Урок образотворчого мистецтва за методикою Р4С 2клас

Про матеріал

Навчити дітей вести конструктивний діалог, ставити питання до малюнку, вступати в дискусію, мислити критично, творчо; розвивати вміння працювати в групі, з усіма в колективі, не боятися висловлювати власну думку; виховувати спостережливість, почуття прекрасного .

Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва за методикою Р4С

Тема . Розвиток когнітивних здібностей через мистецтво.

Мета : навчити дітей вести конструктивний діалог, ставити питання до малюнку, вступати в дискусію, мислити критично, творчо; розвивати вміння працювати в групі, з усіма в колективі, не боятися висловлювати власну думку; виховувати спостережливість, почуття прекрасного .

Обладнання:компютерна репродукція картини Клода Моне «Японський місток», ватман, маркер,аркуші паперу,фарби.

1.Організація класу.                                                                                                                      Вправа «Так. Ні. Незнаю» (проводиться в колі,слухаючи запитання вчителя,учні,якщо «так»-піднімають руки вгору,якщо «ні»-присідають,якщо «незнаю»-стоять на місці.

1.Чи любите ви шоколад?

2.Чи любиш ти молоко?

3.Тобі подобається танцювати?

4.Чи ти любиш море?

5.Любиш співати?

6.Чи ти любиш гори?

7.Любиш бувати в лісі?

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Показ репродукцій картин пір року.

ІІІ. Усвідомлення змісту уроку.                                                                             Показ картини Клода Моне «Японський місток».

ІV.Стратегія «Передбачення»-формування вдумливих художників.

1.Яким ви уявляєте художника?

2.Де він жив?

3.Що любив робити?

V.Учні ставлять запитання за картиною-вчитель записує на дошці.  VІ.Голосування учнів за найсильніше, найкраще запитання.

 VІІ. Закріплення матеріалу.

       Обговорення з учнем, чиє запитання виявилось найсильнішим, чому він        поставив це запитання.

  VIІІ. Р4С коментар-розповідь вчителя про картину і автора (коментар додається).

   ІХ. Вправа «Відображення і колір». Виконання дітьми малюнку картини Клода Моне «Японський місток»(картина висвітлена на мультимедійній дошці) пальчиковою технікою. В процесі малювання іде обговорення з дітьми живої і неживої природи,містка та його відображення.

1.Якщо ви говорите про природу,що ви маєте на увазі?

2.Якщо ти граєшся на вулиці,то ти в природі?

3.Яка природа є живою?

4.Якщо ти говориш про зірки,планети,воду,то ти маєш на увазі природу?

5.Якщо ти відпочиваєш в кімнаті,то ти поза природою?

6.Що із неживої природи зобразив на картині автор?

7.Який місток ви бачите на картині?

8.Чи можна цей місток порівняти із людиною?чому?

   Х.Презентація дитячих робіт.

   ХІ.Рефлексія уроку.

Чим вас вражає власна робота?

Висновок після проведеного уроку.

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку