Урок образотворчого мистецтва "Гарна хата"

Про матеріал

Образотворче мистецтво

2 клас

Тема: Гарна хата.

Мета:дати відомості про декоративно-ужиткове мистецтво , вчити малювати орнамент з рослинних форм,розвивати спостережливість , уяву , мислення , моторику руки ; формувати естетичний смак , уміння сприймати , розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм,виховувати любов до рідної домівки , вміння цінувати родинний затишок , тепло . Прививати любов до декоративно-ужиткового мистецтва .

Хід уроку :

І. Організація учнів до навчальної діяльності .

Привітаємось . Я з вами ( кивок головою ) .

Ви - зі мною ( діти кивають головами ).

І з гостями( учні повертаються до присутніх , кивають головами ) .

До мене повернулися .

Один одному посміхнулися .

Сідаємо за парти-

Починати урок варто .

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку.

  • Будемосьогоднімибудинокбудувати
  • Швидкоіактивнотребапрацювати
  • Щоб моглиминакінець
  • Всіотримать«МОЛОДЕЦЬ».Слайд1

1. Розгадатикросворд.(СТІНА)

- Щоб дізнатися , яка тема сьогоднішнього уроку , нампотрібно з вами розгадати кросворд .


Г

О

В

Е

Р

Л

А


К

А

Л

И

Н

А



У

К

Р

А

Ї

Н

А


Р

У

Ш

Н

И

К


Л

Е

Л

Е

К

А




Д

І

Д

У

Х





П

А

С

К

А




К

У

Т

Я



П

И

С

А

Н

К

А


« Гарна хата » .

1 . Найвища гора в Україні .

2 . Рослина – символ України .

3. Наша держава .

4 . Він вишитий , є в кожному домі , прикриваємо ним Великодній кошик.

5 . Птах – символ України .

6 . Сніп , який плетуть до Святого вечора і колись прикрашали замість ялинки.

7 . Великодній хліб .

8 . Головна українська страва на Святвечір .

9 . Розмальоване яйце .

- А зараз прочитайте у виділеному стовпчику слова : « ГАРНА ХАТА ».Наша тема так і називається : « Гарна хата».

2. Бесіда (КРИША)Слайд2

- Подивилися на ці малюнки ( зображення українських хат ) .

- Що ви бачите на них ?( Дерев'яну хату під соломою , черепицею , вибілена хата , розмальована хата,потопаєузеленідеревтаквітів ).

- Українці завжди з великим трепетом і любов'ю ставились до рідної хати , Хату оспівувалиу піснях , віршах , легендах , переказахі прислів'ях, художньо оздоблювали та розмальовували різними орнаментами . Такіхатипропитанідобротою,любов'ю,людяністю,щасливоюдолею.

3.Роботанадприслів'ям.(ДВЕРІ)

- Багатоприслів'ївєпрохату.Мизаразпопрацюємовгрупах.Пояснитиприслів'я.

  • Ø Де хата не метена, там дівка не плетена .
  • Ø У своїй хаті й стіни помагають .
  • Ø Дорогая тая хатка, де родила мене мамка .
  • Ø Хата без господині , неначе церква без попа .
  • Ø Про те , що є в хаті не розказуй громаді .

4. Фізкультхвилинка .(ВІКНО)

Музикально-ритмічна вправа . Під фонограму « Ой , заграйте , дударики »

5 . Підготовкадороботи(ПРИЗЬБА)

  • - Уважнороздивітьсянамалюнок.
  • -Щовибачитенапередньомуплані?
  • -Якікольорипереважають?
  • -Щозображеновцентрі?
  • -Ащоназадньомуплані?
  • -Хатуобов'язковорозмальовувалиукраїнськиморнаментом.Церобилимолодідівчата.Слайд3. Старалися.Щоборнаментсподобавсяхлопцеві(женихові).

6.Виконанняроботи.(ДИМАР)

Для2-хучнів-розмалюватихатуорнаментом.

(Слідкую за роботою учнів , надаю допомогу , звертаю увагу на типові помилки . Виконують роботу під супровід української народної музики .)

8 . Підсумок уроку . Виставка робіт .Слайд4

Перегляд файлу

Образотворче  мистецтво

2 клас

 

Тема: Гарна хата.

Мета:  дати відомості про декоративно-ужиткове мистецтво , вчити малювати орнамент з рослинних форм,  розвивати спостережливість , уяву , мислення , моторику руки ; формувати естетичний смак , уміння сприймати , розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм,  виховувати любов до рідної домівки , вміння цінувати родинний затишок , тепло . Прививати любов до декоративно-ужиткового мистецтва .

Хід уроку :

І.  Організація учнів до навчальної діяльності .

Привітаємось . Я з вами ( кивок головою ) .

Ви - зі мною ( діти кивають головами ).

І з гостями  ( учні повертаються до присутніх , кивають головами ) .

До мене повернулися .

Один одному посміхнулися .

Сідаємо за парти  -

Починати урок варто .

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку.

  Будемо  сьогодні  ми  будинок  будувати

  Швидко  і  активно  треба  працювати

  Щоб могли  ми  на  кінець 

  Всі  отримать  «МОЛОДЕЦЬ».   Слайд  1

1. Розгадати  кросворд.      (СТІНА)

- Щоб дізнатися , яка тема сьогоднішнього уроку , нам  потрібно з вами розгадати кросворд .

 

  Г 

 О

 В

  Е

  Р

  Л

  А

 

  К

  А

  Л

  И

  Н

  А

 

 

  У

  К

  Р

  А

   Ї

  Н

  А

 

  Р

  У

 Ш

  Н

  И

  К

 

  Л

  Е

  Л

  Е

  К

  А

 

 

  Д

   І

  Д

  У

  Х

 

 

 

  П

  А

  С

  К

  А

 

 

  К

  У

  Т

  Я

 

  П

  И

  С

  А

  Н

  К

  А

 

« Гарна хата » .

1 . Найвища гора в Україні .

2 . Рослина – символ України .

3. Наша держава .

4 . Він вишитий , є в кожному домі , прикриваємо ним Великодній кошик.

5 . Птах – символ України .

6 . Сніп , який плетуть до Святого вечора і колись прикрашали замість ялинки.

7 . Великодній хліб .

8 . Головна українська страва на Святвечір .

9 . Розмальоване яйце .

- А зараз прочитайте у виділеному стовпчику слова : « ГАРНА ХАТА ».Наша тема так і називається : « Гарна хата».

2.  Бесіда   (КРИША)   Слайд  2

- Подивилися на ці малюнки ( зображення українських хат ) .

- Що ви бачите на них ?( Дерев'яну хату під соломою , черепицею , вибілена хата , розмальована хата,  потопає  у  зелені  дерев  та  квітів ).

- Українці завжди з великим трепетом і любов'ю ставились до рідної хати , Хату оспівували  у піснях , віршах , легендах , переказах  і прислів'ях, художньо оздоблювали та розмальовували різними орнаментами . Такі  хати  пропитані  добротою,  любовю,  людяністю,  щасливою  долею. 

3.  Робота  над  прислівям.(ДВЕРІ)

- Багато  прислівїв  є  про  хату.  Ми  зараз  попрацюємо  в  групах.  Пояснити  прислівя.

  • Де хата не метена, там дівка не плетена .
  • У своїй хаті й стіни помагають .
  • Дорогая тая хатка, де родила мене мамка .
  • Хата без господині , неначе церква без попа .
  • Про те , що є в хаті не розказуй громаді .

4.  Фізкультхвилинка .   (ВІКНО)

Музикально-ритмічна вправа . Під фонограму « Ой , заграйте , дударики »

5 . Підготовка  до  роботи  (ПРИЗЬБА)

  •  Уважно  роздивіться  на  малюнок.
  • Що  ви  бачите  на  передньому  плані?
  • Які  кольори  переважають?
  • Що  зображено  в  центрі?
  • А  що  на  задньому  плані?
  • Хату  обовязково  розмальовували  українським  орнаментом.  Це  робили  молоді  дівчата.   Слайд  3. Старалися.  Щоб  орнамент  сподобався  хлопцеві  (женихові).

6.  Виконання  роботи.     (ДИМАР)

Для  2-х  учнів  -  розмалювати  хату  орнаментом.

(Слідкую за роботою учнів , надаю допомогу , звертаю увагу на типові помилки . Виконують роботу під супровід української народної музики .)

8 . Підсумок уроку . Виставка  робіт .  Слайд  4

docx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
3235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку