Урок "Однорідні другорядні члени речення виражені прислівниками"

Про матеріал
Конспект уроку з української мови для 4 класу за темою "Однорідні другорядні члени речення виражені прислівниками"
Перегляд файлу

                                  Комунальний    заклад   освіти 

                       «Середня  загальноосвітня    школа  № 98 «  ДМР

 

 

 

Однорідні  другорядні  члени  речення,  виражені  прислівниками

                                                    

                                                                                  

 

 

 

 

 

 

  Підготувала  вчитель  початкових  класів:  Винничук  Л. К.

Тема: « Однорідні  другорядні  члени  речення,  виражені 

                                                                                                   прислівниками »

Мета: ознайомити  учнів  з  однорідними  членами  речення, 

          вираженими  прислівниками;  виробляти  вміння  визначати 

          однорідні  прислівники;  будувати  речення  з  однорідними 

          прислівниками;  розвивати  зв’язне  мовлення;  виховувати 

          інтерес  до  знань.

                  

                                                 Хід  уроку

І.  Організація  класу

  •     Діти,  сьогодні  у  нас  на уроці  присутні гості, привітайтеся з ними. Гадаю,  що ми будемо гарними господарями і продемонструємо, все  що ми знаємо  і вміємо..

Стали, дітки, підтягнулись.

Один одному всі щиро посміхнулись,

     На урок увагу не забудьте взяти .

    Сядьте всі рівненько, почнемо працювати.

  • А  працювати ми сьогодні  будемо  під таким девізом:

Не  просто  слухати,  а  чути

Не  просто  дивитися,  а  бачити

Не  просто відповідати,  а  міркувати

Дружно  й  плідно  працювати.

  • Діти,  а  погляньте-но,  хто  це  зображений  у  правому  нижньому  куточку?
  • Так,  це  лісовичок-казкар.   Прийшов  він  до  нас  сьогодні  не  один,  а  привів  із  собою  героїв  дуже  відомої  вам  української  казки,  які  будуть  спостерігати  за  вашою  роботою  на  протязі  усього  уроку.  А  хто  головний  герой  цієї  казки  ви  зараз  дізнаєтесь  відгадавши  загадку.

Я— клубочок не простий.

Я— клубочок чарівний.

Я тобі допоможу

І дорогу покажу.

Я від діда утік

І від баби утік.

Ти тепер за мною йди

І знання собі знайди.

ІІ.  Актуалізація  опорних  знань

1.  Перевірка  домашнього  завдання

  • Так,  це  Колобок.  І  ось  перше  завдання  від  нашого  гостя:
  • Яку  частину  мови  ви  розпочали  вивчати  на  минулому  уроці? (Прислівник)
  • Чи  змінна  ця  частина  мови? (Ні)
  • На  які  питання  вона  відповідає? (Як?  Де?  Куди?  Коли?  Звідки? )
  • Якої  частини  слова  не  мають  прислівники? (  закінчення)

2.  Робота  над  прислів’ями

Поранити  легко,  загоїти    .  хто  багато  говорить,  той    творить.

3.  Каліграфічна  хвилинка

  • А  тепер  відкриємо  зошити  та  охайно  і  каліграфічно  запишемо 

                                      Сімнадцяте   квітня

          Класна  робота

  • Запишіть  буквосполучення.  Яке  слово можна  скласти  з  цих  літер?  Доберіть  до  нього  антонім.  Запишіть речення  та  підкресліть  прислівники.

Лі  ів  во  ор  уч 

ліворуч  праворуч

 Праворуч  від  дороги  тягнувся  ліс,  а  ліворуч  протікала  річка.

ІІІ.  Повідомлення  теми  та  мети  уроку

  • А тема  нашого  уроку  звучить  так:

 

ОДНОРІДНІ  ДРУГОРЯДНІ  ЧЛЕНИ  РЕЧЕННЯ,  ВИРАЖЕНІ  ПРИСЛІВНИКАМИ

  • Як  ви  розумієте  однорідні  члени  речення?  А  як  це  другорядні?
  • Сьогодні  на  уроці  ми  навчимося  визначати  однорідні  другорядні  члени  речення  виражені  прислівниками.

ІV.  Сприймання  й  усвідомлення  нового  матеріалу

1.  Спостереження  за  мовним  матеріалом

- А  зараз  ми  прочитаємо  вірш,  знайдемо  в  ньому  прислівники  і  можливо  ще  й  однорідні.

Щогодини,  щоденно,  щотижня

Я  допомагаю  ближнім.

Вранці  я  по  хліб  зганяю,

Вдень  в  кімнаті  підмітаю,

Ввечері  я  за  газетами  сходжу,

І  залюбки  з  сестрою  посиджу.

2.  Робота  за  підручником

-  А  тепер,  будь  ласка,  відкрийте  підручники  на  сторінці  169  та  прочитайте  правило.  Чи  все  правильно  ми  з  вами  зясували?

- Колобок  далі  котиться  сторінкою  нашого  підручника  і  пропонує  нам  виконати  вправу  333.

Вправа 333.

  • Прочитай  висловлювання.  Поясни,  як  ти  їх  розумієш.
  • Спиши.  Підкресли  в  них  прислівники.

3. Фізкультхвилинка ( з  Лисичкою)

 

V. Узагальнення  й  систематизація  отриманих  знань

-  До  нас  завітав  наступний герой  казки.  Допоможіть Вовчику.  Йому  потрібно  дібрати  до  речень  влучні  прислівники  з  довідки.

Настала  весна. Задзюрчали  струмочки.

Перешіптуються  квіточки.  Защебетали  пташки.

Довідка:  голосно,  радісно,  нарешті,  ясно,  весело,  ніжно.

-  У  нас  з′явився  Зайчик.  І  він  має  своє  завдання.  ( с. 170  впр.  334)

  VІ.  Підсумок  уроку

  •  Герої  казки  разом  з  лісовичком  дякують  вам  за гарну  роботу.  Продовжіть  речення.
  • Сьогодні  я  навчився 
  • Мені  сподобалось 

VІІ.  Домашнє  завдання

с. 169  правило,

с. 170  впр. 335

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
31 жовтня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку