Образотворче мистецтво
2 клас
Тема: Гарна хата.
Мета:дати відомості про декоративно-ужиткове мистецтво , вчити малювати орнамент з рослинних форм,розвивати спостережливість , уяву , мислення , моторику руки ; формувати естетичний смак , уміння сприймати , розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм,виховувати любов до рідної домівки , вміння цінувати родинний затишок , тепло . Прививати любов до декоративно-ужиткового мистецтва .
Хід уроку :
І. Організація учнів до навчальної діяльності .
Привітаємось . Я з вами ( кивок головою ) .
Ви - зі мною ( діти кивають головами ).
І з гостями( учні повертаються до присутніх , кивають головами ) .
До мене повернулися .
Один одному посміхнулися .
Сідаємо за парти-
Починати урок варто .
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку.
1. Розгадатикросворд.(СТІНА)
- Щоб дізнатися , яка тема сьогоднішнього уроку , нампотрібно з вами розгадати кросворд .
| Г | О | В | Е | Р | Л | А | ||||
| К | А | Л | И | Н | А | | ||||
| У | К | Р | А | Ї | Н | А | ||||
| Р | У | Ш | Н | И | К | | ||||
Л | Е | Л | Е | К | А | | |||||
| |||||||||||
Д | І | Д | У | Х | | ||||||
| | П | А | С | К | А | | ||||
| К | У | Т | Я | | ||||||
П | И | С | А | Н | К | А |
« Гарна хата » .
1 . Найвища гора в Україні .
2 . Рослина – символ України .
3. Наша держава .
4 . Він вишитий , є в кожному домі , прикриваємо ним Великодній кошик.
5 . Птах – символ України .
6 . Сніп , який плетуть до Святого вечора і колись прикрашали замість ялинки.
7 . Великодній хліб .
8 . Головна українська страва на Святвечір .
9 . Розмальоване яйце .
- А зараз прочитайте у виділеному стовпчику слова : « ГАРНА ХАТА ».Наша тема так і називається : « Гарна хата».
2. Бесіда (КРИША)Слайд2
- Подивилися на ці малюнки ( зображення українських хат ) .
- Що ви бачите на них ?( Дерев'яну хату під соломою , черепицею , вибілена хата , розмальована хата,потопаєузеленідеревтаквітів ).
- Українці завжди з великим трепетом і любов'ю ставились до рідної хати , Хату оспівувалиу піснях , віршах , легендах , переказахі прислів'ях, художньо оздоблювали та розмальовували різними орнаментами . Такіхатипропитанідобротою,любов'ю,людяністю,щасливоюдолею.
3.Роботанадприслів'ям.(ДВЕРІ)
- Багатоприслів'ївєпрохату.Мизаразпопрацюємовгрупах.Пояснитиприслів'я.
4. Фізкультхвилинка .(ВІКНО)
Музикально-ритмічна вправа . Під фонограму « Ой , заграйте , дударики »
5 . Підготовкадороботи(ПРИЗЬБА)
6.Виконанняроботи.(ДИМАР)
Для2-хучнів-розмалюватихатуорнаментом.
(Слідкую за роботою учнів , надаю допомогу , звертаю увагу на типові помилки . Виконують роботу під супровід української народної музики .)
8 . Підсумок уроку . Виставка робіт .Слайд4
Образотворче мистецтво
2 клас
Тема: Гарна хата.
Мета: дати відомості про декоративно-ужиткове мистецтво , вчити малювати орнамент з рослинних форм, розвивати спостережливість , уяву , мислення , моторику руки ; формувати естетичний смак , уміння сприймати , розрізняти й аналізувати характерні особливості силуетних форм, виховувати любов до рідної домівки , вміння цінувати родинний затишок , тепло . Прививати любов до декоративно-ужиткового мистецтва .
Хід уроку :
І. Організація учнів до навчальної діяльності .
Привітаємось . Я з вами ( кивок головою ) .
Ви - зі мною ( діти кивають головами ).
І з гостями ( учні повертаються до присутніх , кивають головами ) .
До мене повернулися .
Один одному посміхнулися .
Сідаємо за парти -
Починати урок варто .
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети уроку.
Будемо сьогодні ми будинок будувати
Швидко і активно треба працювати
Щоб могли ми на кінець
Всі отримать «МОЛОДЕЦЬ». Слайд 1
1. Розгадати кросворд. (СТІНА)
- Щоб дізнатися , яка тема сьогоднішнього уроку , нам потрібно з вами розгадати кросворд .
|
Г |
О |
В |
Е |
Р |
Л |
А |
||||
|
К |
А |
Л |
И |
Н |
А |
|
||||
|
У |
К |
Р |
А |
Ї |
Н |
А |
||||
|
Р |
У |
Ш |
Н |
И |
К |
|
||||
Л |
Е |
Л |
Е |
К |
А |
|
|||||
|
|||||||||||
Д |
І |
Д |
У |
Х |
|
||||||
|
|
П |
А |
С |
К |
А |
|
||||
|
К |
У |
Т |
Я |
|
||||||
П |
И |
С |
А |
Н |
К |
А |
|||||
« Гарна хата » .
1 . Найвища гора в Україні .
2 . Рослина – символ України .
3. Наша держава .
4 . Він вишитий , є в кожному домі , прикриваємо ним Великодній кошик.
5 . Птах – символ України .
6 . Сніп , який плетуть до Святого вечора і колись прикрашали замість ялинки.
7 . Великодній хліб .
8 . Головна українська страва на Святвечір .
9 . Розмальоване яйце .
- А зараз прочитайте у виділеному стовпчику слова : « ГАРНА ХАТА ».Наша тема так і називається : « Гарна хата».
2. Бесіда (КРИША) Слайд 2
- Подивилися на ці малюнки ( зображення українських хат ) .
- Що ви бачите на них ?( Дерев'яну хату під соломою , черепицею , вибілена хата , розмальована хата, потопає у зелені дерев та квітів ).
- Українці завжди з великим трепетом і любов'ю ставились до рідної хати , Хату оспівували у піснях , віршах , легендах , переказах і прислів'ях, художньо оздоблювали та розмальовували різними орнаментами . Такі хати пропитані добротою, любов’ю, людяністю, щасливою долею.
3. Робота над прислів’ям.(ДВЕРІ)
- Багато прислів’їв є про хату. Ми зараз попрацюємо в групах. Пояснити прислів’я.
4. Фізкультхвилинка . (ВІКНО)
Музикально-ритмічна вправа . Під фонограму « Ой , заграйте , дударики »
5 . Підготовка до роботи (ПРИЗЬБА)
6. Виконання роботи. (ДИМАР)
Для 2-х учнів - розмалювати хату орнаментом.
(Слідкую за роботою учнів , надаю допомогу , звертаю увагу на типові помилки . Виконують роботу під супровід української народної музики .)
8 . Підсумок уроку . Виставка робіт . Слайд 4