Тема уроку: Однина і множина. Оповідання. Діалог.
Очікувані результати навчання:
Взаємодіємо усно: сприймати монологічне висловлення, підтримувати і ініціювати діалог на задану тему, спостерігати за діалогом де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримувати одну з точок зору; переповідати події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова, підтримувати аргументами власні думки або спростовувати їх.
Взаємодіємо письмово: Записувати окремі слова та речення, дотримуючи опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються.
-
Обладнання: конструктор LEGO, цеглинки конструктора.
Хід уроку
-
Закріплення знань отриманих на минулому уроці.
Гра «Закінчіть речення»
Питання хто? Ставимо до …
Питання що? Ставимо до …
До слів заєць, сорока, лисиця ставимо питання …
До слів сонце, береза, дощ ставимо питання …
Слова, які називають предмети, можуть вказувати на один і на …
-
Відгадай загадку.
Зірка сніжно біла
на рукав злетіла,
Поки ніс її сюди,
стала краплею води. Сніжиночка.
-
Гра «Склади слова»
Складіть слова - назви предметів з букв слова сніжиночка
Сон, син сік, ніж, ніч, очі, час …
Сіно, сини, коса, Ніна …
Жінка, нічка, ніжка, носик, синок, санки …
-
Каліграфічна хвилинка
Сн іж ин очк чка сніжиночка сніжинки
-
Пояснення нового матеріалу.
Робота над правилом с 18.
-
Діти, сьогодні на урок я принесла вам предмет, яким користуються чарівники.
-
Спробуйте відгадати, що в торбинці?
-
Які казкові герої користувалися ЧАРІВНОЮ ПАЛИЧКОЮ? (фея, гноми)
-
Робота з підручником
-
У Гнома Буркотуна є чарівна паличка, яка може розмножувати предмети. Був один предмет – стало багато. (с 18, завдання 1, 2)
-
А Гном Веселун за допомогою Чарівної палички може збільшувати або зменшувати предмети.
-
Пропоную вам трішки почаклувати.(с 19, завдання 4)
Килим – килимок
Кіт – котище
Пенал – пенальчик
Вовк – вовчище
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
-
А як ви вважаєте Гном це фантастична істота, чи він є в реальному житті?
-
Про кого з фантастичних істот ви читали? (Ельфи, тролі, роботи, дракони, демони, єдинороги і т. д)
-
Робота з конструктором LEGO
-
Я пропоную вам за допомогою конструктора LEGO самостійно побудувати модель своєї фантастичної істоти.
-
Поставте виготовлені створіння в рядочок на парті.
Робота в парах. Складання діалогу.
-
Об’єднайтеся у пари і розкажіть про своє творіння один одному за планом:
План
-
Яке ім’я має ваша істота?
-
Де вона живе?
-
Як ви думаєте, що вона могла б їсти?
-
Яке у неї хобі?
-
Як ви думаєте, про що вона могла б мріяти?
-
Робота в групах. Розвиток мовлення. Історія.
-
А тепер у своїй групі придумайте історію, яка об’єднає створені вами істоти в один сюжет.
-
Підсумок уроку.
Рафлексія. Вправа «Відкритий мікрофон»
-
Сьогодні я дізнався …
-
Було цікаво …
-
Було складно …
-
Я зрозумів (-ла), що …
-
Тепер я зможу …
-
Я навчився (-лася) …
-
У мене вийшло …
-
Я зміг / змогла …