино паралельною його осі є…
  5. Перерізом циліндра площино паралельною його основі є…
  6. Твірні конуса…
  7. Осьовий переріз конуса…..
  8. Осьовий переріз зрізаного конуса…
  9. Тіло, яке складається з усіх точок простору, що знаходяться на відстані не більшій за дану від даної точки, це…
  10. Тіло, яке складається з усіх точок простору, що знаходяться на даній відстані від даної точки називається…

 

2)    Заповнити пропуски

C:\Users\uzer\Desktop\семинар\13.jpg

 

 

V.  Узагальнення та систематизація.

№1

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/125/12525/ds-math-2017-24.png

 

№2

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/146/14610/os-math-2018-15.png

 

 

 

 

№3

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/71/7147/1_matematika_20.jpg

 

 

№4

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/146/14618/os-math-2018-23.png

 

 

№5

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/81/8187/matematika_20.jpg

 

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/68/6890/matematika_2014online_19.jpg

 

 

Додаткові завдання.

№1

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/61/6133/1_matematika_2011_12.png

 

№2

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/43/4318/matematika_17.jpg

 

№3

https://zno.osvita.ua/doc/images/znotest/61/6143/1_matematika_2011_22.png

 

№4

Установіть відповідність між геометричним тілом (1-4) та площею його повної поверхні (А-Д).

Геометричне тіло

Площа повної поверхні

1 циліндр з радіусом основи 3 та висотою 4

2 конус з радіусом основи 3 та твірною 5

3 куб з ребром √3π
4 куля радіуса 2√3

A 18π

Б 24π

В 36π

Г 42π

Д 48π

 

 

VІ. Постановка домашнього завдання.

 

 

VІІ. Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2021
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку