Урок "Однина і множина. Оповідання. Діалог."

Про матеріал
Навчати учнів підтримувати і ініціювати діалог на задану тему, переповідати події із власного життя, підтримувати аргументами власні думки або спростовувати їх.
Перегляд файлу

Тема уроку: Однина і множина. Оповідання. Діалог.

Очікувані результати навчання:

Взаємодіємо усно: сприймати монологічне висловлення, підтримувати і ініціювати діалог на задану тему, спостерігати за діалогом де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримувати одну з точок зору; переповідати події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова, підтримувати аргументами власні думки або спростовувати їх.

Взаємодіємо письмово: Записувати окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються.

  1. Обладнання: конструктор LEGO, цеглинки конструктора.

Хід уроку

  1. Закріплення знань отриманих на минулому уроці.

Гра «Закінчіть речення»

Питання хто? Ставимо до …

Питання що? Ставимо до …

До слів заєць, сорока, лисиця ставимо питання …

До слів сонце, береза, дощ ставимо питання …

Слова, які називають предмети, можуть вказувати на один і на …

 

  1. Відгадай загадку.

Зірка сніжно біла

на рукав злетіла,

Поки ніс її сюди,

стала краплею води.    Сніжиночка.

 

  1. Гра «Склади слова»

Складіть слова  - назви предметів з букв слова  сніжиночка

 

Сон, син сік, ніж, ніч, очі, час …

Сіно, сини, коса, Ніна …

Жінка, нічка, ніжка, носик, синок, санки …

 

  1. Каліграфічна хвилинка

Сн іж ин очк чка сніжиночка сніжинки

 

  1. Пояснення нового матеріалу.

Робота над правилом с 18.

  • Діти, сьогодні на урок я принесла вам предмет, яким користуються чарівники.
  • Спробуйте відгадати, що в торбинці?
  • Які казкові герої користувалися ЧАРІВНОЮ ПАЛИЧКОЮ?   (фея, гноми)

 

  1. Робота з підручником
  • У Гнома Буркотуна є чарівна паличка, яка може розмножувати предмети. Був один предмет – стало багато. (с 18, завдання 1, 2)
  • А Гном Веселун за допомогою Чарівної палички може збільшувати або зменшувати предмети.
  • Пропоную вам трішки почаклувати.(с 19, завдання 4)

Килим – килимок

Кіт – котище

Пенал – пенальчик

Вовк – вовчище

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  • А як ви вважаєте Гном це фантастична істота, чи він є в реальному житті?
  • Про кого з фантастичних істот ви читали?  (Ельфи, тролі, роботи, дракони, демони, єдинороги і т. д)

 

  1. Робота з конструктором LEGO
  • Я пропоную вам за допомогою конструктора LEGO самостійно побудувати модель своєї фантастичної істоти.
  • Поставте виготовлені створіння в рядочок на парті.

Робота в парах. Складання діалогу.

  • Об’єднайтеся у пари і розкажіть про своє творіння один одному за планом:

                                   План

  1. Яке ім’я має ваша істота?
  2. Де вона живе?
  3. Як ви думаєте, що вона могла б їсти?
  4. Яке у неї хобі?
  5. Як ви думаєте, про що вона могла б мріяти?

 

 

  1. Робота в групах. Розвиток мовлення. Історія.
  • А тепер у своїй групі придумайте історію, яка об’єднає створені вами істоти в один сюжет.

 

  1. Підсумок уроку.

Рафлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»

  • Сьогодні я дізнався …
  • Було цікаво …
  • Було складно …
  • Я зрозумів (-ла), що …
  • Тепер я зможу …
  • Я навчився (-лася) …
  • У мене вийшло …
  • Я зміг / змогла …

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку