Урок. "Обчислення у межах 20 без переходу через розряд зручним способом.

Про матеріал
Розробка уроку математики в 1 класы за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ. Тема тижня "Спорт"
Перегляд файлу

Тема тижня   «Спорт»

Урок математики     

Тема уроку. Обчислення у межах 20 без переходу через розряд зручним способом. Переміщення об’єктів в заданих напрямах. Знаходження геометричних площинних та об’ємних фігур серед предметів навколишнього середовища, на малюнках. Розв’язування життєвих задач з використанням математичних методів.

Очікувані результати:

  • лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу;
  • читає і записує натуральні числа цифрами;
  • знаходить значення математичних виразів;
  • знаходить  геометричні площинні та об’ємні фігури серед предметів навколишнього середовища, на малюнках;
  • застосовує різні способи виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних  життєвих проблем, описаних у математичних задачах.

Обладнання: ілюстративний та роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст уроку.

І. Організаційний момент.

  Ось і все! Дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Сядьте зручно! Усміхніться

І на мене подивіться!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Ми  завершуємо тиждень спорту. На нас чекають нові випробовування. Хто успішно пройде всі випробовування, стане кандидатом у чемпіони. Випробовування у нас не звичайні, математичні. Ми будемо рахувати, обчислювати вирази,  розв’язувати задачі, розпізнавати геометричні фігури.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Усі випробовування розпочинаються з розминки. То ж запрошую усіх на розминку.

 Усна лічба

  1. – Порахуйте, скільки сніжинок залетіли до нас у клас.
  • Порахуйте від 15 до 20
  • Прочитайте всі числа другого десятка
  • Яке найменше? Найбільше? .
  1. Гра «Забий гол»

Скласти вирази з відповіддю, що відповідає числу на м’ячі. (8, 10, 12)

  • Переходимо на бігову доріжку. Вистелимо нашу доріжку цифрочками 3.
  • Яке число утворимо, якщо запишемо 33.

Каліграфічна хвилинка. Написання числа 33 в зошиті.

Зошит свій я відкриваю

Навскоси його кладу

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно не зігнусь

  1. Складання і розв’язування прикладів за допомогою лічильного матеріалу (купюри).

10+5=15          16-2=14

10+4=14           14+1=15

14+2= 16          15-5=10

  1. Фізкультхвилинка під музичний супровід.

Зарядка для майбутніх чемпіонів.

  1. Рух об’єкта на полі.

 

 

 

 

 

 

  • М’яч у центрі поля.
  • М’яч в лівому верхньому куті.
  • Гол! М’яч у правих воротах….тощо.
  • Ви дуже гарно орієнтуєтесь на футбольному полі, наче справжні чемпіони.

А чи знаєте ви, що чемпіони мають вживати тільки здорову їжу. Їм потрібно дуже багато вітамінів.

  1. Робота над задачею.
  • Чи знаєте ви, щоб стати чемпіоном, потрібно їсти тільки корисну їжу.

Дуже корисно вживати в їжу свіжі овочі і фрукти.

Вживання корисної їжі сприяє не тільки розвитку сили, а ще розвиває вміння міркувати, думати. Наступне завдання допоможе мені визначити, яку їжу ви вживаєте.

Приступимо до розв’язання задачі. Перш, ніж послухати задачу, давайте повторимо структуру задачі.

  • Допоможіть визначити, яке з даних завдань є задачею.

Задача.

Мама взяла для компоту 7 яблук і 2 груші. Хто випив компот?

  • Що потрібно зробити, щоб вийшла задача?

(змінюємо запитання і записуємо задачу)

  1. Розпізнавання геометричних фігур.
  2. Робота на картках.                                                                                               

ІV. Підсумок уроку.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
7 серпня 2019
Переглядів
2536
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку