Тема тижня «Спорт»
Урок математики
Тема уроку. Обчислення у межах 20 без переходу через розряд зручним способом. Переміщення об’єктів в заданих напрямах. Знаходження геометричних площинних та об’ємних фігур серед предметів навколишнього середовища, на малюнках. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.
Очікувані результати:
Обладнання: ілюстративний та роздатковий матеріал.
Тип уроку: урок формування компетентностей.
Зміст уроку.
І. Організаційний момент.
Ось і все! Дзвенить дзвінок,
В гості йде до нас урок.
Сядьте зручно! Усміхніться
І на мене подивіться!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Ми завершуємо тиждень спорту. На нас чекають нові випробовування. Хто успішно пройде всі випробовування, стане кандидатом у чемпіони. Випробовування у нас не звичайні, математичні. Ми будемо рахувати, обчислювати вирази, розв’язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Усі випробовування розпочинаються з розминки. То ж запрошую усіх на розминку.
Усна лічба
Скласти вирази з відповіддю, що відповідає числу на м’ячі. (8, 10, 12)
Каліграфічна хвилинка. Написання числа 33 в зошиті.
Зошит свій я відкриваю
Навскоси його кладу
Ручку я ось так тримаю,
Сяду рівно не зігнусь
10+5=15 16-2=14
10+4=14 14+1=15
14+2= 16 15-5=10
Зарядка для майбутніх чемпіонів.
А чи знаєте ви, що чемпіони мають вживати тільки здорову їжу. Їм потрібно дуже багато вітамінів.
Дуже корисно вживати в їжу свіжі овочі і фрукти.
Вживання корисної їжі сприяє не тільки розвитку сили, а ще розвиває вміння міркувати, думати. Наступне завдання допоможе мені визначити, яку їжу ви вживаєте.
Приступимо до розв’язання задачі. Перш, ніж послухати задачу, давайте повторимо структуру задачі.
Задача.
Мама взяла для компоту 7 яблук і 2 груші. Хто випив компот?
(змінюємо запитання і записуємо задачу)
ІV. Підсумок уроку.