Урок " Охорона здоров'я. У лікаря."

Про матеріал
Розробка уроку для учнів 7 класу на тему "У лікаря ", за підручником О.Крпюк
Перегляд файлу

 

Клас: 7

Тема: Охорона здоровя

Підтема: У лікаря.

Мета: освітня:

  • вчити вживати лексичні одиниці з теми в усному та писемному мовленні;
  • тренувати у  вживанні минулого доконаного часу;

розвивальна:

  • розвивати навички читання, аудіювання, говоріння та письма;

виховна:

  • виховувати інтерес до вивчення англійської мови;
  • виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я;

Тип уроку: комбінований;

Форми і методи: робота в парах, робота в групах, «Мозковий штурм», «Незакінчене речення», «Коло ідей», «Мікрофон», рольова гра.

Обладнання: картки для роботи в групах та парах, роздатковий матеріал, мультимедійні засоби навчання, мультимедійна презентація ( власна розробка), відеосюжет «У лікаря».

 

Перебіг уроку

 

I) Введення в іншомовну атмосферу:

1) Організаційний момент. Бесіда з класом.

2) Фонетична розминка:

     а) Відпрацювання звука: ea – [e] : health, wealth, heady, ready .

     б) Match two parts of English proverbs, think of the equivalents in your native language for each of them. ( Самоперевірка ).

  1. An apple a day...   a) is above wealth.
  2. Prevention is better ...  b) in a sound body.
  3. Good health…    c) keeps the doctor away.
  4. A sound mind ...   d) than treatment.

 

в) What do you do to be healthy? Прийом «Мозковий штурм».

  3) Повідомлення теми і мети. Мотивація.

II) Основна частина уроку:

1) Розвиток навичок аудіювання:

    1.1. Активізація вживання лексичних одиниць з теми.

(«Незакінчене речення»).

Complete the sentences with the words: coughs, headache, broke, sore throat, toothache

  1. Pamela ate too much ice-cream yesterday and today she has got a___.
  2. Tom played football yesterday. He fell down and ___ his leg.
  3. Fred eats a lot of sweets, that’s why he’s got a ____ .
  4. My father smokes too much, that’s why he _____ .
  5. Amanda often has got a ____ because she plays computer games from morning till night.

 

   1.2. Перегляд відеосюжету “At the Doctors”.

   1.3. Робота в групах. ( Інтерактивна вправа «Коло ідей»).

Answer the questions:

 1) Must a man be born a good doctor or can he learn to become one?

2) What’s more important in a good doctor: knowledge, talent or experience?

3) Do you want to be a doctor? Why (why not)? Is there anyone in your  group who wants to become a medical student?

    2) Розвиток навичок говоріння:

    2.1.  Робота в парах:

           а)  Контроль домашнього завдання;

           б) Рольова гра «At the doctors».

    3) Розвиток граматичних навичок та навичок письма:

    3.1. Повторення утворення та вживання минулого доконаного часу;

    3.2. Виконання граматичних вправ ( Учням пропонуються вправи з різним типом складності за вибором).

Match the column A to the column B to make correct sentences (2b.)

                        A                                         B

  • 1) By the time the doctor came    a) she hadn‘t been dressed  warm                                                                                                                   
  • 2) Mary caught a cold because     b) after he had eaten in  the cafe                                            
  • 3) Ann had taken her medicine    c) he had taken pills
  • 4) John had a bad tummy ache    d) before she had started her dinner

 

Put the verbs in brackets into the correct form (3b.)


      1) My mother… (to call) in the doctor before I…( to come).

  1. Granny… (to forget) about the appointment with her doctor and …(to fall asleep).
  2. Little Ann … ( to break) her leg before I… (to return) from school.

 

 Translate into English (4b.)

 

  1. Після того, як Марк з’їв морозиво, у нього з’явився зубний біль.
  2. Анна випила склянку молока і відчула себе краще.
  3. До того, як приїхав тато, я сходив до аптеки.
  4. Після того, як Біл прочитав книжку, він прийняв ліки.

 

  III) Заключна частина уроку:

  1. Підведення підсумків уроку («Мікрофон»).
  2. Домашнє завдання: 1) виконати впр. 7, с.119;

                                  2) прокоментувати прислівя (на вибір)*;

                                  3) повторити утворення та вживання минулого           неозначеного часу (с.203). Скласти 3 речення в даному часі, використовуючи лексику теми.

   3) Оцінювання.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кащенко Ірина
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
14 жовтня 2019
Переглядів
1303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку