12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

Урок образотворчого мистецтва "Дари осені "

Про матеріал
І. Організаційний момент 1. Нервово-психологічна підготовка до уроку. Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. 2. Дихальні вправи ІІ. Актуалізація опорних знань. - Зараз у нас з вами починається урок образотворчого мистецтва. - Діти, давайте згадаємо, що ми з вивчали на попередніх уроках? - Так, вірно, ми знайомилися з кольорами. А які саме кольори ви запам’ятали? (Відповіді дітей) ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку ІV. Вивчення нового матеріалу. 1. Бесіда з учнями. - А ось погляньте, хто завітав до нас на урок? (сюрпризній момент, прихід зайчика) - Зверніть увагу, діти, що знаходиться у вас на партах. (корзини). - Діти, зайчик хоче вам розповісти віршика, слухаємо уважно. Зайчик сплів нову корзину З соковитою лозини. Плів, старанно виплітав Біля річки, серед трав. - Ось, куплю я капустину, Покладу в нову корзину, Принесу мерщій до хати, Буду діток годувати. Дітки з’їли капустину, Швидко схрумали корзину. Кажуть: «Татку, принеси, Ще корзину із лози, Хай в корзині буде пусто, Ми з’їмо і без капусти». - Наш зайчик засмутився, бо його корзина порожня. Зайчику треба годувати зайченят, а що вони їдять? (Відповіді дітей) - А ось погляньте, яка в мене є чарівна корзина! А що ви в ній бачите? (Відповіді дітей) - Які саме овочі? Які вони за формою? Якого кольору? Де вони виросли? (Відповіді дітей). Діти досліджують овочі (на дотик, на смак, на запах) - Попереду нас чекає люта зима. Усе навкруги вона замете білим снігом. Давайте приготуємо для зайчика та його сім’ї малюнки овочів на згадку про теплу та щедру осінь. 2. Пальчикова гра з природним матеріалом 3. Фізкультхвилинка 4. Інструктаж щодо виконання роботи. 5. Практичне виконання завдання. V. Підсумок уроку
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку з предмету «Образотворче мистецтво» для учнів 1 класу

Тема: Дари осені

Мета:

навчальна:

  • повторити основні геометричні форми та кольори на прикладі овочів;
  • вчити знаходити характерні ознаки образів;
  • розвивати тактильне сприйняття, творчу уяву, розвивати кмітливість, творчі здібності;
  • ознайомити з історією та лікувальними властивостями овочів;
  • продовжувати ознайомлювати учнів з правилами роботи з фарбами гуаш;
  • формувати естетичній смак; збагачувати словниковий запас учнів;

виховна:

  • виховувати любов до людей, які бережуть традиції і звичаї нашого народу;
  • виховувати шанобливе ставлення до природи;
  • виховувати виконавську дисципліну, акуратність, охайність

корегуюча:                                                                  

  • корегувати та розвивати увагу, мислення, пам'ять, звуковимову;

Обладнання: альбоми, фарби гуаш, пензлі, склянки з водою, серветки, клейонки, кошик з овочами, м’яка іграшка заєць

                                             Хід уроку:

І. Організаційний момент

1. Нервово-психологічна підготовка до уроку.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

2. Дихальні вправи

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Зараз у нас з вами починається урок образотворчого мистецтва.
  • Діти, давайте згадаємо, що ми з вивчали на попередніх уроках?
  • Так, вірно, ми знайомилися з кольорами. А які саме кольори ви запам’ятали? (Відповіді дітей)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда з учнями.

  • А ось погляньте, хто завітав до нас на урок? (сюрпризній момент, прихід зайчика)
  • Зверніть увагу, діти, що знаходиться у вас на партах. (корзини).
  • Діти, зайчик хоче вам розповісти віршика, слухаємо уважно.

Зайчик сплів нову корзину

З соковитою лозини.

Плів, старанно виплітав

Біля річки, серед трав.

  • Ось, куплю я капустину,

Покладу в нову корзину,

Принесу мерщій до хати,

Буду діток годувати.

Дітки з’їли капустину,

Швидко схрумали корзину.

Кажуть: «Татку, принеси,

Ще корзину із лози,

Хай в корзині буде пусто,

Ми з’їмо і без капусти».

  • Наш зайчик засмутився, бо його корзина порожня. Зайчику треба годувати зайченят, а що вони їдять? (Відповіді дітей)
  • А ось погляньте, яка в мене є чарівна корзина! А що ви в ній бачите? (Відповіді дітей)
  • Які саме овочі? Які вони за формою? Якого кольору? Де вони виросли? (Відповіді дітей).  Діти досліджують овочі (на дотик, на смак,  на запах)
  • Попереду нас чекає люта зима. Усе навкруги вона замете білим снігом. Давайте приготуємо для зайчика та його сім’ї малюнки овочів на згадку про теплу та щедру осінь.

2. Пальчикова гра з природним матеріалом

3. Фізкультхвилинка

4. Інструктаж щодо виконання роботи.

5. Практичне виконання завдання.

V. Підсумок уроку

- Який у нас був зараз урок? Про що ми говорили?  Які овочі досліджували? Якого вони були кольору? Яку з геометричну фігуру нагадували? Для кого ми готували подарунки? А чи сподобався вам наш урок?

   Виставка готових робіт. Похвалити дітей за роботу. Прибирання робочих місць.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку